Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä asioista olette aikuisina riidelleet sisarustenne kanssa?

Vierailija
30.08.2014 |

Kauanko riita on kestänyt? Ts."mykkäkoulu"

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/11 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden sisaruksen kanssa on jokainen ottanut yhteen holtittomasta alkoholinkäytöstä, mölyämisestä, pienten lasten häiritsemisestä humalassa. Yhteiset tapaamiset menevät aina mönkään saman loismaisen hunsvontin takia, joka örveltää ja märisee maailman epäoikeudenmukaisuutta vuodesta toiseen. Riittää tulee myös siitä miten tämä yksi jalo yksilö hyväksikäyttää eläkkeellä olevaa äitiämme. Olen itsekin laittanut välit poikki kokonaan pari vuotta sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinnöstä.Tai ei edes ollut mitään rahallista perintöä, tavaroista riideltiin. Mykkäkoulua kesti vuoden :(

Vierailija
4/11 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisaren kanssa riidellään joka kesä mökillä vähän viiniä nauttineena. Sisko arvostelee mun pukeutumista ja hiuksia. joka kesä sama virsi. Pukeudun nuorekkaasti (hänen mielestään) ja minulla on pitkät hiukset. Olen 46v ja siskoni 52v. Ei me kylläkään mykkäkoulua pidetä. Aamulla ollaan taas parhaita kavereita.

Vierailija
5/11 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mistään. Meitä on seitsemän. Nuorin 50.

Vierailija
6/11 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkkis äidistämme.

Vierailija
7/11 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/11 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mistään rippikouluiän jälkeen. Tulevasta perinnöstäkään en riitele, kun en sitä aio ottaa vastaan.

Vierailija
9/11 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Politiikasta. Sisarukseni on hurmospersu.

Vierailija
10/11 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni mielestä olen liian omituinen. En siis käytä tekoripsiä/kynsiä, hiustenpidennyksiä, katso reality ohjelmia, lue naistenlehtiä. Sen sijan olen kiinnostunut yhteiskunnallisista asioista, katselen dokkareita, lueskelen kirjoja tms. Ja se on hänen mielestään väärä tapa elää. Koska kyllähän oikea nainen on kiinnostunut pinnallisuudesta ja cosmon artikkeleista joissa neuvotaan miten otat parhaiten suihin yhden yön hoidolta.... :/ Olen 30 ja siskoni 33.

Vierailija
11/11 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

eikö muilla tule kränää sisarusten kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän