Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yllätysvauvalle nimi..

28.08.2006 |

Pojalle tulisi veljesten mallia seuraten vain yksi nimi (Selim tai Emil - kommentteja saa antaa..), tytölle vaikeampaa.

Kutsumanimeksi ehdolla (tiukan karsinnan ja äänestyksen tuloksena..)Maisa, Lina ja Neila. Tokana nimenä mahdollisesti (ja mielellään jos vain saadaan kokonaisuuteen sointumaan) Elsa, ja kolmantena " täydentämässä" Miriam tai Elmira, mahdollisesti kävisi myös Anissa tai Jasmina.

Itse tykkään kovasti Maisasta, mutta kun haluaisin myös tuon Elsan, niin kuulostaa vähän hassulta. Siis Maisa Elsa Miriam / Elmira.. Mitenkähän olisi -sa, -sa, -sa, eli Maisa Elsa Anissa.

Taitavien niminikkareiden apua siis tarvittaisiin! Kolme poikaa on jo, joten jos tyttö tulosa, niin tarvittaisiin HIENO nimi! :)

Kommentit (6)

1/6 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Maisa Elsa Anissa on ihastuttavin..voih, mutta muutkin tosi kauniita!

Vierailija
2/6 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäänlaista kommenttia?

Oma suosikkini siis tuo Maisa, kakkosena Lina ja kolmosena Neila.

Miehellä järjestys Neila, Lina, Maisa, eli " pisteissä" kaikki tasoissa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/6 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.Maisa

2.Neila

3.Lina

Vierailija
4/6 |
28.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama järjestys minunkin mieleen. Maisa ehdoton ykkönen, kiva nimi!

1.Maisa

2.Neila

3.Lina

Vierailija
5/6 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin ku vääntelin nimi-ehdotuksiasi..sain sen lausumaan kivalle JA MINUN SUOSIKI NIMISTÄNI ON TUO MIRIAM:)

Vierailija
6/6 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nii ääneni sille...Selim..hiuka liian ulkomaalane..vaik mitä minä sanomaan ku jos saan viel pojan sen nimeks tulee ASSER jos saan va mieheni suostuu.taitaa kuulostaaki ku Jasser Arafat DDDD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän