Multa puuttuu "naisen kosketus" sisustusasioissa. :-/
En siis osaa sisustaa sillä tavalla, että siitä näkyisi se kuuluisa "naisen käden jälki". :-/ Tavarat vaan on. En osaa järjestellä niitä kauniisti.Multa puuttuu silmää sellaiselle ja se harmittaa. :-( Jopa anoppi sisustaa kauniimmin kuin mä. Kohtalotovereita??
Kommentit (5)
Apua, luulin olevani ainut! Sama vika mulla siis. En vaan osaa :D tietysti jos olisi rahaa kuin roskaa, niin kai sitten saisi jotain ilmettä aikaiseksi. Ihan hävettää vieraiden tullessa tämä asunto. Huonekalutkaan eivät sovi yhteen.
no en mäkään osaa mut ei kiinnostakaa :D koti on koti ku se näyttää vaa asutetulta
No hyvä, että meitä on muitakin. Meilläkin huonekalut kaikki eriparia. ;-)
No jospa se ei ole niin vakavaa. Olis vaan kiva, että asunto olisi sen näköinen, että nainen olisi sen sisustanut. Ap
Samasta olen kärsinyt minäkin. En nyt kuitrnkaan anopille ole ollut kateellinen...
Mutta vuosi sitten pääsin sisustamaan "putipuhdasta" kotia. Suhteellisen susihan siitä tuli. Nyt olen harkinnut sisustussuunnittelijan palkkaamista, että saisin edes käsityksen siitä, mikä olisi paras järjestys huonekaluille. Itselleni nämä asiat eivät aukene, siis ei ole "silmää nähdä". Värien suhteen olen kyllä varma, ja onnistunutkin hyvin, mikä pelastaa puolet sisustuksesta
Täällä toinen! Mut hei, nou hätä, pääasia että kotona viihtyy!