Piti jättää vauva hoitoon ja lähteä tuulettumaan... en pystynyt!
Vauva nyt 5,5 kk ja ensimmäistä kertaa oli tänään tarkoitus lähteä keikalle tuulettumaan. Hoitaja ja kaikki sovittu ja kaikki järjestelyt tehty .... Kun piti lähteä niin en vaan kyennyt jättämään vauvaa yöksi jonkun muun hoitoon.
Kommentit (12)
En ymmärrä miten jotkut lähtee baanalle kun vauva on vasta kuukauden tai pari ja joka viikonloppu pitäisi olla ryyppäämässä...
Ap
Ja ongelma on siis se että haluan ulos!! En kestä enään vauva arkea. Mutta omatunto kolkuttaa liikaa?! Mikä avuksi?
Ap
Aloita vähän pienemmästä. Esim elokuva, 2 h pois kotoa.
Meet hyvillä mielin vaan. Sun tärkeää saada myös tuulettua jos susta siltä tuntuu että tarvitsee tuulettua. Älä tunne huonoa omaatuntoa. Oot varmasti hyvä äiti. Se sulle ja sun vauvalle tärkeää että sä voit hyvin, ettei ala vintti sekomaa.
Vauva on kaunis, känniset aikuiset on rumia ja puhuvat rumalla äänellä rumia asioita.
Jos tuntuu noin vaikealle, onko pakko lähteä heti yön yli reissuun? Ja se, että mamma käy tuulettumassa välillä, on paljon parempi mitä se, että mamma jumittaa lapsen kanssa 24/7 ja sitten ollaan hermona yms. Siitä lapset kärsii kaikkein eniten! Se on lapsenkin parhaaksi, että äiti ei ole kiinni kokoajan lapsessa. Mutta eihän se ole pakko olla heti yötä pois.
T: Mamma, jonka erittäin vaikea jättää lapsia hoitoon.
Eikö lapsen isä ole mukana kuvioissa? Pakko kysyä kun en kerta kaikkiaan muuten tajua tuota ongelmaa. Pakko ei tietenkään ole tuulettumaan lähteä, mutta jos kerran hinku on kova, niin eikö oikeasti lapsen isä nyt ainakin ole sellainen hoitaja, jonka käsiin voit lapsesi jättää huoletta?
Tiedostan kyllä, että minun on todella vaikea antaa kenenkään auttaa... Olen yksinhuoltaja ja vaikka perhe on tukena ja auttaa ja kysyy että tarvitsenko apua, niin jostain kumman syystä aina kieltäydyn avusta. Aina rupean vouhottamaan ettei muut osaa ja ymmärrä vauvan tarpeita. Huoh! Yritän saada kallooni mahtumaan ajatuksen ettei se vauva minua tarvitse 24/7.. Kahden vanhemman taloudessa olisinkin varmaan jo ollut yön jossain. Olen siis aikaisemmin muutaman tunnin ollut alku illasta pois.
Ap
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 21:27"]
Tiedostan kyllä, että minun on todella vaikea antaa kenenkään auttaa... Olen yksinhuoltaja ja vaikka perhe on tukena ja auttaa ja kysyy että tarvitsenko apua, niin jostain kumman syystä aina kieltäydyn avusta. Aina rupean vouhottamaan ettei muut osaa ja ymmärrä vauvan tarpeita. Huoh! Yritän saada kallooni mahtumaan ajatuksen ettei se vauva minua tarvitse 24/7.. Kahden vanhemman taloudessa olisinkin varmaan jo ollut yön jossain. Olen siis aikaisemmin muutaman tunnin ollut alku illasta pois. Ap
[/quote]
tuskin olisit sillonkaan sen rauhallisemmin mielen lähtenyt viihteelle jos isä olisi jäänyt kotiin lapsen kanssa. sinä ole lomasi ansainnut, ja lapsi ei siitä kärsi jos menet vähän lepuuttamaan aivoja.! Vaan siitä jos et koskaan hänestä ole hetkeäkään irti.
Okei, nyt ymmärrän paremmin. Eka lapsi? Avun pyytäminen on kyllä vaikeaa, tiedän. Tsemppiä, aika viimeistään korjaa tuon ongelman. -9
Hyvä, äitien taivaspaikkoja ei riitä kaikille.
Nyt saat kyllä kaksi sädekehää yhden hinnalla. Ja pillimehunkin!