Nolotti kaupassa kun neuvolatäti oli kassalla yhtäaikaa
Ja meidän ostokset olivat pelkkää limsaa, jäätelöä, juustoja ja keksiä!
Kommentit (16)
Itse törmäsin kesällä perjantai iltana neuvola tätiin kun kannoin iloisesti alkon kassia, sain pahan katseen :D
Tuskin se luulee että syötte niitä vaan pelkästään.
Ja mitähän väliä sillä on, mitä neuvolatätin päässä liikkuu?
Kyllä mäkin "väistelin" neuvolantätiä kaupassa ettei hän näkisi mitä kärryissämme on (herkkuja). Turhaa mutta enpä mahtanut mitään :)
asutteko pienellä paikkakunnalla? =)
Voi vittu, mitä touhua! Onko oikeesti väliä?
mitä ? Me nähtiin nlan täti joskus pikaruokaravintolassa, ja siellä leikki sen omat ja meidän muksut pallomeressä hampurilaishaukkujen välissä ;)
No meidän muksun eskari ope, vanhempi nainen osti muutaman tölkin karhua ja hieman nolona nyökkäs moit, vaikka en mä nyt sitä millään pahana kattonu.
Mä en ees tunnistaisi nlatätiä tai huomaisi jossain kaupassa eikä sekään meitä muistaisi. Ison kaupungin etuja. Ja toiseksi, mitä väliä?
NeuvolaTÄTI? Onko teillä sukulaistätejä neuvolassa töissä?
Olen "neuvolantäti" ja uskokaa tai älkää niin kyllä mekin eletään; käydään alkossa, ostetaan herkkuja jne.
Mä törmäsin lapsen opettajaan Alkossa tänään. Ostettiin samaa viiniä ja toivoteltiin sitten hyvät viikonloput. Ihmisiä nekin on. T. PäiväkodinTÄTI, joka välillä huomaa ihmisten nolostuvan kun törmätään jossain
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 20:51"]Mä en ees tunnistaisi nlatätiä tai huomaisi jossain kaupassa eikä sekään meitä muistaisi. Ison kaupungin etuja. Ja toiseksi, mitä väliä?
[/quote]
Me tunnistetaan kyllä neuvolatätimme kanssa toisemme vaikka Helsingistä ollaan. Meidän neuvolatädillä on kyllä muutenkin melko hyvä muisti useimmiten :)
Törmättiin miehen n. 100 kg työterveyshoitajaan Alkossa. Ei hävettänyt. Olemme normaalipainoisia. Luulisi, että täti olisi ymmärtänyt tilanteen koomisuuden.
Noo viikonloppuisin saa herkutella :) tuskin sitä edes kiinnostaa työajan ulkopuolella.