Muita, joiden 16-vuotiaalla ei yhtään kaveria?
Surettaa. Aiemmin oli kavereita, nyt viimeinenkin vaihtoi kaveria, "menevämpään porukkaan". Koneella oikeastaan kaiken vapaa-ajan. Ahdistaa niin, että unikin tahtoo öisin karata.
Kommentit (23)
Meillä on epäsosiaalinen 16vee poika. Oon yrittäny vuosikaudet patistaa ihmistenilmoille mutta ei halua. Kotona tykkää olla, on huumorintajuinen ja ehkä ikäistään kypsempi. Ei koskaan riitele kotona, keskustelee varhaiskypsästi.. Koulumenestys on huipputasoa. eipä tuolle mitään oikein voi. Muutama kaveri on koulun ulkopuolelta eri kaupungeissa, heitä näkee silloin tällöin. Mutta kyllä muakin surettaa.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 18:17"]
Meillä on epäsosiaalinen 16vee poika. Oon yrittäny vuosikaudet patistaa ihmistenilmoille mutta ei halua. Kotona tykkää olla, on huumorintajuinen ja ehkä ikäistään kypsempi. Ei koskaan riitele kotona, keskustelee varhaiskypsästi.. Koulumenestys on huipputasoa. eipä tuolle mitään oikein voi. Muutama kaveri on koulun ulkopuolelta eri kaupungeissa, heitä näkee silloin tällöin. Mutta kyllä muakin surettaa.
[/quote] Minua ei sureta, koska en itsekään ole sosiaalinen. Poikani sanoi kerran, että on aina ollut liian vanha nuoreksi. Eli ei ole jaksanut innostua edes peruskoulussa muiden poikien tissijutuista yms. Koulu menee hyvin ja on tasapainoinen ja onnellisen oloinen kaveri.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 18:07"]
Mites joku joukkueliikunta harrastus? Saa heti läjän kavereita.
[/quote]
Sähly, futis, kiipeily tai joku itsepuolustaslaji. Liikunta nostaa itsetuntoa muutenkin, veri ei kierrä jos koneella vaan istuu.