kokemuksia puhelinpalvelukeskustyöstä
Kauhea sana :D Olisin mahdollisesti pääsemässä erään yrityksen puhelinpalvelukeskukseen töihin. Arveluttaa vähän että onko työ tylsää, puhelimessa päivär pitkät.
kyse ei siis puhelinmyynnistä.
oletko ollut vastaavassa, minkä alan? Viihdyitkö?
Kommentit (6)
Meillä ei kyllä ehdi lueskelemaan :'D
hyvä että ehtii vettä hörpätä. Edellinen puhelu kun loppuu niin uusi tulee, automaattivastauksella.
Riippuu paikasta, joissakin voi tosiaan ottaa rennostikin, useissa puheluita tulee koko ajan. Kannattaa kuitenkin kokeilla, työ on yllättävän kehittävää (tehokkuus, ongelmanratkaisukyky, asiakaspalvelu), pidempää uraa en call centerissä ehkä suunnittelisi, mutta vaikka vuodeksi voisin mennä koska tahansa jos palkka on siedettävä.
Yhdessä perintätoimistossa puheluita piti tulla 70 päivässä! Lisäksi kilpailua kenellä eniten puheluja...ja aivan paska palkka.
Itse olen opiskelujen ohella eräässä ajanvarauksessa töissä. Työ on kevyttä ja aika leppoisaa mutta jos vakkarina tekisin niin en kyllä jaksaisi sitä saman toistoa. Täydellinen osa-aikatyö :)
Riippunee ihan siitä, mitä työtä tulet tekemään. Jossain voit varautua kokoaikaiseen kiireeseen, toisaalla ehdit lueskella kirjaa. Toisaalla asiakkaat ovat tyytyväisiä, toisaalla saat kuulla kaikki mahdolliset haukut. Voi olla kivaa tai täysi helvetti. Tai mitä tahansa ääripäiden väliltä.
Olin kerran ja tykkäsin tosi paljon. Lueskelin omia kirjoja siinä puheluita odotellessani. Vähän siinä voipi paikat puutua ja pelkkää istumistahan se on mutta mä tykkäsin. Oli myös mielenkiintoista joskus keskustella puhelimessa ihmisten kanssa.