Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

yh-isä+neljä poikaa.

Vierailija
29.08.2014 |

kertokaa miten suhtaudutte mieheen jolla neljä poikaa huollettavana ja haluis löytää naisen vierelleen???

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi ihan mukava mennä sellaiseen perheeseen ja tuoda vähän naisen kädentaitoja perheeseen, leipoa pullaa ja huus hollata :)

Vierailija
2/47 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida ottajia jonoksi asti olla.Onko poikien äiti kuvioissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikien äiti on taivaassa

Vierailija
4/47 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en omia biologisia lapsia halua, mutta yh-isin voisin ottaa, jos sinkku olisin. :)
Olettaen tietenkin, että mies olisi minun makuuni ja vielä rakastava lapsiaan kohtaan ja kunnollinen työssäkäyvä fiksu mies.

Minulla on vapaaehtoisesta lapsettomuudesta huolimatta kova hoivavietti.

Eli siis tiivistettynä. Lapset eivät todellakaan olisi ongelma, jos muut asiat natsaisivat.

Terv. Nainen 31 vuotta

Vierailija
5/47 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on kuitenkin raha. Jos YH-isä pystyy jollain tavain nostamaan naisen elitasoa, isä kelpaa hyvinkin. Toisaalta taas jos kyseessä lapseton, mutta rahaton mies, ei hän kelpaa.

Vierailija
6/47 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva kuulla et vois olla toivoa saada nainen mun jokapäiväiseen hälinään.

olen 40v töissä oleva mies uudeltamaalta.

Vierailija
7/47 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehen tarvoituksena on löytää itselleen kumppani, eikä lapsille kaitsijaa ja huushollaajaa ja tulisimme toimeen, niin mikä ettei.

Vierailija
8/47 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo kuulostaa ihan hyvältä! Isä, joka on joutunut ottamaan yksin vastuun lasten arjesta ja käynyt läpi leskeksi jäämisen, on luultavasti sen verran "elämänkoulutettu", että olisi kumppaninakin kypsä, aikuinen, ihana ihminen. Jos fyysisesti vielä mätsäisi, niin ottaisin. :) t. yhden lapsen nelkytplus yh

Vierailija
9/47 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu isän kasvatusmetodeista. Jos ollaan kasvatusnäkemyksissä ihan eri planeetoilla, ei tule mitään. Jos isällä selvästi jämpti ote poikiinsa eikä odota, että ryhdyn suoraan äidin korvikkeeksi vaan neuvotellaan asemani keskustellen, saattaisi olla mahdollisuuksien rajoissa että tuohon härdelliin voisin hypätä, jos mies vie jalat alta.

Enkä muuttaisi heti enkä kohtakaan yhteen. Ensin pitäisi pitkään katsella hommaa eri osoitteista.

Vierailija
10/47 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kyllä joutuu varmasti kotitöihin ja huolehtimaan lasten arjesta...on meinaan kädet täynnä töitä...

aika hankalaa vaan järjestää vapaata itselleen...jos vaan odottaa et se oikea tulee ovelle :)

Vierailija
11/47 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos kaunis :)

Vierailija
12/47 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sinä siis haet naisesta ensisijaisesti äitiä ja huoltajaa lapsille, et elämänkumppania? Jos näin, niin huonot mahdollisuudet sinulla on. 

Elämänkumppani toki osallistuu arjen rakentamiseen, mutta ei ole ensisijainen lastenhoitaja. Mieti siis vielä motiivejasi hankkiutua parisuhdemarkkinoille.

Vierailija
13/47 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 vielä sanoo: Ole siis rehellinen naiselle ja kerro mitä odotat häneltä. Hän voi sitten tehdä omat päätöksensä suostua tai olla suostumatta. Ja naisehdokkaita voi löytyä netistä. Tutustu vaikka kirjoittamalla ensin, jos et voi järjestää vapaa- aikaa.

Vierailija
14/47 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

haen elämänkumppania.

arjessa olis mukavaa saada apua...iltaisin olis aikaa sille mukavalla naiselle....

meidän perheen arki pyörii ihan hyvin vaikka olen yksin joten haen parisängylle täytettä :) :)

Vierailija
15/47 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini aloitti juuri suhteen kolmen lapsen yh-isän kanssa. Myös heillä lasten äiti on kuollut :/ 

Vierailija
16/47 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kelpaisi? Eikös yh-isät ja äidit ole yhteiskunnan pohjasakkaa av:n mielestä? Vaiko äidit vaan, ja isät sankari-isiä?

Joku maho nainen, joka pitää lapsista, voisi huolia.

Vierailija
17/47 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän kyllä minkäikäisiä nämä pojat ovat... Ihan pieniä nappuloita en jaksaisi.

Vierailija
18/47 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 08:35"]

Riippuu vähän kyllä minkäikäisiä nämä pojat ovat... Ihan pieniä nappuloita en jaksaisi.

[/quote]

lapset on 3v,4v,13v,14v.

Vierailija
19/47 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten kuulostaa hyvältä. Eli etsimään vain.

13/14

Vierailija
20/47 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 08:40"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 08:35"]

[/quote]

Ok, mä passaan :) Mutta varmasti joku löytyy.

lapset on 3v,4v,13v,14v.

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän