mikä laulu kuvastaa parhaiten omaa elämääsi
Eli laittakaa vaikka esittäjä ja biisin nimi. Lisäksi jos haluaa,niin kopioikaa (tai kirjoittakaa) laulun sanoista se kohta, mikä eniten kuvastaa/ kolahtaa . Valitsemaasi biisiä ei tarvitse selitää, että miksi juuri se,ellette itse halua.
Kommentit (55)
Niitä on paljon, se riippuu niin hetkestä, missä kulloinkin elää. Nyt ekaksi tuli mieleen: A-ha, Lifelines
Gaaad seeiv töö qviiiiiiiiiiiiiiiiiin.
Thank You, minä menen. :)
Suvi Teräsniskan "vaiettu rakkaus"
http://lyricstranslate.com/en/Agit-Prop-Natalia-lyrics.html
Tämä kertoo kyllä enemmän Ukrainasta :(
JannikaB seuraavaan elämään. Jep,sinne on odotettava.
Harva meistä on rautaa, moni taipua saa.
Moni omillaan oppinut ei ole roimeen tulemaan.
Minä taivu en koskaan..
Pysy kaukana kavala maailma
pysy poissa paha susi
pysy poissa poissa mun unesta
ihana uneni on vasta alussa
Juha Tapio, Sitkeä sydän
Sade tuli tulvana yli pysäkin
Sinä olet ihme, suuri sittenkin
Sinulla on ilma ja kyky hengittää
Olkapäällä kyyhkynen
Vaikket sitä nää.
kun mikään ei riitä ja niin edelleen
Kun katsoo peiliin,niin Leevi and the Leavings:Esa Pakarisen näköinen nainen tai saman yhtyeen:Unissani liihottaa tuo yhtä pitkä kuin leveä nainen,mieltäni kiihottaa tuo lähes sadan kilon keijukainen...
En siedä suomi-iskelmää, mutta Juha Tapion kaksi puuta!
-Minä rakastan näitä iltojani kanssa sun jne.
-Puolivahingossa lähti samaa tietä kulkemaan
-Seisoo erillään, ja jossain alla maan ne kaiken aikaa yhteen punoneet on juuriaan
Seminaarimäen mieslaulajien vettä olet voimaa http://semmarit.xart.fi/julkaisut/cd/ukkokiekuu/vetta-olet-voimaa/
Zen cafe. Laiska, tyhmä ja saamaton.
Yhtä en saa. Yksi jää aina puuttumaan...........
On nainen ratissa kyyneleitä keräillen Työpäivän lopussa mies soittaa humalasta heräillen Nainen ajaa kotiin itseään etsien Mies eli ennen yksi päivä kerrallaan Nyt yksi minuutti voi kaiken ihan täysin kadottaa Kohta on taas kaikki irrallaan Kun elämässä kaiken menettää silloin vapaus on ainut mitä käteen jää on ylämäki raskas askeltaa mutta alamäkeen liian usein katoaa jos se ei tapa niin se todellakin hajottaa ei muistojen päälle kulta kerrosta saa hymyile tai itket kuinka vaan ole hetki niinkuin huomista ei olisikaan On paljon tasoja vielä meidän edessä Vanhat kivet ja puut, energia kenttien välissä tää kaikki ei oo meidän käsissä Tuhon kynsissä on, aikamme sieluton, mutta lupaan että huominen on joskus monen vuoden takainen Kun elämässä kaiken menettää silloin vapaus on ainut mitä käteen jää on ylämäki raskas askeltaa mutta alamäkeen liian usein katoaa jos se ei tapa niin se todellakin hajottaa ei muistojen päälle kulta kerrosta saa hymyile tai itket kuinka vaan ole hetki niinkuin huomista ei olisikaan On nainen ratissa kyyneleitä keräillen Ei kukaan kotona oota hän tekee u-käännöksen ja nousee autosta huutaen on sade lakannut, tie loistaa hohtoa aurinko laskee ja nainen laittaa vikan röökin palamaan on vapaa tekemään mitä vaan Kun elämässä kaiken menettää silloin vapaus on ainut mitä käteen jää on ylämäki raskas askeltaa mutta alamäkeen liian usein katoaa jos se ei tapa niin se todellakin hajottaa ei muistojen päälle kulta kerrosta saa hymyile tai itket kuinka vaan ole hetki niinkuin huomista ei olisikaan Kun elämässä kaiken menettää silloin vapaus on ainut mitä käteen jää on ylämäki raskas askeltaa mutta alamäkeen liian usein katoaa jos se ei tapa niin se todellakin hajottaa ei muistojen päälle kulta kerrosta saa hymyile tai itket kuinka vaan ole hetki niinkuin huomista ei olisikaan
How did I become so fat?
And where was my faith when I was losing track?
So when did life begin to treat us bad?
My face looks pretty old and I've got pain in my back
Mun elämä, milloin siitä tuli näin hirveä. Maija Vilkkumaa