kokin palkka
Valmistun pian kokiksi, joten kiinnostaisi tietää jos täällä on kokkeja/hotelli- ravintola- catering ammattilaisia, mikä on palkkasi? Missä päin Suomea olet töissä? Tykkäätkö työstäsi?
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 15:12"]
MIKSI KUKAAN EI KOSKAANMINUN TEKEMIIN KETJUIHIN VOI VASTATA!?!?!?!
[/quote]No jospa ei ole kokkeja paikalla. Paha vastata jos ei tiedä aiheesta mitään.
kokit on varmaan töissä iltapäivät :) koita iltakymmenen jälkeen tai aamusta tai maanantaina vai koska noilla olisi yleinen vapaapäivä jos ovat vkl töissä.
Täällä kokki, tuntipalkka n.10-13 € tunti + iltalisä n. 1€/h klo 18-24. Eli noin 1760 €/kk + lisät. Toki riippuu paikasta palkka, itse olen isossa ketjussa töissä.
Valmistuin kokiksi ja päivääkään en oo sen jälkeen alan töitä tehnyt.
Surkea palkkaus suhteessa työn rankkuuteen ja työaikoihin monessa raflassa.
Monessa työpaikassa työssäoppien ja kesätöiden tuoman näkemyksen mukaan huono työilmapiiri, koska naisvaltainen ala. Ainakin täällä päin näin.
Tällä hetkellä teen täysin eri alan hommia ja tuntipalkka parempi ilman tutkintoa, vrt. paljonko saisin kokkina ja tutkinnon kera.
Ja ennen kaikkea tykkään nykyisestä työstäni. Ei tunnu työltä, kun on mieleistä puuhaa.
2200 egee kuukausipalkka, päivätyö suurtalouskokki amiksessa yli 10 v töissä.
Vierailija kirjoitti:
Miten toi edellinen voi olla viesti 7/6?
Siksi, että joku kommentti on asiattomana "poistettu"
Vierailija kirjoitti:
Brutto 1850€. Olen kuukausipalkalla, lisiä ei tule.
Teetkö ns. 8-16 päivää, vai miten lisiä ei tule?
Vierailija kirjoitti:
Valmistuin kokiksi ja päivääkään en oo sen jälkeen alan töitä tehnyt.
Surkea palkkaus suhteessa työn rankkuuteen ja työaikoihin monessa raflassa.
Monessa työpaikassa työssäoppien ja kesätöiden tuoman näkemyksen mukaan huono työilmapiiri, koska naisvaltainen ala. Ainakin täällä päin näin.
Tällä hetkellä teen täysin eri alan hommia ja tuntipalkka parempi ilman tutkintoa, vrt. paljonko saisin kokkina ja tutkinnon kera.Ja ennen kaikkea tykkään nykyisestä työstäni. Ei tunnu työltä, kun on mieleistä puuhaa.
Mitä hommia teet nykyisin?
Lounasravintolakokki 2500e/kk yli 10v kokemus. päivätyö ja vklp vapaat.
MIKSI KUKAAN EI KOSKAANMINUN TEKEMIIN KETJUIHIN VOI VASTATA!?!?!?!