Mies, millaisista nänneistä pidät?
Moi! Kerro minkä kokoisista, näköisistä, muotoisista, värisistä jne. naisen nänneistä tykkäät eniten. Olisi kiva tietää myös miten hyväilet naisesi nännejä.
Kommentit (76)
Taas olen kateellinen, että jollain rinnat on erogeenistä aluetta. Mulla ei. Ei tunnu mitään sen ihmeempää, koskee sitten nänniin tai käsivarteen. Eikä niille kiihottuessa tapahdu mitään. Toki näytän, että tykkään niiden koskettelusta, koska onhan se mukavaa kuin mikä tahansa kosketus. Mutta totta puhuen vatsanikin on herkempi kuin rinnat.
N42
Kylläpä oli hankala lukea naama peruslukemilla kuvauksia nänneistä, niiden pihoista ja kuinka niitä käsitellään. Mielikuvitus todella laukkaa.
Itse pidän nänneistä joiden kantaja on itse sinut niiden kanssaan ja tuo sulonsa rohkeasti esille. Kuumin ketju lukea pitkään aikaan.
M48
Itse taas tykkään, kun nännejäni kosketellaan ja hypistellään. Joskus hieron miehen jäykkää kalua niitä vasten ja se tuntuu molemmista tosi ihanalta. Toisinaan mies laukeaakin siitä ja siemenet lennähtävät rinnoille. Mielestäni kiva vaihtoehto tissipanolle, sopii myös pienirintaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Itse taas tykkään, kun nännejäni kosketellaan ja hypistellään. Joskus hieron miehen jäykkää kalua niitä vasten ja se tuntuu molemmista tosi ihanalta. Toisinaan mies laukeaakin siitä ja siemenet lennähtävät rinnoille. Mielestäni kiva vaihtoehto tissipanolle, sopii myös pienirintaiselle.
Tämä on kyllä niin totta. Vaimoni on joskus kiusannut räjähtämispisteessä olevaa terskani päätä kovettuneella nännillä. Pehmeä rinta kovaa vasten tuntuu muutenkin eläimellisen kiihottavalta... 8-)
M48
Vierailija kirjoitti:
Jep..ja entäs sitten kun terskan alapinnalla..sillä liitoskohdalla..hieroo kovettunutta nänniä niin huh..siinä on molemmat aika täpinöissään..
ei ole väliä kun ei niitä kuitenkaan siellä pimeässä näe.
Isot tummat nännipihat ja pitkät nännit kiihottaa.
Näin kerran yhteisellä mökki reissulla vaimoni ystävän rinnat. Siis todella kauniit. Rintojen keskellä sellainen kunnon väli. Isohkot, pyöreät ja nännipihat kauniin ruskeat. Saunan jälkeen pukuhuoneessa alkoi nännit nöpöttää vielä ihanasti. Se oli ehkä kauneinta mitä olen ikinä nähnyt.
M49
Voikos AP eli Rouva vm. 1977 kertoa minkälaiset rinnat sinulla on ja kuinka tykkäät, että niitä hyväillään?
Tykkään hyväillä aluksi rintoja käsillä samalla naista suudellen, sitten kaulan kautta rinnoille... Ensin nännien ympäriltä suutelua, kielellä kiusaamista, sitten nännin imemistä..ja sitten välillä toista nänniä.. kunnes kumpikin nänni on oikein kovana.. kovempaa imemistä välillä ja välillä kielellä nännin pyörittelyä.. voisin jatkaa tätä tosi kauan..samalla käsi pikkuhousujen päällä pillua kiusaten..
terv. mies, vm.75
Hyvä että herättää tuntemuksia. 😊
Yhdellä sanalla "herkät".
Mikään ei tee nänneistä kiihottavampia kuin se että nainen oikeasti kiemurtelee ja voihkii nautinnosta kun niitä nuollaan ja kiusataan kostutettuina kynnellä rapsuttamalla. Joku voi jopa saada orgasmin vartin jälkeen mutta riittää että valuu pikkuhousut likomäräksi.
Yksi ulkomuoto jota ei ole mainittu on aivan vaaleaihoisella pikkutissisellä joskus näkyvä hailakan vaaleanpunainen sisäänpäin kääntynyt nänni (ja nännipiha) joka nousee nöpöttämään vasta nuolemalla.
Sirot ja herkät. Pienet nännipihat. Sellaisia on mukava nuolla, suudella, imeä ja hieman kurittaa, kun pienillä nyansseilla saa isoja reaktioita laidasta laitaan kaivettua.
aerola kirjoitti:
Kylläpä oli hankala lukea naama peruslukemilla kuvauksia nänneistä, niiden pihoista ja kuinka niitä käsitellään. Mielikuvitus todella laukkaa.
Itse pidän nänneistä joiden kantaja on itse sinut niiden kanssaan ja tuo sulonsa rohkeasti esille. Kuumin ketju lukea pitkään aikaan.
M48
Kiitos. On ollut ilo lukea kaltaistesi kokeneiden herrasmiesten kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Voikos AP eli Rouva vm. 1977 kertoa minkälaiset rinnat sinulla on ja kuinka tykkäät, että niitä hyväillään?
Tykkään hyväillä aluksi rintoja käsillä samalla naista suudellen, sitten kaulan kautta rinnoille... Ensin nännien ympäriltä suutelua, kielellä kiusaamista, sitten nännin imemistä..ja sitten välillä toista nänniä.. kunnes kumpikin nänni on oikein kovana.. kovempaa imemistä välillä ja välillä kielellä nännin pyörittelyä.. voisin jatkaa tätä tosi kauan..samalla käsi pikkuhousujen päällä pillua kiusaten..
terv. mies, vm.75
Tottahan toki kerron. En tietoisesti sitä alkuun laittanut, etteivät omat tykkäämiseni vaikuttaisi muiden mielipiteisiin.
Rintojani on kuvailtu aikuisiällä mm. kauniiksi, sopusuhtaisiksi ja ryhdikkäiksi. Ikävuodet, maan vetovoima ja kahden lapsen äitiys ovat luonnollisesti niitä muokanneet, mutta edelleen olen ylpeä rinnoistani, jotka ovat kypsyneet kantajansa kanssa keski-ikään. Nännit, joista tässä kysymys oli, ovat minulla laajapihaiset ja niissä on hieman nypyköitä, ns. Montgomeryn rauhasia. Väriltään nännini ovat puolukkapuuronpunaiset. Nöpöttäessään nännini työntyvät esiin pikkusormen pään kokoisiksi, mikä näkyy puseroiden läpi.
Rintani ja nännini reagoivat kiihottavasti hellään kosketukseen käsillä ja suulla, mutta kourimisesta, puremisesta ja muista kovista otteista en pidä, ne sattuvat. Sively, hively, kevyt puristelu, suudelmat, hellä imeskely, nuoleminen ja esim. kuuman terskan kosketukset ovat nautinnollisia.
Keskusteluketjussa on Sinä mukaan lukien ollut monta huomaavaista ja kokenutta rakastajaa, joille rintani hellitäviksi ilolla antaisin. 💋
Rouva vm. 1977 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
terv. mies, vm.75
Tottahan toki kerron. En tietoisesti sitä alkuun laittanut, etteivät omat tykkäämiseni vaikuttaisi muiden mielipiteisiin.
Rintojani on kuvailtu aikuisiällä mm. kauniiksi, sopusuhtaisiksi ja ryhdikkäiksi. Ikävuodet, maan vetovoima ja kahden lapsen äitiys ovat luonnollisesti niitä muokanneet, mutta edelleen olen ylpeä rinnoistani, jotka ovat kypsyneet kantajansa kanssa keski-ikään. Nännit, joista tässä kysymys oli, ovat minulla laajapihaiset ja niissä on hieman nypyköitä, ns. Montgomeryn rauhasia. Väriltään nännini ovat puolukkapuuronpunaiset. Nöpöttäessään nännini työntyvät esiin pikkusormen pään kokoisiksi, mikä näkyy puseroiden läpi.
Rintani ja nännini reagoivat kiihottavasti hellään kosketukseen käsillä ja suulla, mutta kourimisesta, puremisesta ja muista kovista otteista en pidä, ne sattuvat. Sively, hively, kevyt puristelu, suudelmat, hellä imeskely, nuoleminen ja esim. kuuman terskan kosketukset ovat nautinnollisia.
Keskusteluketjussa on Sinä mukaan lukien ollut monta huomaavaista ja kokenutta rakastajaa, joille rintani hellitäviksi ilolla antaisin. 💋
AAAHH!! Mitkä namut..
Vierailija kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä kanssasi. Tissipano (siis yhteenpuristettujen rintojen väliin) taitaa olla enemmänkin miesten keksintöä ja fantasiaa kuin naisen nautinnon korostamista. Kuumalla kalulla rintojen hyväileminen ja kalun hyväileminen rinnoilla tuntuu hyvältä ja näyttää kiihottavalta. Ja sopivassa välissä voi sykkivän terskan ottaa suuhun, kun se siinä lähellä valmiiksi pullistelee.
Siemensyöksy rinnoille sopii silloin tällöin vaihteluksi ja herkulliseksi välipalaksi, kunhan se ei tapahdu yhdynnän kustannuksella. Moni mies on myös nuollut spermansa rinnoiltani, minkä katson ihan herrasmiehen velvollisuudeksi.
Hyvän ketjun sait aikaiseksi 👍😊! Tällaisia kaipaisi lisää tälle palstalle ja enemmän fiilistä joka sytyttää. Kiitos rouva 1977!
M46 kevätauringossa kirjoitti:
Hyvän ketjun sait aikaiseksi 👍😊! Tällaisia kaipaisi lisää tälle palstalle ja enemmän fiilistä joka sytyttää. Kiitos rouva 1977!
M46 kevätauringossa kirjoitti:
Kiitos Sinulle ja jokaiselle rakentavan kommentin kirjoittaneelle. 💋 moiskissss 💋
Sellaisista jotka ovat kovettuneet kiihottuneisuudesta