Onko tervettä?
Perheeseemme syntyi kolmen tytön jälkeen poika tässä pari vuotta sitten. Mummo alkoi käyttäytyä erikoisesti sen jälkeen. Oli innokas vaihtamaan vaippoja ja pesemään pyllyä ja halusi välttämättä päästä sen pippelin pesemään ja sitä pestessä isoon ääneen sanoi että pestäänpä tämä pippeli. Muutenkin mummo kanniskeli ja piteli sylissä siten että aina käsi oli siinä jalkovälissä ja muutenkin piti siitä kiinni ja tuki siitä aina ja oli innokas kylvettämään ja vaippaa vaihtamaan ja aina otti tavalla tai toisella sen jalkovälin puheeksi. Kerran vaippaa vaihtaessa taputti jalkovälin kohdalle. Onko normaalia vai onko mummo pedofiili? Ei näitten tyttöjen kanssa samanlaista jalkoväli-innostusta ollut eikä mummo heidän kohdallaan noista asioista mitään numeroa tehnyt eikä ollut noin innokas pesemään heitä. Mummolla itsellään ei ole koskaan ollut poikaa ja lapsenlapsetkin ennen tuota poikaa olleet tyttöjä.
Kommentit (18)
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 21:24"]
mä oon 10v tyttö ja mä teen tota mun pikkuveljelle. Äitikin tekee. Isi teki mulle tuota kun synnyin, aina siihen asti kun täytin 3. Muistan vieläkin ja mukavalta tuntui :)
[/quote]
No ei teilläkään ole kovin hyvä perhe. Ei millään pahalla.
Ääk, onko oikeasti outoa pitää vauvaa niin sylissä, että käsi on siinä haarassa?
Ja samaten taputus vaipan päälle vaihdon yhteydessä, onko sekin outoa? :/
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 21:46"]
En kuulu aivan lähipiriin, mutta uskoisin. Poika ei sen koommin mummoaan nähnyt, kuin suvun juhlissa..
[/quote]
Asuuko kyseinen mummo nykyään Lieksassa ja onko Pieksämäeltä kotoisin?
Kuinka vanha mummo on? Joskus alkava dementoituminen voi aiheuttaa seksuaalisesti epäsopivaa käytöstä. Sairasta tuo joka tapauksessa on eikä missään nimessä oikeutettua.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 21:18"]
Toi on jo aika creepyä O_o
[/quote]
Ihan normaalia. Meillä mies teki tuota tytölle kun tyttö syntyi ja minä ja esikoistytär teemme tätä pojalleni joka syntyi tässä 2kk sitten.
Nyt olis Mikkikselle mukavaa luettavaa täällä...
mä oon 10v tyttö ja mä teen tota mun pikkuveljelle. Äitikin tekee. Isi teki mulle tuota kun synnyin, aina siihen asti kun täytin 3. Muistan vieläkin ja mukavalta tuntui :)
Ettei vaan olis itse MIKKIS tehny hyvän provon?
Ei mummo mikään pedofiili ole, kunhan on innoissaan pojasta, jos ei ennen ole poikavauvaa päässyt hoitamaan.
Alussa tuon vielä ehkä voisi ymmärtä innostuksen piikkiin. Kerran ensimmäinen poikavauva, voi olla jännää kaikkien tyttöjen jälkeen. Jos tuollainen kuitenkin pidempään jatkuisi, huolestuisin. Kyllähän tuosta voisi yrittää hellästi mainita, ettei niistä pippeleistä tarvi niin "mesota" ;)
Omasta takaa olisin silti varuillani ( en jättäisi kahdestan) On tuttava piirissä ollut sellaistakin missä pojan mummon mielestä oli aivan normaalia imeskellä pippeliä! Tämäkin tuli ilmi vasta kun poika itse parivuotiaana ei enään suostunut menemään mummolleen hoitoon. Mummosta tämäkään ei ollut muka outoa...Kuulemma antaa paremman varustuksen vanhemalla iällä??? :o
Toki itse varmasti tunnet hänet paremmin ja osaat tilannetta arvioida. Puhuminen oikeasti olisi järkevää.. varsinkaan jos ei alkuhuuma laannu...
Hyi olkoon ei todella ole normaalia.
Kokemusta löytyy vanhasta papasta, joka kyseli 15-vuotiaalta pojalta, että jokos sitä on alapäähän karvoja kasvanut. Samainen pappa myös taputteli milloin jalkaa ja milloin takapuolta, halusi nähdä pojan alapään ja sormillaan sitä kokeili. Mutta että noin nuoria kuin aloittajalla niin enpä ole kuullut tuolleen ahdisteltavan!
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 21:28"]
Alussa tuon vielä ehkä voisi ymmärtä innostuksen piikkiin. Kerran ensimmäinen poikavauva, voi olla jännää kaikkien tyttöjen jälkeen. Jos tuollainen kuitenkin pidempään jatkuisi, huolestuisin. Kyllähän tuosta voisi yrittää hellästi mainita, ettei niistä pippeleistä tarvi niin "mesota" ;)
Omasta takaa olisin silti varuillani ( en jättäisi kahdestan) On tuttava piirissä ollut sellaistakin missä pojan mummon mielestä oli aivan normaalia imeskellä pippeliä! Tämäkin tuli ilmi vasta kun poika itse parivuotiaana ei enään suostunut menemään mummolleen hoitoon. Mummosta tämäkään ei ollut muka outoa...Kuulemma antaa paremman varustuksen vanhemalla iällä??? :o
Toki itse varmasti tunnet hänet paremmin ja osaat tilannetta arvioida. Puhuminen oikeasti olisi järkevää.. varsinkaan jos ei alkuhuuma laannu...
[/quote]
Tehtiinkö siitä imeskelystä rikosilmoitus?
En kuulu aivan lähipiriin, mutta uskoisin. Poika ei sen koommin mummoaan nähnyt, kuin suvun juhlissa..
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 21:46"]
[/quote]
On ollut syytä tehdä. Tuo imeskely täyttää törkeän lasten seksuaalisen hyväksikäytön kriteerit.
Lähestymiskielto tuollaisesta pitäisi tehdä.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 21:27"]
Ei mummo mikään pedofiili ole, kunhan on innoissaan pojasta, jos ei ennen ole poikavauvaa päässyt hoitamaan.
[/quote]
Onko sinusta tervettä hyväillä lapsen sukupuolielimiä? Et taida olla ihan täysillä käyvä henkilö..