Kysy naiselta johon ei kukaan ole ikinä ihastunut
Kommentit (80)
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 20:41"]
No mistä tiedät ettei kukaan ole ihastunut?
[/quote]
En ole koskaan seurustellut.
Kukaan mies ei ole osoittanut ihastuneensa. Treffeille olen päässyt vain baaritutustumisen tai nettitreffien kautta, joissa ei ehdi ihastua.
Vai oletkos vain niin puusilmä, ettet huomaa?
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 20:44"]
Vai oletkos vain niin puusilmä, ettet huomaa?
[/quote]
Tuskinpa :D Miehet ovat kohdelleet mua treffejä (tai baarihuomiota jota kuka tahansa saa) lukuunottamatta kuin ilmaa ettei mitään erehtymisen vaaraa ole.
Ei kaikkiin ihastuta. Tai voi olla, ettet ole vain huomannut.
Jotkut naiset taas tulkitsevat jokaisen rennon puheenparren miehen puolelta ihastumiseksi.
Kysyn silti: miltä näytät?
Jos suhun ihastuneet on olleet ujoja miehiä. Tai lamaantuneita muilta naisilta saamistaan pakeista.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 20:47"]
Ei kaikkiin ihastuta. Tai voi olla, ettet ole vain huomannut.
Jotkut naiset taas tulkitsevat jokaisen rennon puheenparren miehen puolelta ihastumiseksi.
Kysyn silti: miltä näytät?
[/quote]
Sellaiselta, että miehiä riittää baareissa kunhan jaksaa poimia, pelkkiin seksisuhteisiin tai niille treffeille pääsen, mutten koskaan muuhun. 163/61, blondi, pukeutuminen naisellista ja meikkaan. Naaman näteystasosta en sano muutakuin, että olen miesten mukaan nätti tai kaunis mutta sekin on sitä mitä sanotaan aivan kaikille naisille :D
Ujo olen, mutta kyllä ne ujotkin seurustelee.
oletko koskaan itse lähestynyt miestä? oletko vain neljän seinän sisällä, josta pitäisi tulla noutamaan? onko jotain suuria epämuodostumia? jotain "normaalista" poikkeavaa?
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 20:55"]
Miten nuori olet?
[/quote]
27.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 20:55"]
oletko koskaan itse lähestynyt miestä? oletko vain neljän seinän sisällä, josta pitäisi tulla noutamaan? onko jotain suuria epämuodostumia? jotain "normaalista" poikkeavaa?
[/quote]
Puolittaisia aloitteita tehnyt, eli jos joku kiinnostava mies on tullut juttelemaan olen ehdottanut että tavattaisiinko joskus. En. Ei ole.
Mulle on myös sanottu pariinkin otteeseen päin naamaa tapailua lopetettaessa, ettei mies ole ollut ihastunut ja musta 'puuttuu' se jokin mitä ei koskaan tiedetä mikä se on.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 20:52"]
Jos suhun ihastuneet on olleet ujoja miehiä. Tai lamaantuneita muilta naisilta saamistaan pakeista.
[/quote]
Niin, ja vain juuri mun kohdalla sitten lamaannuttaan sillä aikaa kun muut ihastuneet miehet tappelee naisistaan? :D Hey please ei näitä säälikommentteja...
Sama vika. Onhan tää lannistavaa ihastua kun tietää ettei vastakaikua ole tulossa :(
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 21:02"]
[/quote]
Niin, ja vain juuri mun kohdalla sitten lamaannuttaan sillä aikaa kun muut ihastuneet miehet tappelee naisistaan? :D Hey please ei näitä säälikommentteja...
[/quote]Kyllä mies lamaantuu ja passivoituu kun tarpeeksi moni nainen on nöyryyttänyt.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 21:05"]
Sama vika. Onhan tää lannistavaa ihastua kun tietää ettei vastakaikua ole tulossa :(
[/quote]
Kuinka vanha sä olet? ap siis
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 21:10"]
[/quote]
25. Mitä väliä iällä?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 21:07"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 21:02"]
[/quote]
[/quote]Kyllä mies lamaantuu ja passivoituu kun tarpeeksi moni nainen on nöyryyttänyt.
[/quote]
Voi toki niin ollakin ja ymmärrän kyllä. Mulla alkoi jo 10 vuotta sitten tää kun ensimmäinen poika kenen kanssa oli "juttua" sanoi ettei musta ole mihinkään, eli tuskinpa ne teini-ikäiset pojat oli vielä silloin lannistuneita :D
Höh, luulet vaan ettei suhun ole koskaan kukaan ihastunut! Ihan varmasti on! :) Et vain tiedä sitä. Vai ootko kertonut kaikille ihastuksesi kohteille, että oot ihastunut? ;)
Minulla ei ole erityisemmin kysyttävää mutta yhden neuvon antaisin: hymyile, hymyile ja hymyile. Vaikka tuntuisi kuinka hölmöltä niin hymyile siitä huolimatta. Miehet ihastuvat aina hymyilevään naiseen :)
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 21:11"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 21:10"]
[/quote]
25. Mitä väliä iällä?
[/quote]
[/quote]
Hupsis, meni lainaukset vähän sekasin.
Ihastuin tässä vastikään mieheen, joka kiinnostui, mutta lopetti nyt yhteydenpidon. Masentavaa kokea tämä aina uudelleen.
No mistä tiedät ettei kukaan ole ihastunut?