Kysy naiselta johon ei kukaan ole ikinä ihastunut
Kommentit (80)
Olet siis kysynyt miehiltä mikä sinusta "puuttuu"? Olen lähes satavarma, että syy on miehelle selvä, mutta eivät raaski kertoa. Lähes yhtä varma olen, että aavistat mikä se syy on. Vähän samaa ongelmaa oli itsellä nuoruudessa. Minuun ihastuttiin helposti, mutta kiinnostus lopahti pian. Olin jotain muuta, kun mitä minun kuviteltiin ulkonäön ja olemuksen perusteella olevan. Sain tuolloin neuvon pysytellä erossa ihmisistä, jotka vetävät puoleensa eniten ja tutustua siihen joka vetää puoleensa "toiseksi eniten". Pian tutustuinkin nykyiseen mieheeni ja nyt yhdessä jo vuosia. Ei aivan sama asia, mutta ehkä tavoitat sen mitä koetan sanoa. Yritä tutustua erilaisiin miehiin, kuin tähän asti. Ehkä se onni löytyy sieltä.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 10:40"]
Olet siis kysynyt miehiltä mikä sinusta "puuttuu"? Olen lähes satavarma, että syy on miehelle selvä, mutta eivät raaski kertoa. Lähes yhtä varma olen, että aavistat mikä se syy on. Vähän samaa ongelmaa oli itsellä nuoruudessa. Minuun ihastuttiin helposti, mutta kiinnostus lopahti pian. Olin jotain muuta, kun mitä minun kuviteltiin ulkonäön ja olemuksen perusteella olevan. Sain tuolloin neuvon pysytellä erossa ihmisistä, jotka vetävät puoleensa eniten ja tutustua siihen joka vetää puoleensa "toiseksi eniten". Pian tutustuinkin nykyiseen mieheeni ja nyt yhdessä jo vuosia. Ei aivan sama asia, mutta ehkä tavoitat sen mitä koetan sanoa. Yritä tutustua erilaisiin miehiin, kuin tähän asti. Ehkä se onni löytyy sieltä.
[/quote]
Kerran vaan. Niissä miehissä kenestä en ole ollut kiinnostunut ei ole ollut mitään yksittäistä syytä, eivät ole vaan tuntuneet oikeilta itselle.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 10:39"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 10:35"]
Kertoohan se sinusta aika paljon ihmisenä ja naisena jos olet vain panemiseen kelvannut muttet ole vieläkään seurustellut kertaakaan elämässäsi. Enpä ketään vastaavaa tunne lähipiiristäni. Tai no, tutun tuttujen kautta kyllä, mutta nämä ovat niitä jotka laittavat facebookiin koulutuksen kohdalle "elämän kova koulu" ja hankkivat sitten lopulta viisi kissaa kun ymmärtävät ettei miehet halua heiltä kuin sitä toosaa.
[/quote]
Naisena ja ihmisenä kyllä, parisuhdemateriaalina tietenkin (täähän on ollut koko keskustelun pointti jos et vieläkään ole sitä ymmärtänyt), muttei lutkaksi.
Noin älykkäällä ja hienolla ihmisellä on varmasti monia, hyvin toteuttamiskelpoisia ja toimivia vinkkejä miten voisin luoda itsestäni sen täydellisen, kelpaavan ja parhaimman vaimomateriaalin. Eikös?
[/quote]
Onko sulla mitään substanssia? Mitään harrastuksia, mielenkiinnon kohteita, koulutusta, mielenkiintoista työtä jne.?
Onko sinulla mitään muuta tarjottavaa miehelle kuin kehosi? Jos olisit mies, deittaisitko itse kaltaistasi naista? Jos sinulla ei ole minkäänlaista persoonaa ja tarvitset sen kehittämiseen apua vauvapalstalta, niin miks kukaan mies kiinnostuisi susta muussa mielessä kuin nopeaa panoa & jättämistä varten?
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 10:44"]
Onko sulla mitään substanssia? Mitään harrastuksia, mielenkiinnon kohteita, koulutusta, mielenkiintoista työtä jne.?
Onko sinulla mitään muuta tarjottavaa miehelle kuin kehosi? Jos olisit mies, deittaisitko itse kaltaistasi naista? Jos sinulla ei ole minkäänlaista persoonaa ja tarvitset sen kehittämiseen apua vauvapalstalta, niin miks kukaan mies kiinnostuisi susta muussa mielessä kuin nopeaa panoa & jättämistä varten?
[/quote]
Tottahan toi on. Tässä vaiheessa elämääni mullakin on (oli) sellainen olo mikä aika monella muulla, että seurusteleminen olis ihan hienoa jossain vaiheessa. Mutta onhan miehillä niin paljon valinnanvaraa, että tällänen tyhjä kuori ei kiinnosta enkä kyllä enää ihmettele.
Onhan se joo selvää, ettei mun olisi koskaan kannattanut edes yrittää.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 10:44"]
[/quote]
Mä muuten vielä printtaan tän kommentin ja laitan jääkaapin oveen, ettei vaan koskaan tule sellaista päivää, että unohtaisin miten vajaavainen ja puutteellinen nainen kaikille oikeasti olen :)
No, eikö ketään enää halua haukkua mua vielä lisää? :D Sanokaa vielä nyt suoraan kuinka ruma ja huono oon! ;D
Hyi kun ilkeitä viestejä olet saanut, ihmiset on ihan pimeitä. Varmasti olet täysin kelpo ihminen ja nainen. Itse keskittyisin tilanteessasi siihen mitä mainitsit ystävyyssuhteista, ettei oikeen nekään tahdo syventyä tuttavuutta edemmäs ja muutenkin kaveripiirisi on suppea? En tiedä ketään joka olisi väkisin yrittämällä saanut mitään järkevää parisuhdetta aikaiseksi, mutta jos yrittäisit panostaa enemmän ystävyyssuhteisiin ja vähän laajentaist sosiaalisia verkostojasi, niin voi hyvin olla että siinä tulee kaupan päälle sitten vähän sutinaakin. :)
En mä nyt näe näitä kommentteja ilkeinä. Kenties ihmiset uskaltaa täällä sanoa rehellisesti ja suoraan sen, toisinkuin oikeassa elämässä?
Jos olisin oikeasti hyvä ja tarpeeksi, olisinhan mä seurustellut jo vuosikausia sitten :D Miehet on juuri niitä, jotka haluaa vakisuhteen jonkun ihanan naisen kanssa ja on heti valmiita sitoutumaan kun sellaisen kohtaa, musta enemmän naiset on niitä jotka valikoi tarkemmin.
Mun ei tarvitse haukkua sua, tiedän liiankin hyvin mistä puhut ja sillä ei kyllä ole mitään tekemistä "itsensä panettamisen" kanssa.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 12:08"]
Mun ei tarvitse haukkua sua, tiedän liiankin hyvin mistä puhut ja sillä ei kyllä ole mitään tekemistä "itsensä panettamisen" kanssa.
[/quote]
Siis mitä 'itsensä panettamisen' kanssa?
Musta olis nyt hyvä, että tulis viimeinkin ja kunnolla kaikki viat esiin, etten enää olis niin ylimielinen kun ennen jolloin luulin, että 'kai se siitä kun lopulta tapaa jonkun oikean miehen' ja kaikki lopulta onnistuis.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 09:25"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 09:17"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 09:13"][quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 09:07"] ei mun tarvi kysyä kun oon ite samanlainen. pari kertaa olen kyllä seurustellut mutta kaikkihan sen tietää millä perusteella miehet tuohon hommaan alkaa. [/quote] Seksi vai? [/quote] joo ja status, egon kohotus kun saa vihdoin tyttöystävän yms. eivät ole sitten aidosti kuitenkaan ihastuneet koskaan ainakaan käsittääkseni. ihastunut ei käyttäydy kuten he minua kohtaan. ehkä alussa ovat olleet kiinnostuneita mutta sitten se kuolee. mä olen saman ikäinen kuin ap ja samantyyppinen luonnekin! meissä on ehkä joku tekijä X mikä ei vaan ihmisissä nappaa. ainakaan pidemmän päälle. toivon tietysti että olisin väärässä. ulkonäköni on ihan ok, luonnekin vain ihan ok. tuntuu että pitäisi olla jotain maagista ja erikoista että voittaisin rakastumisen lotossa
[/quote]
Niinpä :( Mulla on takana seksisuhteita, pitkiäkin, muttei seurusteluun asti edetty eli ei tunteita toisella mukana. On musta kerrottu aina miesten kavereille ja oltu sillä tavalla avoimia, että ehkä se myös menee siihen egonkohotus-kategoriaan miehen puolelta. Mulle myös se, että mies on ihastunut täytyy olla jotain muuta kun sitä että haluaa seksiä, juuri kiinnostusta ihmiseen itseensä, huolenpitoa, sellanen tietty katse (minkä on nähnyt kun seuraa muita pariskuntia) ja halu pitää paljon yhteyttä.
Samat fiilikset täällä ton suhteen, että pitäis olla jotain maagista. Kyllä mä vieläkin pidän itseäni ihan tavallisena (tavalliset ihmiset ne seurustelee muutkin), mutta aina tuntuu että pitäisi olla kauniimpi, mielenkiintoisempi, parempi luonne...Vaikka ne miehet kehen olen ihastunut ovat olleet ihan perusmiehiä myös.
[/quote]
Tämä on ihan kuin mun elämäni! Eikä miehillä todellakaan riitä kiinnostusta mihinkään muuhun kuin siihen seksiin. Se on ollut ihan samantekevää olenko kiinnostunut ruuanlaitosta ja leipomisesta, tykkäänkö käydä lenkillä ja jumpissa, rakastanko ulkoilua ja vaeltamista, makkaran paistoa nuotiolla.. jne. Ei kiinnosta kuin se seksi. Ei ole pyydetty treffeille eikä myöskään lähdetty kun sitä itse olen ehdottanut. Ei ole kukaan vienyt jäätelölle kaivariin tai ulkoilemaan meren jäälle. Eikä lähtenyt mukaan pyynnöstäkään. Olen kuin ilmaa miehille kaikessa muussa paitsi siinä seksissä.
Enää en edes jaksa yrittää tai odottaa, että tilanne muuksi muuttuisi. Itseasiassa en ole jaksanut enää vuosiin. Ja ennen kuin kukaan alkaa lutkittelemaan, niin edellisestä seksikerrasta on mulla jo kohta 5 vuotta eli syy ei ole se.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 12:11"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 12:08"]
[/quote]
Siis mitä 'itsensä panettamisen' kanssa?
Musta olis nyt hyvä, että tulis viimeinkin ja kunnolla kaikki viat esiin, etten enää olis niin ylimielinen kun ennen jolloin luulin, että 'kai se siitä kun lopulta tapaa jonkun oikean miehen' ja kaikki lopulta onnistuis.
[/quote]
Viitasin noihin aiempiin viesteihin joissa ap:ta ja meitä muita samassa tilanteessa olevia väitettiin helpoiksi lutkiksi, jotka ovat käyneet panettamassa itseään lähiöräkälöissä.
Toki muista en voi mennä takuuseen, mutta itseni kohdalla tuollainen ei kuulu tapoihin.
^ Niin aivan, mulla on siksi myös vaikea uskoa että tää seksistä kiinni olisi, sillä mulla on toistunut sama kuvio myös silloin kun sitä ei ollut vielä kuvioissa.
Mutta en mä myöskään enää jaksakaan yrittää, meni jo. Liian vanhakin kun ikää kohta 30.
Juuri viime viikolla kieltäydyin taas lähtemästä ulos, mies olisi halunnut viedä mut treffeille vaikka asui 200 km päässä. ap siis edelleen valittamassa täällä.
Hei jaksaisitteko vielä haukkua mua vielä lisää? En oo pitkään aikaan kuullut oikeessa elämässä:)
Ettekö muka keksi muuta haukuttavaa enää? Haloo?
Mä olen ainakin ollut ihastunut tosi moneen..eikä ne mun kohteet ole sitä tienneet...tai mä en ole mennyt sitä ilamsisemaan suoraan. Että suuhun voi olla ihastunut vaikka kuinka moni. Kyllä ihmiset osaa pitää tunteensa piilossa...siis ainakin ihastumiset...koska siinä on hylätyksi tulemisen riski.
ilmoitatko sinä ihastuksen kohteelleen, että olet ihastunut? Ja miten sen ilmeneetaat?
Siellä baarissa ei niin heti voikaan ihastua..toki toiset on löytäneet kumppanin ihan hetkessä baaristakin.
mutta baarissa voi ehkä johonkin jostakin tuttuun törmätä..ja sit voi olla helppo jutella.
on erilaisia merkkejä huomata ihastus...ja aina niitä ei huomaa. Pidä silmät ja muutkin aistit auki. Ei sitä tiedä missä se iki-ihana luuraa.
Se ettei ole seurustellut, ei ole mikään merkki siitä etteikö sinuun olisi ihastuttu tai sinä et olisi ihastunut kehenkään. Vai oletko?
[quote author="Vierailija" time="30.11.2014 klo 12:18"]
Mä olen ainakin ollut ihastunut tosi moneen..eikä ne mun kohteet ole sitä tienneet...tai mä en ole mennyt sitä ilamsisemaan suoraan. Että suuhun voi olla ihastunut vaikka kuinka moni. Kyllä ihmiset osaa pitää tunteensa piilossa...siis ainakin ihastumiset...koska siinä on hylätyksi tulemisen riski.
ilmoitatko sinä ihastuksen kohteelleen, että olet ihastunut? Ja miten sen ilmeneetaat?
Siellä baarissa ei niin heti voikaan ihastua..toki toiset on löytäneet kumppanin ihan hetkessä baaristakin.
mutta baarissa voi ehkä johonkin jostakin tuttuun törmätä..ja sit voi olla helppo jutella.
on erilaisia merkkejä huomata ihastus...ja aina niitä ei huomaa. Pidä silmät ja muutkin aistit auki. Ei sitä tiedä missä se iki-ihana luuraa.
Se ettei ole seurustellut, ei ole mikään merkki siitä etteikö sinuun olisi ihastuttu tai sinä et olisi ihastunut kehenkään. Vai oletko?
[/quote]
Jos luet koko keskustelun näet, että av:n analyysin mukaan olen vaan totaalinen paska nainen, pelkkä lutka sun muuta. Ei kauheasti itsetuntoa tällainen taas hivele.
Ehkä se on sitten vaan että oon ihan älyttömän tylsää seuraa :( Olispa sellanen kupliva, ihana ja sähäkkä luonne mutta ei kun ei.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 10:35"]
Kertoohan se sinusta aika paljon ihmisenä ja naisena jos olet vain panemiseen kelvannut muttet ole vieläkään seurustellut kertaakaan elämässäsi. Enpä ketään vastaavaa tunne lähipiiristäni. Tai no, tutun tuttujen kautta kyllä, mutta nämä ovat niitä jotka laittavat facebookiin koulutuksen kohdalle "elämän kova koulu" ja hankkivat sitten lopulta viisi kissaa kun ymmärtävät ettei miehet halua heiltä kuin sitä toosaa.
[/quote]
Naisena ja ihmisenä kyllä, parisuhdemateriaalina tietenkin (täähän on ollut koko keskustelun pointti jos et vieläkään ole sitä ymmärtänyt), muttei lutkaksi.
Noin älykkäällä ja hienolla ihmisellä on varmasti monia, hyvin toteuttamiskelpoisia ja toimivia vinkkejä miten voisin luoda itsestäni sen täydellisen, kelpaavan ja parhaimman vaimomateriaalin. Eikös?