Kiharatukkaiset! Suoristatteko yleensä hiuksenne vai
Kommentit (9)
suoristan miltei aina. Mulla on pitkät hiukset reilusti lapojen alle ja net kihartuu tosi helposti, kun on kostea ilma. Sillon yleensä yritän antaa olla ja laittaa niihin erityistä kiharoille tarkotettua ainetta joka saa kiharat pysymään "permanenttikiharaoina" eikä sutturana millainen luonnonkiharahius yleensä nähhään.
kiharana. Hiukseni ovat erittäin kiharat ja pelkällä raudalla niitä ei saa suoraksi vaan pitäisi kemikaaleilla suoristuttaa. Se kuluttaa niin paljon hiuksia, että en viitsi.
Mulla tulee korkkiruuvikiharat, joita muut kehuvat. Itse tykkäisin kyllä suorasta tukasta, mutta kotiäitinä en jaksa laittaa hiuksia aamuisin. Kun jonnekin lähden, joko suoristan tai sitten laitan ainetta, jotta kiharat pysyy kunnossa.
käytätte kiharoiden laittamiseen? en oo itse ikinä löytänyt hyvää ainetta.
mulla tämmönen epämääräinen pehko, en jaksa sitä suoritella, kun työ ei vaadi mitään erityissiistiä ulkonäköä :/
ei siitä mitään tule, niin ei kannata. mutta ongelmaa löytää sellaista ainetta joka toimisi oikeasti, että kiharat olisivat sellaisia kiiltäviä. Yleensä on vaan sellainen pörrökypärä koko pään ympärillä.
Millä te suoristatte hiuksenne, en oo koskaan edes kokeillut...? Onko kovinkin aikaavievää ja kuinka kauan hiukset pysyvät suorina? Olishan se ihanaa vaihtelua. Omistan hyvin itsepäiset hiukset ja näin kesäaikaan olenkin peittänyt ne monesti huivilla. Joskus yritän föönata suoremmiksi, mutta hetkessä kihartuvat uudestaan...
Mulla kiharoihin käytössä Tigin catwalk Curls Rock. Elvyttää kuharat ja pitää ne kauniin näköisinä.Toimii mulla.
Suoriin hiuksiin suoristusraudan kanssa (toimii myös föönin kanssa) Tigin S factor Seriously straight. Hiukset pysyvät säässä kuin säässä suorina, jos on jaksanut kunnolla laittaa. Yleensä mulla riittää, että niska kostuu kun hiukset jo alkaa kihartua..
ja hältä haen aineet joita laitan ennen suoristamista. Suoristan hiukset aina pesun jälkeen silloin kun ovat nipinnapin kuivat. Näin net pysyy suorana kauemmin. Kauheen aikaavievää ei suoristaminen ole mulla menee n. 10 min (pitkät hiukset). Suoristusraudan ostin ihan Citymarketin kodinkoneosastolta kampaajan suosituksesta (keraaminen, 19e).
Kiharoina kun pidän, laitan jotain kirkasta geelimäistä ainetta purkista, siinä näyttää lukevan laminated curls tai jotain sinnepäin. Ei tuu hattaratukkaa :)
En pidä kiharoista.