Naapurissasi tapahtuu murha
Muutatko pois? Naapuri = sama kt/rt/pt tai okt-alueella parin metrin päässä oleva talo.
Kommentit (16)
On itse asiassa tapahtunutkin. En silti ole muualle muuttanut.
En. Miksi muuttaisin, eihän se vaikuta mun kotiin mitenkään.
Kyllä minua karmisi ajatus ja muuttaisin jos vain voisin. Tosin ehkä joku omistustalon myyntiprosessi murhan takia olisi aika rasittava, mutta en tiedä voisinko elää rauhassa tietäen, mitä naapurissa on tapahtunut.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 18:41"]En. Miksi muuttaisin, eihän se vaikuta mun kotiin mitenkään.
[/quote]
Mutta kai se tieto murhasta silti inhottaa. Luulisin?!
Pyydän papin siunaamaan meidän asunnon jotta ei tarvitse muuttaa. Problem solved :0)
Naapuri piilotti ruumiin lähimetsään ja toinen kasvatti pilveä ja pölli stereoita. En muuttanut.
Luulen, että olisin itse se todennäköisin tekijä.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 18:45"]Luulen, että olisin itse se todennäköisin tekijä.
[/quote]
Poliisista päivää, tuletko käväsemään asemalla huomenissa? :--O
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 18:48"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 18:45"]Luulen, että olisin itse se todennäköisin tekijä. [/quote] Poliisista päivää, tuletko käväsemään asemalla huomenissa? :--O
[/quote]
Miksi?
En muuttaisi pois, mutta järkyttynyt toki olisin.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 18:51"][quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 18:48"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 18:45"]Luulen, että olisin itse se todennäköisin tekijä. [/quote] Poliisista päivää, tuletko käväsemään asemalla huomenissa? :--O
[/quote]
Miksi?
[/quote]
Älä kysele.
Jos seinänaapurissa tapahtuisi, niin saattaisimme kyllä muuttaakin pois. Ihan siksi, että naapuri on miehen serkku perheineen ja voisi olla lapsille traumaattista että sukulaisille käy huonosti.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 18:42"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 18:41"]En. Miksi muuttaisin, eihän se vaikuta mun kotiin mitenkään. [/quote] Mutta kai se tieto murhasta silti inhottaa. Luulisin?!
[/quote]
Ei minua ainakaan. Ikäväähän sellainen on, mutta eipä tuo minun elämääni mitenkään vaikuttaisi.
Ei liikuta minua mitenkään, koska minulla ei ole mitään tekemistä vieraiden ihmisten asioihin.
Minä hoidan omat asiani silleen, että ei tule murhia.
Ei muutettu eikä tullut mieleenkään että sen takia muutettaisiin, vasta opiskelujen perässä muutin mutta mummola on yhä tuo sama osoite.
En. Miksi?