Mikä v*tussa mun miestä riivaa?!!?!?! :(
Olen ollut mieheni kanssa tänään tasan 4 vuotta naimisissa. Joka vuosi olemme menneet hotelliin (viikonloppuna, lähellä hääpäivää) ja juhlistaneet hääpäiväämme, lapset hoitoon ja sitä rataa. Lisäksi mieheni on virallisena päivänä lähettänyt/tuonut minulle kauniin kukkapuskan tms. Minä taas olen laittanut hyvää ruokaa ja jotain muuta pientä kivaa. Noh tänä vuonna mies ilmoitti ettei mennä hotelliin kun on niin paljon rahanmenoa (lue mies osti kalliin auton), lisäksi en saanut mitään muuta kuin aamulla pikaisen toivotuksen että hyvää hääpäivää.. Lisäksi mies on laittanut rahaa järjettömästi omiin harrastuksiinsa yms, mutta mulle ei voinut edes vaikka sitä perkeleen 5€ Pirkka ruusupuskaa tuoda kaupasta vaikka tiesi miten tärkeää se mulle olisi. Mulla on viime aikøina muutenkin ollut sellainen olo että pitäisikö vaan erota, kun ei tästä näytä mitään tulevan, miestä kun ei kiinnosta muu kuin omat harrastuksensa. Voisinpa sitten vaikka etsiä miehen jonka kanssa tehdä se ainoa asia mitä elämässä toivoisin, sisarus tyttärellemme.. Tosin tässä vitutuksessa olisin valmis vaikka yh-mammaksi..
Kommentit (28)
Kuulostatpa kerrassaan herttaiselta vaimolta.
Sä laitoit tän alotuksen jo aikasemmin.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 17:33"]
Kuulostatpa kerrassaan herttaiselta vaimolta.
[/quote]ahaa, mikäs mussa on nyt kamalaa??
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 17:32"]
Ootko ihan varma, ettei sillä ole toista naista? Minkä ikäinen mies?
[/quote]olen, melko varma. Ikinähän ei voi kenestäkään 100% varmaksi sanoa, mutta ei ole syytä epäillä. Lisäksi mies viettää kaiket illat yms vapaa-ajat kotona. (Toki töissäkin voi pettää, mutta ei tosiaan syytä uskoa). Ikää miehellä 35v.
Onko miehelläsi jonkunlainen kriisi (ikäkriisi tms.) joka on tehnyt hänestä sisäänpäinkääntyneemmän ja itsekkäämmän? Jos kuitenkin ennen on ollut huomaavainen ja muistanut hääpäivän jne. Olen ympärillä olevista perheen, suvun ja kaveripiirin miehistä huomannut, et ikäkriisi/työkriisi tms. tekee miehistä itsekkäämpiä ja panostavat omiin harrastuksiinsa ja omaan elämäänsä niin aikaa kuin rahaakin.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 17:43"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 17:32"]
[/quote]olen, melko varma. Ikinähän ei voi kenestäkään 100% varmaksi sanoa, mutta ei ole syytä epäillä. Lisäksi mies viettää kaiket illat yms vapaa-ajat kotona. (Toki töissäkin voi pettää, mutta ei tosiaan syytä uskoa). Ikää miehellä 35v.
[/quote]
Harrastusmenot kuitenkin kummasti lisääntyneet.
Kuka tolaselle naiselle mitään toisikaan...
Vaadit mieheltäsi hotelliviikonloppua ja kukkia ja itse vastapalvelukseksi "laitat vähän ruokaa". Miksi et itse vaikka maksaisi sitä hotelliviikonloppua, jos se on sulle niin tärkeä?
mikä vitussa? ota peili ja kurkista jos sulla on vaikka gremlin siellä
Elämässä on paljon tärkeämpiäkin asioita. Lopeta ruikuttaminen!
Ap:ta riivaa ainakin se, ettei hän osaa kirjoittaa otsikkoa kieliopillisesti oikein.
Tuli nyt tosta tyylistä ilmasta asiamieleen, että oletkohan ansainnut prinsessakohtelua?
Siis onko ap pitänyt miehestään huolta ja rakastanut vai vittuillut päivät pitkät ?
Ja mies on taas syyllinen
Aloituksessa on muutakin kummallista. Toisaalta apn mielestä he ovat yleensä laittaneet hääpäiväviikonlopuksi lapseT hoitoon, ja toisaalta pitäisi saada sisarus tyttärelle. Oliko niitä lapsia nyt sitten yksi vai monta? Ja miksi ylipäätään piittaat tuollaisesta kiiltokuvaromantiikasta? Ei miestä kiinnosta vittuakaan joku ruusupuskan tuominen, kunhan arki sujuu ja suhde on onnellinen ja molemmat aidosti läsnä elämässä niin outoa haluta jotain hilekoristelua siihen päälle vielä.
Eli olen vittumainen akka, kun toivon että mies viettäisi aikaa joskus munkin kanssa, edes silloin hääpäivänä ja huomioisi mua vaikka sitten sillä 5e kukkapuskalla kerran vuodessa?!?!
oot vaa nyrkin ja hellan välissä nii et saa turpaan :D T:sun miehes
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 18:01"]
Vaadit mieheltäsi hotelliviikonloppua ja kukkia ja itse vastapalvelukseksi "laitat vähän ruokaa". Miksi et itse vaikka maksaisi sitä hotelliviikonloppua, jos se on sulle niin tärkeä?
[/quote]kukkuu, en ole missään vaiheessa sanonut että vaadin mieheltä moista. Vaan toivon että hän huomioisi hääpäivämme. Maksaisin toki joo, jos mulla olisi rahaa. Mutta ei ole koska miehen vaatimuksesta teen vain päivävuoroa, jolloin mun palkkani on useita satoja pienempi kuin se voisi olla.