Freddy-farkut persjalkaisella on hirveä näky.
Muutenkin rumat farkut, mutta persjalkaisilla näyttää vielä rumemmilta. Korostaa tosi paljon lyhyitä jalkoja.
Kommentit (143)
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 10:25"]
Mistä noita saa?
[/quote]
Freddy storesta tai verkkokauppa Kekäleestä ainakin.
*Reps*....Persekehykset :D :D :D
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 18:22"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 18:17"]
Hahahahahahaha en ollut kuullutkaan tällaisista! Miks noi ympyränmuotoiset leikkaukset on niin helvetin rumia? Olis edes piilo push up mut ei..
[/quote]
Jokainen treenaava nainen tietää Freddyt. Sinä et ilmeisesti treenaa?
[/quote]
Niin, jokainen "treenaaja", joka on blogeja seurattuaan viimeisen vuoden "treenannut" ja ollut dieetillä. Ollaan niin fitnessss.
Miltä noi näyttää, jos on jo tavishousuisssa tuollainen takamus, minkä efektin noi housut tekee? Sellaisen Kim Kardishian-lookin?
Siis MITÄ?
Olenko minä, 53-vuotias nainen, ensimmäinen, jonka mielestä tuo linkin kuva on tosi makee? Ei mikään tyrkky, vaan tosi seksikäs ja upean näköinen. Ikäiselleni suomalaiselle ehkä liikaa, mutta esim. työmatkaillessani usein Italiassa, voisin hyvin kuvitella joka toisen naisen jalkaan tuollaiset.
Juuri viimeksi käydessäni huomioni kiinnittyi muutamaan kertaan tapaamaani varmaan kahdeksissakymmenissä olevaan naiseen, jolla oli tiukat muotifarkut ja tyköistuva pitsitoppi. Aivan todella upea ilmestys. Ja hoikka ja suoraryhtinen. :)
Tietenkin kropan pitää olla hoikka, jos nuo housut aikoo pukea. Ylipainoisella ehkä ovatkin huvittavat. En silti suoralta kädeltä tyrmää, pitäisi ensin nähdä kokonaisuus.
Tulee mieleen mun ratsastushousut. Kivaa, ei tarvii enää vaihtaa vaatteita kotimatkoille, jengi luulee et oon vaan muodikas :)
Nuo näyttää just sille, kuin käyttäjälle olis käyny niin, ettei perse mahtunukaan lempparifarkkuihin ja niihin on pitäny tehdä perseelle laajennusosa. :D
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 17:59"][quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 17:56"][quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 16:46"]Muutenkin rumat farkut, mutta persjalkaisilla näyttää vielä rumemmilta. Korostaa tosi paljon lyhyitä jalkoja.
[/quote]
Persjalkasilla on useammin muhkea iso peppu jollasesta miehet tykkää, viis jalkojen pituudesta. Pitkillä pitkäsäärisillä on monesti aika pienet pakarat ja näyttää helposti pojan pepulta.
[/quote]
No tuo ei nyt pidä mitenkään päin paikkaansa. Lyhyet jalat on muuten tosi rumat.
[/quote]
Mua kyllä miehet kuolaa vaikka ei niin pitkät jalat olekkaan, mutta kurveja hoikassa kropassa. Rinnallani hoikat pitkäsääriset pitkät naiset näyttää helposti muodottomilta, eikä pelkät pitkät jalat houkuta miehiä kuolaamaan heitä. Laihat pitkät jalat naisella voi olla tosi rumat ja poikamaiset.
Joo persus näyttää aika pyöreältä noissa, mutta kieltämättä nuo saumat on aika koomisen näköiset, ainakin noissa googlen kuvissa. Mutta noissa kuvissa akat seisookin perse niin pystyssä kuin vaan ikinä pystyy, tuskin kukaan livenä tuollaisessa asennossa voi koko ajan seisoa tai kävellä.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 19:06"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 18:45"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 18:02"]
Olen 30-vuotias KTM ja käytän Freddyjä. Miksi en haluaisi näyttää hyvältä?
[/quote]
En tiedä mikset halua näyttää hyvältä, kerro sinä?! Onhan noi aika hassut! :)
[/quote]
http://media-cache-ak0.pinimg.com/236x/98/00/28/980028a461c2adbf31f15126d8c6c7de.jpg
Minun mielestäni nuo ovat ennemminkin seksikkäät (tai kuten joku sanoi "tyrkyt) kuin hassut. Minua ei siis haittaa takamukseeni jumiutuvat silmäparit. Toisia ilmeisesti haittaa, mutta minua ei. Katselen itsekin mielelläni hyvännäköisiä, laittautuneita miehiä.
[/quote]
Paskaako se pinnistää tuossa kuvassa? Ei taida housut tehdä tehtäväänsä ja luoda ulkonevaa persettä jos pitää vielä noin köyristellä.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 20:13"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 18:17"]
Hahahahahahaha en ollut kuullutkaan tällaisista! Miks noi ympyränmuotoiset leikkaukset on niin helvetin rumia? Olis edes piilo push up mut ei..
[/quote]
[/quote]
Niin, jokainen "treenaaja", joka on blogeja seurattuaan viimeisen vuoden "treenannut" ja ollut dieetillä. Ollaan niin fitnessss.
[/quote]
Jeps, näille tyhjäpäille myydään tavaraa ja nämä ostavat pillut märkinä.
Minä olen hieman ehkä persjalkainen hoikka kurvikas iso peppuinen nainen ja riittää ihan vartaloa myötäilevät normaalit vaatteet, niin miehet huutelevat kadulla jatkuvasti "hyvä peppu" tai "hyvä kroppa". Hoikille pitkille ei kukaan huutele kehuja, vaikka olis pitkät jalat. Pitkät on usein laihoja ja kurvittomia, eikä se näytä miesten mielestä hyvältä.
Voi että nuo ois niin mulle kun en ehdi millään treenata roikkupyllyäni pystymmäksi... mutta MIKSI tuossa perseen ympärillä (sivulla ja alhaalla) menee näkyvä sauma?? Eihän tuollasia kehtaa pitää.. (vai katsoinko kuvia ihan kieroon ja näin väärin, pliis?)
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 21:36"]Voi että nuo ois niin mulle kun en ehdi millään treenata roikkupyllyäni pystymmäksi... mutta MIKSI tuossa perseen ympärillä (sivulla ja alhaalla) menee näkyvä sauma?? Eihän tuollasia kehtaa pitää.. (vai katsoinko kuvia ihan kieroon ja näin väärin, pliis?)
[/quote]
Huijaa perseen pyöreämmän näköiseksi.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 21:36"]
Voi että nuo ois niin mulle kun en ehdi millään treenata roikkupyllyäni pystymmäksi... mutta MIKSI tuossa perseen ympärillä (sivulla ja alhaalla) menee näkyvä sauma?? Eihän tuollasia kehtaa pitää.. (vai katsoinko kuvia ihan kieroon ja näin väärin, pliis?)
[/quote]
Ei ne sun persettä nosta. Ne jotka puhuu push up housuista ei ole selvästikään itse kokeilleet nuita housuja. Nuo housut pitäisi muutenkin sallia ainoastaan niille, joilla on hyvä perse. Sohvaperunat vois pysyä kaukana nuista.
[/quote]
Eka kerta kun kuulen näistä farkuista ja googletan jotain noin rumaa. Ja todellakin treenaan, ihan joka päivä. Peppu vain on push up ihan se treenin myötä, tuollaisia leikkauksia en farkkuihini huolisi vaikka maksettaisiin. Järkyttävät tyrkyt.
T: ohikulkija
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 21:32"]
Hoikille pitkille ei kukaan huutele kehuja, vaikka olis pitkät jalat.
[/quote]
Sä varmaan seuraatkin jokaista hoikkaa pitkää että huudellaanko :D Ihanan suloista itsetehostusta.
kylläpäs näyttää näköjään perse hyvältä kun tommosia käyttää! ainakin googlen kuvahaussa sellaisia tuloksia, että oon ihan kade, haluisin tommosen pepun!
Tsihihi, eipä noi ihmeitä tee kuitenkaan http://images.glamour.it/gallery/6621/Big/9d0fc67f-ccc8-4f2b-b1c8-60cb45d7f657.jpg
Hyvännäköset housut, vaimolla on noita muutamat.
Ollaan koulutettuja ja ihan ok töissä, eli ei näitä pelkästään "amikset" käytä.
Itse soisin mielelläni yleistyvän naisten keskuudessa.
Mitä olen niitä itse kurkannut, niin ei niissä mitään täytettä ole, vaan sisällä on silikoni, tms. nauhat, jotka nostaa hanuria ja muuten on vain housujen leikkaus tuollainen.
Tykkään itse ainakain tosi paljon ja kehuneet ovat muutkin.
Tosin vaimon takapuoli on muutenkin oikein kivannäköinen, että sinänsä ei välttämättä ole niin suurta eroa, mutta omasta mielestä kyllä korostavat kivasti.
Jos miehille löytyisi muotoilevia tuotteita, niin voisin mielelläni hankkia, en todellakaan pelkäisi työyhteisön, tms. lynkkausta, lähinnä huvittaisi ajatuskin.
Ja tuskin ne naamaa vasten sanoisivatkaan, korkeintaan supattaisivat kahvipäydässä. =-)