Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korkeasti koulutettuja ei liene tällä palstalla ...

Vierailija
28.08.2014 |

Tuntuu, että WT-yksilöt parkuvat tyhjänpäiväisyyksiä. Korjatkaa, jos olen väärässä - tämä tulkinta tulee väistämättä mieleen, kun ajoittain seuraa tämän palstan juttuja (ei millään pahalla, eikä hyvällä). 

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä elämän yliopiston tohtori, oujea

Vierailija
22/30 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös FM. Kirjoittelen tänne kyllä aika harvoin, lähinnä luen näitä ketjuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä työtön FM seurailee sivusta maailman menoa. Olen luullut olevani monessa asiassa sellainen keskitien kulkija, mutta tätä palstaa lukiessa en enää oikein tiedä mitä ajatella monestakaan asiasta. En oikeasti ole tajunnut että ihan monestakin tosi yksinkertaisena pitämästäni asiasta ihmiset voivat olla niin montaa eri mieltä. Ja miehistä en ymmärrä enää mitään... enkä niistä naisista, jotka katselevat kusipäämiehiänsä.

Vierailija
24/30 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 13:29"]

Täällä yks 50 000 työttömästä korkeakoulutetusta.

[/quote] Sama täällä. 

Vierailija
25/30 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä aina parjattu tradenomi, jolla kuitenkin menee hyvin. Äikän numeroni lukiosssa oli 9.

Vierailija
26/30 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 13:40"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 13:32"]

Täälläkin yksi tohtori yriittää siirtyä seuraavaan asiaan. Käyn täällä seuraamassa ja ihmettelemässä mitä kansa puhuu.

[/quote]Ihanko vakavissasi yrität asettua "kansan" yläpuolelle? :D Tohtoreita on tätä nykyä pilvin pimein, myös työttöminä, ja typerimmät kirjoitukset tältä palstalta olen lukenut juurikin erään tohtorin näppikseltä. Koulutus ei automaattisesti korreloi elämänkokemuksen eikä avarakatseisuuden kanssa, eikä varsinkaan hyvyyden ja kunniallisuuden kanssa.

[/quote] Tarkoitatko superlassukkaa?

Vierailija
27/30 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön FM. En jaksa paljon kommentoida, mutta työttömällä on aikaa lueskella. 

Vierailija
28/30 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

DI ja kohta FM. Olen ollut työtön jo 7 vuotta, silloin viimeksi olin osa-aikatyössä puoli vuotta. Täysipäiväisesti olin viimeksi työssä vuonna 2000, eli 14 vuotta sitten. Hyvin on mennyt, tullut perintöjä matkan varrella sen verran että varallisuutta on ehtinyt kertyä. Olen toki rantaruottalainen, ei tällaista tapahdu suomipojille koskaan, ja jos tapahtuisi joisivat itsensä hengiltä 10 vuodessa.

Vierailija
29/30 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan täällä paljon mielenkiintoisia aiheita ja keskusteluja, lisäksi täältä saa joskus hyviä vinkkejä.

Vierailija
30/30 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla oikeassa. Mäkin olen vain FK.

En kyllä ymmärrä, miksi korkeakoulutettu ei saisi hassutella, provoilla, piruilla..

Tai miten korkeakoulutus näkyy eri ketjuissa, kuten "mitä ostat Lidlistä" tai "mitä tänään ruoaksi" tai "minne mennä Lontoossa". Toki voi näkyä, en sitä kiistä, mutta kouluttautuneisuudella ei mielestäni ole kovin paljon väliä aiheissa, joista ihmisillä on omat kokemukset ja mielipiteet. Ja niitähän piisaa.:-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän