Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korkeasti koulutettuja ei liene tällä palstalla ...

Vierailija
28.08.2014 |

Tuntuu, että WT-yksilöt parkuvat tyhjänpäiväisyyksiä. Korjatkaa, jos olen väärässä - tämä tulkinta tulee väistämättä mieleen, kun ajoittain seuraa tämän palstan juttuja (ei millään pahalla, eikä hyvällä). 

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi tekniikan tohtori tuli 5 minuutiksi hengähtämään, kun sai yhden homman valmiiksi ja pitäisi aloittaa seuraava. (Työaika on erittäin liukuva, joten en varsinaisesti ole täällä työajalla.)

Vierailija
2/30 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuplamaisteri täällä. ..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen FM, IT-alalla. Käyn täällä vain töistä. Työn luonne on sellaista että hetkittäin vaatii sitä että lopettaa työhön keskittymisen ja tekee jotain ihan muuta - sen jälkeen taas ajatus luistaa ja koodia syntyy. Minulle usein se "joku muu" on käväistä katsomassa mistä AV:lla puhutaan.

Vierailija
4/30 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yks 50 000 työttömästä korkeakoulutetusta.

Vierailija
5/30 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittelen väikkäriä

Vierailija
6/30 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, mitä pidät korkeasti koulutettuna. Itse olen FK. 

Vierailija
7/30 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös täällä lähes jokainen mamma ole akateemisesti koulutettu...

Vierailija
8/30 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yksi tohtori yriittää siirtyä seuraavaan asiaan. Käyn täällä seuraamassa ja ihmettelemässä mitä kansa puhuu.

Vierailija
9/30 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

OTM & KTM. Käyn täällä lounastauolla ihmettelemässä maailman menoa.

Vierailija
10/30 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä on korkeast koulutettuja. Välillä on pitkiäkin ketjuja, joissa vain tietyn alan ihmisiä. Useimmat tavalliset aiheet eivät edellytä koulutuksen julki tuomista.

Vierailija
11/30 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

College dropout.

Vierailija
12/30 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 13:32"]

Täälläkin yksi tohtori yriittää siirtyä seuraavaan asiaan. Käyn täällä seuraamassa ja ihmettelemässä mitä kansa puhuu.

[/quote]Ihanko vakavissasi yrität asettua "kansan" yläpuolelle? :D Tohtoreita on tätä nykyä pilvin pimein, myös työttöminä, ja typerimmät kirjoitukset tältä palstalta olen lukenut juurikin erään tohtorin näppikseltä. Koulutus ei automaattisesti korreloi elämänkokemuksen eikä avarakatseisuuden kanssa, eikä varsinkaan hyvyyden ja kunniallisuuden kanssa.

Vierailija
13/30 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ylinjohto. Tarvitseeko siinä olla muita titteleitä? Silti luokittelet ulkonäön perusteella minut wt.

Vierailija
14/30 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

DI täällä hei...

Mutta ei se koulutus tosissaan kerro kaikkea, sen verran idioottia sakkia valmistui ainakin minun kanssani samaan aikaan.

Vierailija
15/30 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on maisterin paperit ja toimin opettajana.

Vierailija
16/30 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 13:46"]

DI täällä hei...

Mutta ei se koulutus tosissaan kerro kaikkea, sen verran idioottia sakkia valmistui ainakin minun kanssani samaan aikaan.

[/quote]

ja voi olla että itsekin kuulun siihen sakkiin. :D

Vierailija
17/30 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi. Häröilen, provosoin, kyselen tyhmiä ja luen muiden juttuja. Avartavaa, koska ei mulla kaveripiirissä ole näin laajaa kattausta erilaisista ihmisitä. En edes yritä edustaa täällä itseäni koulutukseni tai työni kautta.

Vierailija
18/30 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehtinyt näkäjään ekana kommentoimaan.. mutta siis et sä täällä kyllä kovin usein käy, kun et tiedä, että jos kysytään koulutusta (aina kaikilla vähintään 1 väikkäri alla, normi on kaksi), ammattia (AINA ylempi asiantuntija tai johtotehtävä) ja palkka (ei koskaan alle 4000e/kk kellään)...

Vierailija
19/30 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ihan fiksujakin keskusteluja, ap, älä sentään yleistä. Kyseessä on palsta, jonka keskusteluja lainataan useille nettisivustoille ja sen vuoksi täällä liikkuu väkeä laidasta laitaan. Tietenkin on myös tyhjänpäiväisyyksia, sekä ylilaudan poikien harrastamaa "naiset ovat huoria, femakoille kuolema" -tyylistä paskaa, jotka valitettavasti usein keskeyttävät asiallisetkin keskustelut.

Vierailija
20/30 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

täälla on paljon melko hyvää pohdintaa ja myös sitä, että korkeastikoulutettujen todellinen junttisisin paljastuu, mikä sekin on oikein mielenkiintoista.

sinänsä vaikka olisi mikä tuplatohtori, niin ihminen on aika samanlainen kuin n. ekaluokkalaiset lapset. Tärkeät asiat eivät muutu sen jälkeen kun osaa lukea, laskea ja kulkea itse liikenteessä ja lämmittää kaakaonsa... ihminen janoaa rakkautta läheisiltään, mielekästä tekemistä päiviin ja sosiaalista yhteisöä (jos nämä jälkimmäiset väliaikaisesti puuttuvat esim. mammalomalla, ne löytyvät täältä palstalta) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän