Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hypospadiasta

Vierailija
28.08.2014 |

Missä lapsenne hypospadia on korjattu? Minkä asteisesta hypospadiasta oli kyse? Millä tekniikalla ja minkälaisia tuloksia saatu? Minkä ikäisenä leikkaus on suoritettu ja pystyttekö kertomaan kenen lääkärin toimesta? Haluttaisi löytää se "suomen paras" leikkaaja. Pojaltamme löytyy hypospadian vaikeampi muoto ja huoli on suuri. :(

Terv. huolestunut mamma

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin Lastenklinikalla oli aikoinaan Sakari Wikström, mutta ei taida olla enää, on varmaan jo eläkkeellä. Sieltäpäin voisi kuitenkin kysellä.

Vierailija
2/3 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli nelikymppinen mies. Minulla on leikattu hypospadia lapsena 70-luvulla, virtsaputki avautuu terskan alapinnalle. Nyt en muista minkäasteinen se oli. Aikuisiällä rakennetulla virtsaputkella on ollut taipumus kuroutua, joten sitä on jouduttu hieman availemaan. Samoin kertakäyttökatetrin käyttö pitää putken auki. 

Luulisi, että 2010-luvulla tekniikat ovat kehittyneet. 

Yllättävän hyvin vehje on toiminut. Virtsaan kuitenkin istuen, sillä virtsasuihku voi olla hieman roiskiva. Olen naimisissa eikä potenssiongelmia ole liiemmälti ollut. Erektiossa penis käyristyy samalla tavalla jos koukistaa suorana olevaa etusormea hieman koukkuun. Epäilen tämän kuitenkin vaikuttavan siihen, että penis hieroo vaimon g-pistettä ja hän saa yhdyntäorgasmeja, mitä isompikullisten miesten kanssa ei saanut. :=) Menikö ot..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia vastauksista. :) Olisi kiva kuulla vielä lisää kokemuksia ja mielellään uudempiakin ja juuri noista eri leikkausmuodoista. Jossain luki että olisivat kehittyneet paljon jopa vuodesta 2009. Kamalan vähän tietoa saatavilla asiasta eikä oikein tiedä miten päin olisi. Kumpa vaan poika voisi elää "normaalia elämää" vaivastaan huolimatta. 

Terv. huolestunut mamma

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme