Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidän naiseni kurissa ja nuhteessa.

Vierailija
27.08.2014 |

Mutta olen rakastava mies naiselleni ja tuen häntä hänen päätöksissään, mutta osaan sanoa oman mielipiteeni, jos näen, että rakkaani on hukassa ajatustensa kanssa. Olen hellä sekä raju sängyssä.. ;) monen palstalaisen päiväuni :)

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin haluan naisen joka ei hae kumppanistaan vanhempiaan.

Vierailija
2/15 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan että mieheni ei kirjoita Vauvaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on mies Rouvan kurissa ja nuhteessa :) Välillä ajatuksensa harhailevat oluttölkin suuntaan, mutta tuen häntä kohtuukäytössä. Olen oikein iiiiihana :D

Vierailija
4/15 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ilmeisesti 15-v jonne jolla poikuus tallella ja vaikeuksia eläytyä aikuisen naisen elämään.

Vierailija
5/15 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ihan 1700-luvulla eläneeltä. Kiva, että olet löytänyt jonkun joka arvostaa tyyliäsi. En tykkäis.

Vierailija
6/15 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"...monen palstalaisen päiväuni"... jotenkin nyt minusta tuntuu, että olet itse vielä siellä päiväunilla. Herätyyyyys...

Vierailija
7/15 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat vähän tyhmältä, ekshibitionistiselta ja narsistiselta. Motiivisi tulla av:lle kertomaan, että olet mikä olet?

Vierailija
8/15 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainakaan minun päiväuni. Painajainen ehkä.

Vierailija
9/15 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, hyvältä kuulostaa. Heikkoitsetuntoiset naiset täällä heti rähisevät, kun tietävät, etteivät itse kelpaa kenellekään.

Mä voisin kyllä huolia sut, jos olet vielä hyvännäköinen. Rahaa ei tarvitse olla, mulla on.

Vierailija
10/15 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 20:45"]

Joo, hyvältä kuulostaa. Heikkoitsetuntoiset naiset täällä heti rähisevät, kun tietävät, etteivät itse kelpaa kenellekään.

Mä voisin kyllä huolia sut, jos olet vielä hyvännäköinen. Rahaa ei tarvitse olla, mulla on.

[/quote]No jopas on teoria. Luulisi paremminkin, että heikkoitsetuntoiselle kelpaisi suunnilleen kuka tahansa, jopa ap:n kaltainen pöljäke. Olisi kyllä aika kiva, jos täällä kommenteissa ei tehtäisi näitä perusteettomia oletuksia toisten motiiveista, luonteesta, kelpaavuudesta/kelpaamattomuudesta jne....

Vierailija
11/15 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horisija.

Vierailija
12/15 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sadisti ja narsisti sinä olet. Ainiin, ja sovinisti.

Vierailija
13/15 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanooko kumppanisi sinua daddyksi?

Vierailija
14/15 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! Jatka samaa rataa. Niin ne monet naisetkin tekevät. T.mies

Vierailija
15/15 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 20:29"]

Mutta olen rakastava mies naiselleni ja tuen häntä hänen päätöksissään, mutta osaan sanoa oman mielipiteeni, jos näen, että rakkaani on hukassa ajatustensa kanssa. Olen hellä sekä raju sängyssä.. ;) monen palstalaisen päiväuni :)

[/quote]

Okei, anna kun arvaan...naisesi on cockerspanieli! Eikä siinä mitään, kyllähän sitä itsekkin tulee runkkailtua välillä hellemmin, välillä rajummin, mutta en nyt kuvittelisi että ko. toimitus on monenkaan palstalaisen päiväuni...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä