Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin ipadin

Vierailija
27.08.2014 |

Ostin äsken Ipad airin ja siihen näppäimet. Maksoi reilut 100 :D kun ostin siihen kalvon, ja laserkynä jutun jos se toinen pää toimii kosketusnäyttöön. Ennen on ollut iphone 5:) myös on ollut tab 2 mut meni rikki... :( tykkäsin siitä paljon...:( mut on tääki aika kiva:) latautu tosi nopeest:) ja otun ähän rajattoman 4g littymän 19,95 kuussa:) Onko teiän mielest tälläne ipad hyvä? ja onks teil näit näppäimii?:) 

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta iPad on kätevä. Käytän tosin paljon läppäriä ja kännykkääkin, mutta kaikilla vähän omat käyttötarkoituksensa.

Vierailija
22/34 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ipad ja kaikki iphonet olen aina ostanut uuden kun on tullut(: on hyviä enkä vaihda ikinä! (:

Näppäimistä itsekkin tykkän(: niillä on helppo kirjoittaa ja applen ulkonäkö on ihana!!(:

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apvastasi että kirjoitusvirhe oli.

Vierailija
24/34 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 20:12"]

Apvastasi että kirjoitusvirhe oli.

[/quote]

Piti vastata tolle: joka lainas ton satasen uudestaa

Vierailija
25/34 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, olen saamassa Tupperwarelta ipadin ilmaiseksi yhdestä kampanjasta, en kyllä yhtään tiedä mitä sillä teen. Se iso verrattuna kännykkään ja huono verrattuna läppäriin. Kai sillä voi lapset pelata tai jotain? Kuulemma 400€ arvoinen.

Vierailija
26/34 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 20:09"]

Minusta iPad on kätevä. Käytän tosin paljon läppäriä ja kännykkääkin, mutta kaikilla vähän omat käyttötarkoituksensa.

[/quote]

Vierailija
27/34 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 20:14"]

Jaa, olen saamassa Tupperwarelta ipadin ilmaiseksi yhdestä kampanjasta, en kyllä yhtään tiedä mitä sillä teen. Se iso verrattuna kännykkään ja huono verrattuna läppäriin. Kai sillä voi lapset pelata tai jotain? Kuulemma 400€ arvoinen.

[/quote]

Opiskelen tällä hetkellä joten tätä on vissiin paljon mukavampi ja helpompi kujettaa :) 

Vierailija
28/34 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ipad 2 on ainakin huono. On siis jo vanha malli, IOS 7 ei toimi kunnolla tässä mallissa, näyttö huono yms.

Vierailija
29/34 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootteja jotka haukkuu tableteita ipadeja älypuhelimia ja kaikkea mitä itse ei yleensä VOI edes SAADA -.- mitä se teidän pient persettä raapii jos joku omistaa ipadin,-phonen,-mac,-pod, apple tv ja vielä MAC OS X!!!

T: Applen kunnioittaja.

Vierailija
30/34 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ipadin näyttö ei ole erikoinen. Odotin enemmän padin ostaessa.

Vierailija
31/34 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 20:22"]

Idiootteja jotka haukkuu tableteita ipadeja älypuhelimia ja kaikkea mitä itse ei yleensä VOI edes SAADA -.- mitä se teidän pient persettä raapii jos joku omistaa ipadin,-phonen,-mac,-pod, apple tv ja vielä MAC OS X!!!

T: Applen kunnioittaja.

[/quote]

Rauha:D itsekkin pidän näistä appleista mutta kannattaa mennä hoitoon ettet seuraavaksi kun näät jonkun puhuvan edessäsi hakkaa sitä! XD

Vierailija
32/34 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 20:06"]

Applet on niin paskaa ku syvimmästä perseestä voi kaivaa!

[/quote]

Vierailija
33/34 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on iPad ja suoraan sanoen mua harmittaa. Olis pitänyt ostaa samsungin tabletti. En tykkää, kallis ja huonompi kuin samsung. Tekis mieli myydä toi ja ostaa uusi. Ei vaan taida lapset suostua, niillä on tossa Padissä pelejä. Enkä toisaalta viitti ostaa samsungia, ei me kahta tablettia tarvita. Toista kertaa en kuitenkaan appleen haksahda, aivan ylihinnoiteltua. Eikä edes niin helppokäyttöinen kuin väitetään, monet kerrat olen manannut asetuksia joissa ei ole päätä eikä häntää.

Vierailija
34/34 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa vanha kunnon Amiga! On tää iPadikin ihan huippu! ;)))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi