Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sossunasiakkaat nyt helpatkaa mua! Mulle soittaa huomenna mun ns oma sossu,

Vierailija
27.08.2014 |

ja joku vinkkas, että harkinnanvaraisena vois pyytää tyyliin 2 rästivuokraa (hänelle oli ne myönnetty), mulla siis tilanne, että olen pikavippikierteessä, ja sairaslomalla ollut pitkään, nyt olen menossa kuntouttavaan työtoimintaan mistä kela maksaa sitten jatkossa. Niin mitä mä kehtaan pyytää tältä sossulta? Vai en mitään? ja miksi se mulle, puhelinneurootikolle edes soittaa :(

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et oleta että sossu maksaa sun pikavipit.

Totta apua pitää saada silloin kun sitä tarvii, sitä varten se sossu on. Ehkä saat apua niin, että vippikierre saadaan katkaistua, elämä taas kuntoon ja makselet sitten itse ne pikavippisi pois.

Kerrot sossulle rehellisesti tilanteesi, saat varmasti sen mihin olet oikeutettu.

Vierailija
2/2 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysele vaan mitä on mahdollisuus saada, kaverililleni maksettiin 4kk vuokrat kyselemättä, hän jätti vuokrat maksamatta ja oli pikavippikierteessä+ oli jo menettänyt luottotietonsa. Siihen päälle maksettiin sähkölaskut ja ohjattii velkaneuvojalle. Tsemppiä sulle ja kyllä ne asiat vielä kääntyy parempaan suntaan! :)

Jos sossu ei auta laskuissa, niin seurakunnatkin auttavat ihmisiä rahavaikeuksissa, jos kukaan muu ei auta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla