Hitto kun kuumottaa! Näin ilmoituksen netissä..
Ilmoitus oli jätetty 18.8, bongasin sen 19.8 ja kirjoitin heti emailia sillä puhelinnumeroa ei ollut ja kysyin onko se vapaana.
Vastaus tuli 25.8 että vapaana on, oletko vielä kiinnostunut, mikäli et niin kerrotko niin voin ottaa seuraavaan kiinnostuneeseen yhteyttä.
Kirjoitin heti 25.8 että kyllä, olen erittäin kiinnostunut, onko se vielä vapaana.
Nyt pähkäilen että miksi en laittanut puhelinnumeroani viestiin, tämä myyjä taitaa olla harvoin netissä??
Sitten googlasin myyjän kaupungin ja etunimen (sukunimeä ei ollut) perusteella ja löysin vain yhden henkilön sillä etunimellä ja osoitteen ja puhelinnumeron.
Arvaa tekisikö mieli soittaa!!!! Mutta en kehtaa sillä en halua että hän luulee minua stalkkariksi. Pelkään vain että joku toinen vielä sen nyt ennen minua. Mutta oikeastaan, luulen että olin eka kiinnostunut eikä ne muutkaan voi muuta kuin laittaa emailia.
Kun myyjä lukee taas mailejaan, näkee että vastasin olevani kiinnostunut. Mutta kehtaanko laittaa vielä yhden e-mailin missä on puhelinnumeroni? Vai vaikutanko liian tyrkyltä?
Ap
Kommentit (13)
Onko kyseessä munsalan kansallispuku?
Haluaisin ostaa yhden jutun! Se on juuri se mitä olen etsinyt ja hinta sopiva!
Ap
Miksihän noin paljon miinustusta? En ymmärrä.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 16:03"]
laita sille emaili missä on sun numero ja joku saateviesti, vetoa vaikka omaan huonoon nettiisi tms.
[/quote]
Ei kellään ole omaa nettiä, ei edes Pohjois-Korean diktaattorilla.
Whuuuuuut.
Ja taas muuten yksi päivämäärämuoti-ilmiö. 18.8, 19.8, 25.8... Kun noiden kuukausien jälkeenkin kuuluisi tulla piste.
laita sille emaili missä on sun numero ja joku saateviesti, vetoa vaikka omaan huonoon nettiisi tms.
Täh? Itseäänkö se myyjä myy vai mikä nettitreffien ajatuksena on?
Ei ihminen itseään myy vain yhden esineen minkä haluan kovasti ostaa! Olen etsinyt sellaista.
Ok mä laitan sille vielä uuden viestin ja puhelinnumeroni! Saa yhteyttä nopeammin näin halutessaan :)
Ap