Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko jaettu wc- hotellissa ihan kamala jttu?

Vierailija
27.08.2014 |

ap

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON ! Olen matkustellut hyvin paljon ja eräässä maassa oli jaettu wc, noh, olin siellä yhden yön ja sen jälkeen pois toiseen paikkaan ! Oli ihan kamalaa, vaikka olenkin yöpynyt ties missä toukkapesissä sun muissa saastaisissa paikoissa tuo että jaettu wc käytävässä oli jotain niin kamalaa..

Vierailija
2/18 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu ihan omasta asenteesta, reissun luonteesta, matkakumppanista ja majapaikan hinnasta. Yleisesti en hotellissa haluaisi jakaa wc-tiloja, hostellissa se taas on luonnollisesti ihan ok. Hostellissa hintakin on huomattavasti alhaisempi. Olen matkustanut todella paljon ja toisin kuin tuo ensimmäinen vastaaja, olen sitä mieltä että jaettu wc ei todellakaan ole pahin asia mihin reissatessa törmää... ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, kerran meillä oli tällainen New Yorkissa. Ei hyvä! Meillä oli huone 4. kerroksessa, vessa ja suihku 3. krs. "Kiva" kun yöllä alkaa pissattamaan :(

Vierailija
4/18 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan hotellista. Pienessä siistissä B&B:ssa ihan OK, mutta jossain laitakaupungin bordellissa ei.

Vierailija
5/18 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on wc-hotelli? Joku japanialainen erikoisuus?

Vierailija
6/18 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen hotellissa niin olen lomalla ja haluan oman vessan/suihkun.

En halua aamulla seistä vessajonossa. Entäs jos joku/jotkut sairastuu ja istuu siellä vessassa koko päivän ;)

Pysyykö yhteisvessa siistinä kun osa ihmisistä nyt vaan on sikoja!?

Vierailija
7/18 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää tätä päivää.

Vierailija
8/18 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, jos olet asennoitunut siihen. 

Itse koen, että voin säästää jaetun vessan kanssa kaupunkilomalla, kun tarkoituksena on tutkia kaupunkia. Silloin hotellissa vain nukutaan. Jossakin rantsulomalla kun haen rentoutumista en suostuisi jaettuun vessaan. Hostellien yhteismajoituksetkin on ihan ok kaupungeissa. Sopivat toki nuorille paremmin. Lapsen kanssa en ehkä haluaisi jaettua vessaa.

Vierailija
9/18 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turistiripuli ja yhteisvessa olisi varmaan todellinen kauhistus :O

Vierailija
10/18 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy vain ihmetellä, millaisia kermaperseitä jotkut naiset osaa olla.  Ei tietenkään ole pahasta. Mutta jos olet prinsessa, joka inhoaa ihmiskontakteja, ylireagoi tavallisille ihmisbakteereille niin on pahasta.

Vierailija
11/18 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan maksa hotellihintaa hostellitasoisesta huoneesta. Itse en todellakaan ole kovin vaativa majapaikan suhteen, mutta jaettu wc koetteli kerran kyllä minimivaatimuksiani. Hostelli oli muuten oikein siisti ja siivous joka päivä, naapuriksi vain sattuivat vähemmän miellyttävät vaihtoehdot. Ensimmäinen erä vei vessan roskikseen haisevia ruuan jätteitä ja ilmeisesti seisoi pytyn reunuksilla. Toiset asukkaat taas harrastivat virvoitusjuomia vessassa, yhteisessä eteisessä ja tietysti omassa huoneessaan. Aamulla oli krapula, lopun arvaatkin.

Vierailija
12/18 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lainkaan kamala. Itse asiassa wc- ja kylpytilat käytävässä tarkoittavat, että huoneen saa todennäköisesti selvästi edullisemmin. Olin kesällä viikon Berliinissä tällaisessa majoituksessa, enkä tainnut joutua kertaakaan jonottamaan suihkuun tai vessaan. Jokaisessa kerroksessa oli omat tilat.

Vierailija
13/18 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan säkästä keiden kanssa sen jakaa ja onko se 100 ihmistä per vessa ja siivoaako sitä joku useimmin kuin kerran viikossa.

Ei sovi minulle vaan olen mieluusti vaikka se "kermaperse" omalla vessalla ja maksan enemmän vaikka tuskin se säästö nyt iso on kuitenkaan.

Vierailija
14/18 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin joskus Brnossa ja siinä hotellissa ei ollut vapaana kuin tuollainen huone (oli Motogp). Huone oli halpa, wc oli vastapäätä huonetta ja en kertaakaan nähnyt että sitä olisi  käyttänyt kukaan muu kuin me.

Vierailija
15/18 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut viikon Nykissä hotellissa, jossa oli jaetut vessat käytävillä. Kokemus oli parempi kuin odotin. Vessoja oli riittävästi pitkin hotellia ja ne siivottiin monta kertaa päivässä. Ei yhtään ällöä. Olen myös ollut Australiassa hostelleissa, joissa on ryöminyt ties mitä torakkaa ja myrkkyhämähäkkiä yhteisten vessojen lattioilla. Riippuu siis ihan täysin paikasta, millainen kokemus tulee olemaan.

Vierailija
16/18 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 12:29"]Mikä on wc-hotelli? Joku japanialainen erikoisuus?
[/quote]

Mikä on 'japanialainen'? ;)

Vierailija
17/18 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole hotelli jos wc on käytävällä. Hostelli tai joku muu. 

Minäkin olen asunut Nykissä paikassa (studios) jossa oli wc- ja kylpytilat käytävillä. Ihan ok, siisti paikka, ei valittamista. Mutta on se ikävää jos herää aamulla hirveään hätään ja täytyy lähteä käytävään sormet (ja jalat) ristissä siinä toiveessa ettei vessassa ole jonoa.

Vierailija
18/18 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut joskus sellaisessa halvassa hotellissa (Suomessa) jossa oli käytävällä vessa. Illalla kun menin vessaan, niin astuin lattialla olleeseen kakkaan, jonka yksi känninen kaupparatsu oli saanut osumaan pöntöstä ohi. En kyllä ihan hevillä lähtisi tuollaiseen.