Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti paljon poissa kotoa?

Vierailija
27.08.2014 |

Minulla on eräs ystävä, joka on mielestäni hyvä ja rakastava äiti ja olen aina arvostanut sitä, että hänellä on muutakin elämässään kuin koti, mutta nyt minua on alkanut jotenkin vaivaamaan asia.

Eli tällä ystävälläni on 2-ja 4 vuotiaat lapset, hyvä avioliitto ja ok-palkattu siisti sisätyö klo 8-16 joka päivä. Kävi iltatöissä lasten ollessa pienempiä, viikonloppuja tulee
vuodessa useita kymmeniä ja viikon mittaisia ulkomaanreissuja kutakuinkin 5. Lisäksi tietysti lukuisia iltoja. On siis lähes poikkeuksetta aina yksin poissa, lapset hoitaa mies, mutta usein myös isovanhemmat.

Olen miettinyt, että ehkä hän siksi onkin niin hyvä äiti koska osaa kerätä voimiaan omalla tavallaan, mutta silti tuntuu kohtuuttoman paljolta päivätöiden lisäksi. Lapset tosi reippaita tapauksia, mutta kai niistä on siksi reippaita tullutkin kun ei koko ajan äiti ole paapomassa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 09:20"]Minulla on eräs ystävä, joka on mielestäni hyvä ja rakastava äiti ja olen aina arvostanut sitä, että hänellä on muutakin elämässään kuin koti, mutta nyt minua on alkanut jotenkin vaivaamaan asia.

Eli tällä ystävälläni on 2-ja 4 vuotiaat lapset, hyvä avioliitto ja ok-palkattu siisti sisätyö klo 8-16 joka päivä. Kävi iltatöissä lasten ollessa pienempiä, viikonloppuja tulee
vuodessa useita kymmeniä ja viikon mittaisia ulkomaanreissuja kutakuinkin 5. Lisäksi tietysti lukuisia iltoja. On siis lähes poikkeuksetta aina yksin poissa, lapset hoitaa mies, mutta usein myös isovanhemmat.

Olen miettinyt, että ehkä hän siksi onkin niin hyvä äiti koska osaa kerätä voimiaan omalla tavallaan, mutta silti tuntuu kohtuuttoman paljolta päivätöiden lisäksi. Lapset tosi reippaita tapauksia, mutta kai niistä on siksi reippaita tullutkin kun ei koko ajan äiti ole paapomassa.
[/quote]

Vierailija
2/2 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi