Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

näkijä tällä palstalla 8 v sitten

Vierailija
26.08.2014 |

Uskomatonta mutta kysyin silloin lapsista. Ja tämän vastaajan "ennustus" on mennyt täysin oikein sukupuolineen ja ikäjärjestyksineen! Tyyppi mainitsi myös talomme vaikken siitä mtn kysynyt. Oltiin juuri talo ostettu ja näkijä mainitsi sen ulkonäön joka meni nappiin myös. Olen ihmeissäni vieläkin! Niinpä jos täällä ammattilaista linjoilla niin näetkö meille enää lapsia ja jos niin milloin mahdollisesti? Kiitos! ! !

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Henkivallat" ei ole välttämättä pahoja. henkimaailmassa on ihmisiä kuten sinä ja minä, heillä vain ei ole fyysistä kehoa, ja uskon että heillä on käsityskyky laajempi kuin meillä  nyt rajoittuneessa fyysisessä maailmassa. Ihmiset ovat varmasti myös laajempia olentoja kuin me nyt ymmärretään olevamma, olemme osa kokonaisuutta, emme ole erillisiä.

Henkimaailmassa on myös korkeampia olentoja tai korkeampia energioita. Itse olin juuri yhteydessä korkeampaan ulottuvuuteen, tein taidetta. Uskon että kaikki taiteiliijat, säveltäjät saavat inspiraationsa korkeammista energioista, ainakin silloin kun tekevät taidettansa intuitiivisesti, välittäen. On hieno kokemus tuoda fyyseen maailmaan käsillänsä jotain tuolta puolen. Siinä ei  ole mitään pahaa. Se on lahja valosta, se koskettaa sydäntä. Tuomitseminen sen sijaan on eräs tämän fyysisen maailman harha joka hidastaa yhteyttäsi valoon, puhtauteen, pyhään, täydellisimpään. Et ole jumala joka voi tuomita. Elä sydämestäsi käsin, anna muille ihmisille puhtaasta sydämestäsi.

Vierailija
2/7 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perun, kerran otin erään lääkkeen ja silloin sain häiriöhengeltä erään teoksen, se oli ruma, käsittämätöntä sekasotkua! Eli on sillä puolella häiriöitäkin mutta kun pitää itsensä mahdollisimman puhtaana niin säästyy noilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo o.

Vierailija
4/7 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa näkijät nähdä jo unia....

Vierailija
5/7 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkisin, että madame mamma tai ennustaja-elli tietävät nyt jotain...

Vierailija
6/7 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai se meni nappiin, koska ottamalla yhteyden näkijään otit yhteyttä pahoihin henkiin ja annoit niille vallan elämästäsi. Ja kun ne henget tai henki sanoi että millaisia lapsia sulle tulee, niin se pani sen samalla myös toteutumaan. On kahdenlaisia näkijöitä: niitä jotka saa yhteyden henkivaltoihin (aina pahoihin sellaisiin) ja niitä jotka keksii vain kaiken omasta päästä. Sellainen ihminen on onnekkaampi, joka päätyy näkijälle joka keksii kaiken vain omasta päästä, silloin ei sentään anna elämäänsä pahoille hengille.

Vierailija
7/7 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkisiköhän minullekin onko tulevaisuutta ihastukseni kanssa? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän