Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Valmistun ammattikoulusta syksyllä..

Vierailija
26.08.2014 |

Olen siis 23v nainen. Hävettää, että sain nyt vasta toisen asteen käytyä. Haaveena korkeakoulututkinto ja taloudellisesti turvattu elämä. Valitettavasti lapsuuden traumat (hyväksikäyttö, isän kuolema) ja väkivaltainen parisuhde ajoivat minut kriisiin.

Terapian avulla pääsin eteenpäin. Nyt olisi tosiaan valmistuminen erinomaisin arvosanoin edessä. Tämä on minulle ihan mieletön onnistuminen mutta minulla ei ole ketään jolle kertoisin tästä, enkä kehtaa järjestää valmistujaisiakaan enää tässä iässä näin laihoilla saavutuksilla.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmasti ole ainoa ja tuo on hieno saavutus, ihan sama missä iässä tapahtuu!! Itse tyhmänä jätin koulun kesken 19-vuotiaana koska ala ei kiinnostanut ja sain töitä. Sitten lähdin opiskelemaan uutta alaa kun vähän kasvoin ja samassa iässä valmistuin :)

Vierailija
2/3 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

...siis kuin sinä :D hoh. 2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omg, oletpas vanha! Itse sain lukion paperit vasta vuotta vanhempana, enkä päässyt korkeakouluunkaan heti samana vuonna. Taitaa olla yleistä, että korkeakoulu aloitetaan vasta noin 25-vuotiaana. Itse tiedän jopa 35+ aloittaneita.