Kokemuksia mikropeniksistä
Pelkään, että uudella ihastuksellani on mikropenis tai ainakin todella pieni penis. Ei olla vielä edetty sänkyyn asti, vaatteiden päältä hyväilemällä olen tämän aavistukseni saanut. Nyt jotenkin pelottaa miten tää etenee ja ottaakohan mies jotain puheeksi vai paljastuuko homma sitten kun housut otetaan pois. Jännittää oma reaktioni, ei niin että nauraisin tms. mutta olisi se mulle owttymys, en voi sille mitään. Kokemuksia asiasta?
Kommentit (36)
Löysänä pieni voi olla kovana suuri.
Siis jos olette jo hyväilleet vaatteiden päältä niin eikö miehellä muka tule siitä jo stondis? Tai siis eikö tuo mene jo niin pitkälle tuo sukupuolielinten hyväily että johtaa seksiin? No jaa mistä minä tiedän.
Jollain av-mammalla on fiksaationa mikropenis? Samaa sontaa päivästä toiseen?
Osta se dildo, Miestä et kuitenkaan ole koskaan saanut, etkä tule saamaan.
Mieluummin vaikka narsisti kuin mies, jolla on pieni kulli!
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 23:16"]Löysänä pieni voi olla kovana suuri.
[/quote] Tämä on ihan totta, mut nyt en voi laittaa toivoani tähänkään, koska miehellä on seissyt kun olen vaatteiden päältä hyväillyt. Harmin paikka, jotenkin meni fiilikset tästä mahdollisesta suhteesta. En tiedä olisko minusta suhteeseen niin pienen elimen omaavan ihmisen kanssa, niin kamalalta ja pinnalliselta kuin se kuulostaakin.
Ap
Kokemusta niin pienestä peniksestä, ettei siinä saanut pidettyä kortsua. Eli aika haasteellinen alku seksisuhteelle. Tosin ei sillä voinut yhtyäkään. Jos miehellä olisi ollut säkenöivä persoona, hauskuutta ja tervettä itsetuntoa olisi suhde voinut edetä. Sängyssä ei valitettavasti tapahtunut oikein mitään muutakaan ja tilanteet olivat noloja, tavalla jota en ole muiden kanssa kokenut koskaan.
Jos teillä synkkaa hyvin yhteen vaatteet päällä, olet hyvissä asemissa kaiken suhteen mitä housuista nyt paljastuukaan tai on paljastumatta.
Onpa mielenkiintoisia vastauksia... Seurustelen itse ihanan miehen kanssa, joka ei ole mitenkään erityisen anteliaasti varusteltu. Hän kuitenkin on minulle se kaikkein rakkain ja pystyy täysin tyydyttämään minut myös makuukamarin puolella. Sanoisin, että seksi tässä suhteessa on parempaa kuin aiemmissa suhteissani, vaikka varustelut ovat aiemmin olleet isompia. Tämän oli siis tarkoitus olla jonkinlainen kannustus ap:lle katsoa vähän pidempään, että jos mies muutoin on täydellinen niin onko peniksen koko aivan deal breaker. Mutta kannustan myös olemaan rehellinen itselleen. Jos iso penis on tärkeä osa tyydyttävää kumppanuutta niin silloin tästä miehestä ei ehkä ole jatkoonmenijäksi... Tsemppiä haastaviin pohdintoihin!
Kiitos asiallisistakin vastauksista. Isoa penistä en missään nimessä kaipaa, sellainen "normaali" olisi paras. Jännittää jo nyt etukäteen intiimi kanssakäyminen hänen kanssaan, tiedän että kuulostaa kovin pinnalliselta tämä pohdintani. Jos yhdyntä ei oikein onnistu, oletteko harrastaneet pienipeniksisen miehen kanssa muunlaista tyydyttävää seksiä? Onko parisuhteessa pidemmän päälle joskus kuitenkin alkanut se pieni penis haittaamaan seksielämää? Ap
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 23:42"]
Kiitos asiallisistakin vastauksista. Isoa penistä en missään nimessä kaipaa, sellainen "normaali" olisi paras. Jännittää jo nyt etukäteen intiimi kanssakäyminen hänen kanssaan, tiedän että kuulostaa kovin pinnalliselta tämä pohdintani. Jos yhdyntä ei oikein onnistu, oletteko harrastaneet pienipeniksisen miehen kanssa muunlaista tyydyttävää seksiä? Onko parisuhteessa pidemmän päälle joskus kuitenkin alkanut se pieni penis haittaamaan seksielämää? Ap
[/quote]
Tottakai se haittaa jos ei ole sopivan kokoinen. Itse nautin yhdyntäseksistä eniten, joten valitettavasti en tekisi sellaisella miehellä mitään jolla on mikropenis..
Minun paras kokemus on ollut mini. Peittosi isommat mennen tullen, koska mies tiesi mitä tehdä ja miten. Ap, älä nyt vaan ota asiaa mitenkään esille ja muserra miehen itsetuntoa. Hän voi kuvitella olevansa keskiverto ja anna sen illusion säilyä.
Ei nyt varsinaisista mikropeniksistä ole kokemusta, mutta mulla on ollut kaksi erittäin pienikaluista kumppania, eikä se itselleni ollut mikään kynnyskysymys. Kyllähän sitä tunnetta vähän kaipasi, kun penis täyttää ja venyttää pillua. Ehkä enemmän kuitenkin haittasi miesten omat kompleksit asiasta, heillä oli selkeästi huono seksuaalinen itseluottamus, vaikka ainakin itse en mielestäni antanut siihen mitään aihetta. Hyvä puoli taas oli, että he näkivät paljon vaivaa tyydyttääkseen naisen eivätkä vaan olettaneet, että 5min rynkytystä riittää ilman muuta. Seksi oli ihan hyvää alkuhapuilujen jälkeen.
Minulla on yksi kokemus mikropeniksestä. Suhtauduin siihen kuten kaikkiin muihinkin kohtaamiini peniksiin, eikä se fyysiseltä kannalta olisi ollut minulle minkäänlainen ongelma. Nautin muutenkin seksissä enemmän klitoriksen kiihottamisesta kuin vaginan venyttelystä, ja kyllä se mikropeniskin sentään joltain tuntui. Lisäksi arvelen, että anaaliyhdyntä olisi tuntunut suorastaan taivaalliselta sen kanssa, siinä kun normaalikokoinenkin penis on helposti turhan iso. Olisin nauttinut ehkä jopa enemmän kuin kenenkään toisen kanssa aiemmin, jos seksi olisi edennyt niin tuttavalliselle asteelle että olisi harrastettu anaalia + klitoriksen hyväilyä yhtä aikaa.
Mutta. Miehen alemmuuskompleksi omasta peniksestään pilasi kaiken. Hän ei kerta kaikkiaan suostunut uskomaan, ettei hänen kokonsa ollut minulle ongelma. Kyllästyin lopulta jankuttamaan asiasta ja ne seksuaaliset fiiliksetkin siinä sitten kuivahtivat. Sen pituinen se.
TAi sitten miehellä on teleskooppipenis, eli voi olla levossa n 5-6 cm mutta seisokissa 15-17cm. Meiltä löytyy tällainen kotoa;)
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 23:14"]
Mönkii tuolla häkissä. Minulla on semmoinen lemmikkinä.
[/quote]
Ei oo hirveän sosiaalinen. Tosin se on ollut vasta pari viikkoa täällä :/