Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on pyyheturbiinin idea?

Vierailija
26.08.2014 |

Mitä olen menettänyt, kun en eläissäni ole sellaista päähäni kietonut? Hiukseni on ohuet, joten selittääkö ehkä se, että en ymmärrä? Onko se sellaisten juttu, joilla on tuuheat hiukset? 

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä, täällä meillä päin se on aonakin arabinaapureille osoitetu huomio, etteivät he tuntisi oloaan niin ulkopuolisiksi
täällä Suomessa.

Vierailija
2/18 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pitkät paksut hiukset. Märät hiukset valuttavat vettä jo kuivatulle iholle ja vaatteisiin. Kun pistän turbiinin päähän, se imee pahimmat vedet hiuksista, eivätkä ne kastele vaatteita niin paljoa. Pelkällä hiusten puristamisella ei niitä saa niin kuiviksi etteivätkö tiputtaisi vettä ja hiustenkuivaajaa käytän vain äärimmäisessä pakkotilanteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset tuntuvat niin kylmältä olkapäillä, siksi laitan pyyhkeen turbaaniksi päähän ja hiukset saavat kuivua rauhassa.

Vierailija
4/18 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turbiini :D

Vierailija
5/18 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/18 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista, eli vähän kuten ajattelin, eli kun tämä harva lyhyehkö kuontalo kuivaa melkein heti kun hanan on laittanut kiinni, niin siitä ei minulle olisikaan paljon iloa.  Tuli mieleen kun tuo BB oli tuossa taustalla ja joku nainen siellä laittoi sellaisen päähän. Ap. 

Vierailija
7/18 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyheturbiinimoottori?

Vierailija
8/18 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, hoksasin kyllä aika pian mokan, mutta ei pääse otsikkoa muuttamaan. ap. Mutta sinne päin..

Vierailija
9/18 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 22:19"]

Minulla on pitkät paksut hiukset. Märät hiukset valuttavat vettä jo kuivatulle iholle ja vaatteisiin. Kun pistän turbiinin päähän, se imee pahimmat vedet hiuksista, eivätkä ne kastele vaatteita niin paljoa. Pelkällä hiusten puristamisella ei niitä saa niin kuiviksi etteivätkö tiputtaisi vettä ja hiustenkuivaajaa käytän vain äärimmäisessä pakkotilanteessa.

[/quote]

Ai sinäkin laitat turbiinin päähäsi? 

Vierailija
10/18 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.u.r.b.i.i.n.i.

Vierailija
11/18 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuottaa positiivista energiaa.

Vierailija
12/18 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulet juuri suihkusta, niin se on silloin suihkuturbiini.

Vierailija
13/18 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet kastuisivat likomäräksi jos en kietoisi pitkiä hiuksia pyyheturbaaniin. En hankaa hiuksia kuivaksi, olen lukenut, että se vahingoittaa hiuksia.

Vierailija
14/18 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 22:23"]

Kiitos vastauksista, eli vähän kuten ajattelin, eli kun tämä harva lyhyehkö kuontalo kuivaa melkein heti kun hanan on laittanut kiinni, niin siitä ei minulle olisikaan paljon iloa.  Tuli mieleen kun tuo BB oli tuossa taustalla ja joku nainen siellä laittoi sellaisen päähän. Ap. 

[/quote]

Minulla pitkät keskipaksut(?) hiukset ja suihkun jälkeen hiusten kuivuminen kestää 2-3 tuntia ilman fööniä. Pyyheturbaani hetken aikaa päässä aina suihkun jälkeen. Ja senkin jälkeen usein pyyhe hartioilla, jos pitää heti pukea paita päälle. Muuten menee puseron hartiat ihan märäksi.

Vierailija
15/18 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höyrysaunan jälkeen kannattaa kokeilla höyryturbiinia. Se jotenkin sopii tilanteeseen paremmin..

Vierailija
16/18 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai vesiturbiini. Ohiksena: kiva tunne kun huomaa jonkun typerän mokan juuri sekunti sen jälkeen, kun on painanut lähetä...ap.

Vierailija
17/18 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos meni pelikaani pyyheturbiiniin?

Vierailija
18/18 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:'D päivän naurut. Kiitos ap ja muut ihanuudet <3

Ketjua avatessa kuvittelin oikeasti, että täällä puhutaan jostan ihme masiinasta josta en ollut kuullut ja joka luonnollisesti liittyy jotenkin pyyhkeisiin... Huoh :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä