Yhtäkkiä vatsa todella turvonnut+iltapahoinvointi
Nyt ehkäpä viikon-melkein kaksi vatsani on ollut ihan järjettömän suuri (ei pinkeä mutta ei mitään löllöäkään) rantapallo. Vatsa toimii, ilmat tulee ulos ja uloste myös. Mulla on ollut pahojakin ummetuksia ja tiedän milt tuntuu kun pierut ei tuu ulos joten tuntuu oudolta tämmöinen turvotus. Lisäksi joka iltapäivä alkaa ihan hirrrveä kuvotus ja se kestää siihen asti et meen nukkumaan. Välillä myös nipistelee alavatsaa (keskeltä ja sivuilta) Voiko se että lyhyenajan sisään syö paljon roskaruokaa niin lihottaa tuollalailla? Mitäs jos tuo onkin vain nestettä, kauan kestää että nesteet poistuu kehosta ilman mitään ananaksensyöntiä? Lisäksi mielialat on välillä heitellyt, viikonloppuna raivosin hirveästi ja itkin todella paljon. Aloin karjumaan siitä kun kissan jalat osuivat mun kylkeen.. Itkin todella pienistä asioista ilman syytä ja itku kesti aina kauan aikaa. Raskaus voi olla mahdollinen mutta ei toivottu/yrityksessä.. Tänään tein testin ja oli negatiivinen. Ei tietoa yhtään milloin olisi mahdollinen raskaus voinut alkaa.. Hirveä tilanne, mitä muita vaihtoehtoja on kuin tuo raskaus? Tää on ihan kamalaa kun jokakerta kun katson alaspäin niin näen suuren pallovatsan ja housut puristavat paljon :-(
Kommentit (11)
Mulla sama!! Ollu nyt muutaman illan alavatsa pinkeänä ja pahoinvointia iltaisin sekä juuri aloitin syömään Merciloneja. Johtuiskohan nuista pillereistä.. :/
Milloin oli edelliset menkat, koska olet viimeksi ollut yhdynnässä, milloin seuraavat menkat pitäisi alkaa vai ovatko myöhässä ja kuinka paljon?
Mulla oli just tuollaista ennenku plussasin ja tuossa vaiheessa testi näytti negatiivista. Saattaa tietty menkatkin olla tulossa, mutta minulla kävi noin.
Mitäs jos kävisit lääkärillä? Kysymässä tuosta asiasta, joka voi olla seurausta useasta eri asiasta. Yleensä syynä on ihan viaton ilmiö, mutta joskus harvoin voi liittyä myös vatsaonteloon kertyvään nesteeseen.
Mulla on liuskasta mun puolesta vielä puolet jäljellä :( oottelen vielä jonkun aikaa, mulla on pari testiä ja ajattelin tehdä vielä yhden. Milloin kannattaisi tehdä jos nyt näytti negaa?
Niin milloin kannattaisi testata toisen kerran?
Mercilon