Olenko ainoa, jonka mielestä Converset on rumat jalkineet?
En vaan ymmärrä niiden hypetystä, nytkin OKV hehkuttaa uusia conversejaan. Mielestäni Converset ovat rumat jalkineet, tekevät jalkateristä möhkälemäiset. Etenkin aikuisen naisen jalassa ovat tosi naurettavat. Ugh, olen puhunut, saa alapeukuttaa.
Kommentit (14)
Musta ne on kivat.Olen aikuinen nainen ja käytän converseja lähes päivittäin.
Conssit sopivat tiettyihin tilanteisin, mutta en pidä siitä että ne ovat jalassa ihan kaikenlaisten asujen kanssa.
Pari esimerkkiä joita on tullut nähtyä useampaankin otteeseen
-Korsetti tai korsettityylinen toppi, tutu/frillahame ja conssit
-Kesäinen kevyt kukkamekko ja conssit
-puku ja conssit miehellä
Ne eivät myöskään ole mielestäni hyvät kävelyyn, itselläni tuntuu että kantapää on päkiää alempana. Varrelliset on hankala pukea. Lisäksi tekevät pienestäkin jalasta ison lättäjalan näköisen. Hiostavat jo kaupassa kokeillessa.
Nämä kangastossutko? http://omakotivalkoinen.casablogit.fi/lue/2014/05/kolmekymppisen-converset Eikös tälläiset olleet muotia 80 luvulla?
Jos ne jalkineet ovat niin huonot kuin tällä palstalla väitetään, niin miksi ihmiset ja erityisesti nuoret suorastaan jumaloivat niitä?
En ymmärrä!
Vosiko joku täysjärkinen selittää minulle tämän?
Ne on yhtä rumat ja kamalat kuin crocsit!!!! :(
Olen 42 vuotias ja mulla on ehkä 15 converset. Olin aikoinaan vaihto-oppilaana Amerikassa ja niitä ei silloin Suomesta saanutkaan, tai ei ainakaan meidän kyliltä. Ostin niitä silloin ehkä 5 paria ja käytin kaikki loppuun. Ostin ensimmäisen omistusasunnon 23 vuotiaana ja olen siitä lähtien käynyt kerran vuodessa Amerikassa. Aina tulee ostettua yhdet parit, ainakin, joskus jopa 5.
Kun kyllästyn kuosiin, myyn alueen fb. sivulla ja myyn ne aina max 10 minuutissa.
Niiden suurin hypetys alkaa ainakin n.15 vuotiaiden keskuudessa olla ohi. Lainasin joskus teiniltä ja hyvät oli jalassa.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 20:29"]
Olen 42 vuotias ja mulla on ehkä 15 converset. Olin aikoinaan vaihto-oppilaana Amerikassa ja niitä ei silloin Suomesta saanutkaan, tai ei ainakaan meidän kyliltä. Ostin niitä silloin ehkä 5 paria ja käytin kaikki loppuun. Ostin ensimmäisen omistusasunnon 23 vuotiaana ja olen siitä lähtien käynyt kerran vuodessa Amerikassa. Aina tulee ostettua yhdet parit, ainakin, joskus jopa 5.
Kun kyllästyn kuosiin, myyn alueen fb. sivulla ja myyn ne aina max 10 minuutissa.
[/quote]
Aika olennaista mainita vaihtovuosi, omistusasunto ja vuosittaiset reissut Amerikkaan :D
Tyypillistä hypetystä. Kuumin vaihe menee kohta ohi. Itse läskinä keski-ikäisenä en ikinä viitsisi tallustella tennareissa kylillä.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 19:47"]
Omaan converset, mutta yläpeukutin. Aika järkyttävät mutta nainen ja jalan koko 45 ei kamalasti anna vaihtoehtoja kenkiin. Unisex kengät ovat hyvä asia ainakin minulle.
[/quote]
kyllä esim Brandokselta löytyy naisten kenkiä koossa 45. Ja jjfootwear.com myy kokoon 44 saakka kivoja naisten malleja, niiden koot on tosi reilut. Olen tilannut sieltä useitakin kenkiä, oma koko on 43.
Käy Kenkämaailmassa humppilassa, sieltä mä sain ainaki 44 korkkarit. Näytti olevan muitakin naisten kenkiä isoissa koissa
Converset on niin massa-teinimuotia, että en itse kehtaisi niitä pitää.
Ei se pelkästään kengistä ole kiinni, että jalka näyttää valtavalta, vaan osasyyllinen on ne nykymuodin kamalat pillifarkut
Omaan converset, mutta yläpeukutin. Aika järkyttävät mutta nainen ja jalan koko 45 ei kamalasti anna vaihtoehtoja kenkiin. Unisex kengät ovat hyvä asia ainakin minulle.