Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taapero mönkii raskausvatsan päällä

Vierailija
26.08.2014 |

Olenkohan vainoharhainen, mutta minua huolettaa kun 1,5 vuotias taaperoni mönkii vatsani päällä. Raskausviikkoja on 11 takana. Voikohan tästä oikeasti olla haittaa??

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä kannata antaa mönkiä

Vierailija
2/6 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kai se vauva ihan hyvin suojassa vielä suht alhaalla. Itse en ihan epämukavuuden takia ole ottanut kyllä esikoista möyrimään mahani päälle, silloinkaan kun olin raskaana. Vauva on vielä kevyt, mutta taaperon kanssa sylitellään jo muuten kuin mahan päällä möyrimällä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vko 15 ja ei tunnu kivalta kun päällä möyritään. Eoämukava paineen tunne. Meillä siis perhepedissä nukutaan, niin toisinaan äiti jää alle :)

Vierailija
4/6 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taapero nukkui loppuun saakka raskausvatsan päällä, vähän niinkuin kerrossängyssä :) ihan normaali tuli pikkuveljestä.

Vierailija
5/6 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 18:43"]

Meillä taapero nukkui loppuun saakka raskausvatsan päällä, vähän niinkuin kerrossängyssä :) ihan normaali tuli pikkuveljestä.

[/quote]

Ja sä ikäänkuin pystyit nukkumaan itse noin?

Vierailija
6/6 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 18:45"][quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 18:43"]

[/quote]

Ja sä ikäänkuin pystyit nukkumaan itse noin?
[/quote]
Juu, pystyin kyllä. En mitään ikäänkuin, vaan ihan oikeasti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä