Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saa tietää onko mies varattu?

Vierailija
26.08.2014 |

Olen siis miehen vanha säätö. Meillä juttu vähän lopahti kun lähdin muualle opiskelemaan. Otti nyt yhteyttä monen vuoden tauon jälkeen ja kyseli missä menen. Viestiteltiin miehen kanssa jonkun aikaa ja vaikutti siltä, että vois olla kiinnostunut.

Ollaan nyt tässä varmaan parisen kuukautta tiiviimmin pidetty yhteyttä. Mainitsin sitten kaverille aiheesta, kun tuli säädöistä puhe. Kaveri sano, että oli nähnyt hänet joskus keväällä naisen ja lapsen kanssa. Mulle on nyt epäselvää onko mies varattu vai ei. Kaverikaan ei tiedä sen tarkemmin.

Miten saan selville onko mies varattu??

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymällä. Ei asioista tarvi noin vaikeita tehdä...

Vierailija
2/19 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymällä kasvotusten. ei miehetkään aina valehtele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kännykkä käteen ja kirjota sille:

Moi, ootko muuten vielä sinccu? Mä oon... ;)

Vierailija
4/19 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei asuta samassa kaupungissa noiden opiskelujen takia ja kun tässä alkaa olla tätä viritelmää vähän epäilen että ei se kerro onko sinkku vai ei tai sitten valehtelee. Mua ahdistaa. Ap

Vierailija
5/19 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 15:31"]

Ota kännykkä käteen ja kirjota sille: Moi, ootko muuten vielä sinccu? Mä oon... ;)

[/quote]

Tässä siis esimerkki siitä miten EI tule toimia. Et kysy sähköisesti, et kirjoita mukavitsikkäästi koota ceenä, et laita hymiöitä. Menet tapaamaan ja kysyt kasvokkain, tarkkailet miehen ilmettä kun hän vastaa.

Vierailija
6/19 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato facebook profiili

Vierailija
7/19 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista Facebookia mutta kaveri katso sieltä, eikä löytänyt tämän profiilia. Ap

Vierailija
8/19 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.varatutmiehet.fi

siellä on luetteloitu kaikki varatut miehet aakkojärjestyksessä, perustuu maistraatin rekisteritietoihin asumisesta

Vierailija
9/19 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heko heko. Oliskin tuollainen järjestelmä niin ei miesten olisi niin helppo pettää. Olen tosi epävarma nyt tästä. Olin tosi kiinnostunut miehestä joten en haluaisi lopettaa juttua tähän jos mies on oikeasti vapaa. Mutta en halua säätää kyllä varatun kanssa. Ap

Vierailija
10/19 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli teille on vissiin ihan ok, että säädän mahdollisesti jopa jonkun teidän miehen kanssa. Mä haluaisin vain melko varman keinon millä sais selvitettyä tuon siviilisäädyn. Ap

Vierailija
11/19 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 16:11"]

Eli teille on vissiin ihan ok, että säädän mahdollisesti jopa jonkun teidän miehen kanssa. Mä haluaisin vain melko varman keinon millä sais selvitettyä tuon siviilisäädyn. Ap

[/quote]

voitko kertoa miksi et voi kysyä tyypiltä? vai lähdetkö siitä että mies valehtelee joka tapauksessa? mikä herättaa kysymyksen miksi haluaisit "säätää" valehtelijan kanssa?

Vierailija
12/19 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kysyt mitä kello on- on se varatulle miehelle salainen koodi. Hänen silmänsä vaeltavat kahteen otteeseen vasemmalla ja oikealla. Sitten vasemman käden pikkusormi nykäisee salaman nopeasti kahdesti. Äänestä aavistat pientä epävarmuutta. Hän on ehkä uuden suhteen alussa, kenties juuri vapautumassa... Seuraa tilannetta seuraavat 8 vuotta niin asia selviäää...

Vierailija
13/19 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies kertoisi olevansa varattu? Mä lähden siitä, että tuskin kertoo. Voin tietysti kysyä mutta eiköhän suurin osa ihmisistä kiellä oli asia miten tahansa. Miten pystyn luottamaan sellaiseen vastaukseen jos "ei" voi olla todellisuudessa "kyllä"? Olen pitänyt rehellisenä mutta mua ihmettyttää tuo lapsi ja nainen tässä kuviossa. Ei ole maininnut halaistulla sanalla mitään että olisi eronnut tai mitään. Ap

Vierailija
14/19 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisit "säätää" miehen kanssa, jonka uskot ilman muuta valehtelevan, jos päätät kysyä asiaa? En jotenkin ymmärrä tätä koko lähtökohtaa. Haluat säätää mutta vain jos saat luotettavasti eli muuta kautta tiedon onko mies vapaa vai varattu. Miten kauan ajattelit jatkaa näin alkanutta säätöä? Ajattelitko koskaan alkaa uskoa miehen sanaa vai tuleeko se aina pysymään lähtökohtaisesti valehteluna? 

Minulle herää lisäksi kysymys, jos miehen näkee naisen ja lapsen seurassa, tarkoittaako se automaattisesti sitä, että kyseessä on hänen vaimonsa/tyttöystävänsä ja lapsensa? Tiedätkö onko tyypillä vaikka siskoa, ja siskolla lasta? Voisikohan sellaista kysyä...? ("Olikos sulla sisaruksia kun en muista? Ai jaa joo. Onkos niillä vielä perhettä kellään?" Ellei tiedä miksi kysyt niin ei ainakaan valehtele tässä kohtaa.) 

Vierailija
15/19 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua säätää miehen kanssa joka mahdollisesti valehtelee minkä vuoksi haluan saada selville onko mies varattu vai ei. Mielummin jätän koko säädön sikseen jos mies on varattu kun en halua säätää varatun kanssa.

Mies pisti mulle viestiä tässä ja kysyin mitä on tehnyt tässä viimesen vuoden aikana. kertoili opinnoista mutta eipä mitään muuta maininnut. Kysyin onko ollut sutinaa niin vastasi että aika hiljaista sillä rintamalla mutta ei muuta.

Voinhan mä kysyä onko hän varattu mutta eihän varatut yleensä kerro olevansa varattuja jos rupeavat säätämään? Mulla on vähän paha paikka ruveta kyselemään että kenenkä kanssa kaveri oli bongannu sen keväänä.

P.S. Sen verran tiedän, että miehellä ei ole sisarta.

Vierailija
16/19 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin edellinen oli Ap.

Vierailija
17/19 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy sen kotona.

Vierailija
18/19 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vaikea nyt kun opiskelut alkaa ihan piakkoin. Ärsyttää kun sain tietää vasta nyt tästä asiasta. Olisi ollut helpompi kesällä sopia näkeminen. Kai jossain vaiheessa saisi yrittää sovittua käynti mutta se voi mennä myöhään ja olen ollut sitten yhteydessä tämän kanssa ties miten pitkään jos päätän jatkaa yhteydenpitoa. Ap

Vierailija
19/19 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 15:46"]

www.varatutmiehet.fi

siellä on luetteloitu kaikki varatut miehet aakkojärjestyksessä, perustuu maistraatin rekisteritietoihin asumisesta

[/quote]Tässäpä hyvä yritysidea?