Paras Ben & Jerry jäätelö?
Kommentit (41)
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 16:13"]
Cherry Garcia
[/quote]
MISTÄ tuota oikein saa?
Suklaajäätelöstä tykkäävänä mun uosikit on Chocolate fudge brownie ja New York super fudge chunk. En osaa sanoa kumpi on parempi, kun en kunnolla muista kumpi on kumpi, mut törkeen hyviä molemmat!
Baked Alaska. Lopettivat ensiksi sen 0,5l purkin ja sen jälkeen poistui irtomyynnistä.
En oo maistanut kaikkia, mutta niistä mitä oon maistanut, on paras kyllä Karamel Sutra
Mäkin tykkään siitä banskujädestä. Ainoo et ne pähkinänpalat vähän haittaa. Se suklaajäde jossa on peace-merkkejä on hyvä. Karamel sutra oli musta turhan makeeta.
Ainoa maistamani oli tosi hyvää: joku kreikkalainen, jossa oli hunajaa.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 16:14"]
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 16:13"]
Cherry Garcia
[/quote]
MISTÄ tuota oikein saa?
[/quote]
Saksassa söin.
Cherry Garciaa ei tuoda enää ollenkaan Suomeen ja Peanut Butter Cup kuuluu ainakin Makuunin valikoimaan!
Peanut Butter Cupia ostin Cittarista. Oli eka kerta noita jädejä ja hieman kyllä pisti miettimään et miten sitä syödään?? Pitää sulattaa sitä jonkin aikaa jotta saa irti paloja, tein niin että annoin hieman pehmetä, söin suoraan purkista ja sit laitoin taas pakkaseen. Ja jonkin ajan päästä otin taas..
Mut eikös toi olekin tarkoitettu yhden hengen nautittavaksi, vai ostaako joku noita perheen kesken syötäväksi? Kaloreita tuossa purkissa taisi olla jotain 1500:O (mut namia oli)
Ei saa oikein muualta kun joistain satunnaisista "amerikkalaistyylisistä ravintoloista" ja Kampista ben ja Jerry jäätelökojusta. Joskus oli Makuunissa myytävänä, mutta ei enää. Kuulema meni niin vähän, niin poistui valikoimista. :(
Mutta kaikille Tamperelaisille tai sen lähikunnissa suville suosittelen Minettiä! Heillä on b&j:n kaltaista kirsikkajäätelöä nimeltä "kerma kirsikka" ihanaa kermaistajäätelöä kirsikkahillolla, missä on kirsikanpaloja kuten b&j:n jäätelössä. Sekaan voi leikata suklaalevystä isoja suklaapaloja.. Ja sekoittaa joukkoon, niin saa melkein samanlaista jäätelöä. :)
Olen kyllä pettynyt moneen kertaan, kun suomessa on niin huono valikoima kirsikkatuotteita. :( Saksassa tulee käytyä useasti, ja ostettua sieltä aina mukaan kaikkia kirsikkajuttuja <3 Jäätelöä ei kyllä voi tuoda. :( :DD
en tykkää niistä, misä on core. se jää aina lopuksi syömättä
En muista mikä on paras, mutta törkeän kalliita nuo jäätelöt kyllä ovat. Maksavat sellaiset 6,5 € / 1/2 litraa. Lidlistähän on saatavilla Mcennedy jäätelöitä, jotka ovat kopioita näistä Ben & Jerry's jäätelöistä, mutta hinta vain 3,5 € samankokoiselle pakkaukselle. Käytännössä identtiset tuotteet, mutta hinta melkein puolet alempi. Kylä Lidlissä on halpaa.
aivan ehdottomasti Coffee, coffee. Menivät vain lopettamaan sen valmistuksen pari vuotta sitten.
Millään muulla jäätelövalmistajalla ei ole yhtä täyteläistä ja vahvasti kahvinmakuista jäätelöä.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 20:14"]
En muista mikä on paras, mutta törkeän kalliita nuo jäätelöt kyllä ovat. Maksavat sellaiset 6,5 € / 1/2 litraa. Lidlistähän on saatavilla Mcennedy jäätelöitä, jotka ovat kopioita näistä Ben & Jerry's jäätelöistä, mutta hinta vain 3,5 € samankokoiselle pakkaukselle. Käytännössä identtiset tuotteet, mutta hinta melkein puolet alempi. Kylä Lidlissä on halpaa.
[/quote]
Mä oon maistanut ehkä kahta makua noista, ja täytyy sanoa, että on kyllä todella kaukana Ben & Jerry's -jätskien laadusta.
jenkeissä tekvät jotain uutta sattumallista versiota http://www.benjerry.com/flavors/coffee-coffee-buzzbuzzbuzz-ice-cream
Se jugurtti-vadelma-suklaapala. En muista nimeä tarkemmin
Half baked!