Koissu??? Mikä h***etin KOISSU???
Sen eläimen nimi on koira. Ei mikään koissu.
Sorit vaan, mut on kyllä ärsyttävä sana.
Kommentit (27)
Rakkaalla koiralla on monta nimeä!
Voihan kissakin olla katti tai kisu ym.
Entäs jos meidän hamsteri on mamin vauveli...ottaako päästä ;)
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 14:38"][quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 14:23"]
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 14:19"]Koissu? Koissa? Ekasta tulee mieleen kossu, toisesta kissan ja koiran risteytys. Ilmankos lapsilla on puhevikoja kun ei aikuisetkaan osaa puhua. [/quote] "Koija, koija!!" Huutaa naapurin 5v lapsi. Eikö tuossa iässä pitäisi osata puhua?
[/quote]Saitpahan haukuttua naapurin lapsen tässäkin välissä.
[/quote]
Totta kai! Mahdollisuus on käytettävä aina hyväksi kun sattuu kohdalle ;D en tosin edes haukkunut, mainitsin vaan asiasta ja ihmettelin. Se tuskin on haukkumista. WUF.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 14:23"]
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 14:19"]Koissu? Koissa? Ekasta tulee mieleen kossu, toisesta kissan ja koiran risteytys. Ilmankos lapsilla on puhevikoja kun ei aikuisetkaan osaa puhua. [/quote] "Koija, koija!!" Huutaa naapurin 5v lapsi. Eikö tuossa iässä pitäisi osata puhua?
[/quote]
Osaahan tuo lapsi puhua. Yksi äänne vain on vielä hukassa. Jos ei osaa puhua, niin ei puhu mitään.
Enemmän vituttaa nämä masuasukit sun muut ällöt.
Minä olen ruvennut kirjoittamaan koissu, tarkoitit siis minua :D Joo, en tiedä miksi. Ihan sama kuin koiruli, lapsukainen jne.
Mutta täytyy sanoa, että pienestä ärsyynnyt. Toivottavasti saat oikein isoja oikeita ongelmia, että ärsytyskynnyksesi laskee, ja elämäsi helpottuu :)