Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies viestittelee Facebookissa -Ihmetyttää

Vierailija
26.08.2014 |

Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä jo neljä vuotta, asumme yhdessä, suhteemme on kaikin puolin kunnossa mutta....

Mieheni viestittelee FB:ssa erään naisen kanssa. Tiedän kyllä, että ovat kamuja ja mies on kertonut hänestä. Ovat tunteneet jo ennen kuin aloimme seurustella jne. Tätä kaveria mies ei ole kuitenkaan tavannut yli kuuteen vuoteen koska tämä kaveri asuu ilmeisesti Oulussa tai jossain pohjoisessa kuitenkin.

Ei tässä mitään mutta minua ihmetyttää, kun mies laittaa facessa naiselle viestiä niin painaa uuden ikkunan heti auki kun kävelen ohi?!?!? Vaikka selkeästi huomasi että minä huomasin. Kun kysyin kenellä hän viestitteli niin muka työkaverille!!! Enää tämän jälkeen hän ei kuitenkaan käytä koko FB:tä kotona mutta kun kävin hänen työpaikallaan eilen niin facehan siellä oli auki... Ja viestikenttä punaisena...

Ahdistaa suunnattomasti tämä juttu, mies ei muuten koneella juuri ole mutta kun on niin ei voi minulle näyttää mitä hän tekee ja selvästi valehtelee. En haluaisi alkaa vakoilemaan mutta kun ukko jo kerran valehteli niin en tiedä :( Auttakaa!

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et puutu viestittelyyn mahdollisimman pian niin kohta mies matkustaa Ouluun "työasioille" ja tapaa naisen. Sanot miehelle tiukkaan sävyyn että lopetahan se tekstaaminen tai saat sohvalle mennä!

Vierailija
22/85 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö onko heidän välillään ollut jotain aikanaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 13:32"]

Jos et puutu viestittelyyn mahdollisimman pian niin kohta mies matkustaa Ouluun "työasioille" ja tapaa naisen. Sanot miehelle tiukkaan sävyyn että lopetahan se tekstaaminen tai saat sohvalle mennä!

[/quote]

Aamen.

Vierailija
24/85 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 13:34"]

[/quote]

Ei kuulemma ole ollut, mutta jos oikeen ymmärsin niin tämä nainen olisi halunnut jotakin olevan.

Ap

Vierailija
25/85 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 13:37"]

[/quote]

Ei kuulemma ole ollut, mutta jos oikeen ymmärsin niin tämä nainen olisi halunnut jotakin olevan.

Ap

[/quote]

Yrittää siis pokata miehesi nyt! 

Vierailija
26/85 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 12:50"]

Kyllä asia on niin että jos suhteessa ollaan vakavasti niin kumppanin on voitava nähdä vieraalle miehelle/naiselle viestittely. Jos ei kerran mitään salattavaa jutussa ole niin salaa ei tarvitse lähetellä.

Sanot miehelle että haluat nähdä viestit ja jos ei näytä niin parasta olla kunnonnselitykset!

[/quote]

Mun mielestä myös parisuhteessa on oikeus yksityisyyteen ja omiin kavereihin. Kaikkia kaverien kanssa käytyjä keskusteluja ei tarvi näyttää kumppanille. Ne ovat vain mun ja kaverin keskinäisiä juttuja, jotka ei kuulu muille. Niissä voi olla asioita joita se kaveri on kertonut luottamuksella. Asioita jotka ei kuulu millään tavalla sille kumppanille. 

Ollaan varsin sairaassa parisuhteessa jos kaikki viestit ja keskustelut pitää näyttää kumppanille. Se ei ole tervettä. Luottamusta ei ole, eikä suhdetta kannata jatkaa. Kun sä et kuitenkaan pysty koskaan kontrolloimaan sitä toista, se pääsee väkisinkin joskus puhumaan jonkun miehen/naisen kanssa niin että et ole paikalla. Sä et voi vahtia sitä 24/7.

Vierailija
27/85 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista että puhelimen, facebookin ym. ratsaaminen luvatta on RIKOS. Ne viestit ovat miehesi, eivät sinun. Tykkäisitkö jos mies tekis sulle saman?

Vierailija
28/85 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap itse viestitellyt toisen miehen kaa? Meinaan vaan että olisikohan tämä jokin miehesi kosto tai jotain?

Vierailija
29/85 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 13:40"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 12:50"]

Kyllä asia on niin että jos suhteessa ollaan vakavasti niin kumppanin on voitava nähdä vieraalle miehelle/naiselle viestittely. Jos ei kerran mitään salattavaa jutussa ole niin salaa ei tarvitse lähetellä.

Sanot miehelle että haluat nähdä viestit ja jos ei näytä niin parasta olla kunnonnselitykset!

[/quote]

Mun mielestä myös parisuhteessa on oikeus yksityisyyteen ja omiin kavereihin. Kaikkia kaverien kanssa käytyjä keskusteluja ei tarvi näyttää kumppanille. Ne ovat vain mun ja kaverin keskinäisiä juttuja, jotka ei kuulu muille. Niissä voi olla asioita joita se kaveri on kertonut luottamuksella. Asioita jotka ei kuulu millään tavalla sille kumppanille. 

Ollaan varsin sairaassa parisuhteessa jos kaikki viestit ja keskustelut pitää näyttää kumppanille. Se ei ole tervettä. Luottamusta ei ole, eikä suhdetta kannata jatkaa. Kun sä et kuitenkaan pysty koskaan kontrolloimaan sitä toista, se pääsee väkisinkin joskus puhumaan jonkun miehen/naisen kanssa niin että et ole paikalla. Sä et voi vahtia sitä 24/7.

[/quote]

Kaikilla on yksityisyys, en minä ole kiinnostunut äijien jutuista. Viestitelkööt vaikka koko yön, mutta luottamusta syö tilanne jossa viestit laitetaan pois kun kumppani tulee lähelle ja kyseessä viestit vielä vieraalle naiselle.

Vierailija
30/85 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää kyllä muutamat kommentit. Joo, jotain outoahan tuossa saattaa olla, jos mies viestittelystä valehtelee. Mutta mun paras ystäväni on mies, jonka kanssa pidetään yhteyttä lähinnä facen kautta, joskus myös soitellaan. Ja ei todellakaan ole miehelläni mitään asiaa lukemaan keskusteluja! Ne on luottamuksellisia juttuja. Ei pelkästään mun kirjoittamat, vaan haluan, että ystäväni voi mulle avautua ja luottaa siihen ettei jutut leviä yhtään eteenpäin. Mutta se ero aloittajan kertomaan on, että mun ei tarvitse mieheltäni salata viestittelyä. Hänelle vaan ei kuulu se sisältö.

Vierailija
31/85 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat näyttävät samaan aikaan viestit,twitterin,facebookin ym. Siinä molemmat huomaavat ettei mitään salattavaa 

Vierailija
32/85 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

31 jatkaa vielä. Kyllä mäkin suljen keskusteluikkunan, jos mieheni tulee lukuetäisyydelle. Juurikin siitä syystä, että ne keskustelut ei kuulu hänelle.

Vierailija
33/85 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että jokaiselle kuuluu yksityisyys ja kirjesalaisuus. En menisi penkomaan toisen puhelinta tms, mutta ehkä tällaisessa hätätilanteessa se sallittakoon. Olet kuitenkin antanut hänelle mahdollisuuden selvittää asiaa sinulle. Itse varmaan kirjautuisin miehen tunnuksilla ja vilkaisisin nopeasti viestien sävyä. Jo ihan vilkaisemalla pystyy näkemään, onko jotain menneillään, ei tarvi jäädä lukemaan kaikkea.

Vierailija
34/85 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 13:47"]

Ihmetyttää kyllä muutamat kommentit. Joo, jotain outoahan tuossa saattaa olla, jos mies viestittelystä valehtelee. Mutta mun paras ystäväni on mies, jonka kanssa pidetään yhteyttä lähinnä facen kautta, joskus myös soitellaan. Ja ei todellakaan ole miehelläni mitään asiaa lukemaan keskusteluja! Ne on luottamuksellisia juttuja. Ei pelkästään mun kirjoittamat, vaan haluan, että ystäväni voi mulle avautua ja luottaa siihen ettei jutut leviä yhtään eteenpäin. Mutta se ero aloittajan kertomaan on, että mun ei tarvitse mieheltäni salata viestittelyä. Hänelle vaan ei kuulu se sisältö.

[/quote]

Tykkäisitkö jos miehesi kirjoittelisi muille naisille?

Ja mistä miehesi voi varmistua ettei sinulla ja kaverillasi ole sutinaa? Paitsi jos kaveri on homo niin ei sitten mitään..

Vierailija
35/85 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kannata vakoilua missään muodossa. Mutta jos puoliso valehtele päin naamaa kun suoraan kysyt kenelle viestit menevät niin jotain on tekeillä. 

Vierailija
36/85 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 13:37"]

[/quote]

Ap

[/quote]

Niin keneltä olet kuullut? Jos miehesi on ainut tietolähteesi, niin voit olla varma että mies oli se joka jotain halusi, sillä eihän kukaan nyt suoraan noita sano vaan esitetään, että joo kyllä se nainen olis halnnut mut mä en.

Vierailija
37/85 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaapa hienolta liitolta jos pitää toista kytätä. Miten teillä menee? Keskity siihen. Jos et voi käydä rehellistä keskustelua asiasta miehesi kanssa olette jo hävinneet.

Vierailija
38/85 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 13:49"]

31 jatkaa vielä. Kyllä mäkin suljen keskusteluikkunan, jos mieheni tulee lukuetäisyydelle. Juurikin siitä syystä, että ne keskustelut ei kuulu hänelle.

[/quote]

Kai sinulla on parisuhdestatus oikea? Meinaa että muut tietävät ettei sinua voi iskeä.

Vierailija
39/85 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 13:54"]

Kuullostaapa hienolta liitolta jos pitää toista kytätä. Miten teillä menee? Keskity siihen. Jos et voi käydä rehellistä keskustelua asiasta miehesi kanssa olette jo hävinneet.

[/quote]

Olemme onnellisia, ei riitoja,seksi hyvää, emme rajoita toistemme tekemisiä, paljon yhteisiä tuttuja. Ainoastaan tuo yksi nainen syö suhdetta :(

ap

Vierailija
40/85 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi rakastaa sinua niin hän tekee asialle jotain jos se sinua niin ahdistaa. Jos puolisoa ahdistaa toisen viestittely niin rakkauden nimissä viestillelevän osapuolen on korjattava asia niin ettei se ahdista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi