Mies viestittelee Facebookissa -Ihmetyttää
Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä jo neljä vuotta, asumme yhdessä, suhteemme on kaikin puolin kunnossa mutta....
Mieheni viestittelee FB:ssa erään naisen kanssa. Tiedän kyllä, että ovat kamuja ja mies on kertonut hänestä. Ovat tunteneet jo ennen kuin aloimme seurustella jne. Tätä kaveria mies ei ole kuitenkaan tavannut yli kuuteen vuoteen koska tämä kaveri asuu ilmeisesti Oulussa tai jossain pohjoisessa kuitenkin.
Ei tässä mitään mutta minua ihmetyttää, kun mies laittaa facessa naiselle viestiä niin painaa uuden ikkunan heti auki kun kävelen ohi?!?!? Vaikka selkeästi huomasi että minä huomasin. Kun kysyin kenellä hän viestitteli niin muka työkaverille!!! Enää tämän jälkeen hän ei kuitenkaan käytä koko FB:tä kotona mutta kun kävin hänen työpaikallaan eilen niin facehan siellä oli auki... Ja viestikenttä punaisena...
Ahdistaa suunnattomasti tämä juttu, mies ei muuten koneella juuri ole mutta kun on niin ei voi minulle näyttää mitä hän tekee ja selvästi valehtelee. En haluaisi alkaa vakoilemaan mutta kun ukko jo kerran valehteli niin en tiedä :( Auttakaa!
Kommentit (85)
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 14:46"]
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 14:43"]
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 14:38"]
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 14:29"]
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 14:26"]
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 14:23"]
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 14:22"]
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 14:19"]
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 13:00"]
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 12:45"]
Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä jo neljä vuotta, asumme yhdessä, suhteemme on kaikin puolin kunnossa mutta....
Mieheni viestittelee FB:ssa erään naisen kanssa. Tiedän kyllä, että ovat kamuja ja mies on kertonut hänestä. Ovat tunteneet jo ennen kuin aloimme seurustella jne. Tätä kaveria mies ei ole kuitenkaan tavannut yli kuuteen vuoteen koska tämä kaveri asuu ilmeisesti Oulussa tai jossain pohjoisessa kuitenkin.
Ei tässä mitään mutta minua ihmetyttää, kun mies laittaa facessa naiselle viestiä niin painaa uuden ikkunan heti auki kun kävelen ohi?!?!? Vaikka selkeästi huomasi että minä huomasin. Kun kysyin kenellä hän viestitteli niin muka työkaverille!!! Enää tämän jälkeen hän ei kuitenkaan käytä koko FB:tä kotona mutta kun kävin hänen työpaikallaan eilen niin facehan siellä oli auki... Ja viestikenttä punaisena...
Ahdistaa suunnattomasti tämä juttu, mies ei muuten koneella juuri ole mutta kun on niin ei voi minulle näyttää mitä hän tekee ja selvästi valehtelee. En haluaisi alkaa vakoilemaan mutta kun ukko jo kerran valehteli niin en tiedä :( Auttakaa!
[/quote]
Vakavassa suhteessa ei voi enää olla kovin syvää ystävyyttä vastakkaiseen sukupuoleen. Ennemmin tai myöhemmin tulee mustasukkaisuutta ja riitoja. Sanot ukollesi että sinä tai se kaveri ni eiköhän viestit lopu.
[/quote]
Mielenkiintoista. Itselläni avioliittoa takana 16 vuotta ja yhdessä oloa 24 vuotta. Kaikki parhaimmat kaverini ovat naisia, ovat olleet ja tulevat olemaan. Olen siis mies.
[/quote]
Montako kertaa olet pettänyt vaimoasi?
[/quote]
Tasan 0.
[/quote]
Niin eihän sitä koskaan myönnetä.
[/quote]
Juurikin. No totuus on on 0. Miksi edes kysyit jos et hyväksy rehellistä vastausta.
[/quote]
Ja koskaan ei ole panettanut "kavereiden" seurassa?
[/quote]
:D No onpas taas kysymyksiä. On panettanut. Ja mitä sitten? Vaikka panettaisi, ei tarvitse panna, kaikki eivät ole himojensa vietävissä. Sinua ilmeisesti himot kuljettaa liikaakin tai sitten puolisoasi, kun tälläistä kyselet?
[/quote]
Sainpas sinut kiikkiin. Terveessä parisuhteessa ei himoita edes muita.
[/quote]
No se on sinun mielipiteesi. Tuosta olen minä ja moni muukin erimieltä. Nyt vaimoa hakemaan töistä ja palaillaan...
Ovatko ihmiset oikeasti näin kiimaisia, että ystävien kanssakin panettaa ja on kyrvät ja pillut mielessä? No siinä tapauksessa, että ei voi olla toisen sukupuolen kanssa samassa tilassa, ilman että alkaa panettaa, minäkin ehdotan, että jätetään ne turhat viestittelyt. Sehän on pakko olla vähintään käsi housuissa, jos saa viestin toista sukupuolta olevalta henkilöltä!
Huhuh. Onneksi oma parisuhde on sen verran terveellä pohjalla, että voi rauhassa töissä käydä, vaikka tietää toisella olevankin fb-tili. Ja rauhassa seurustella ystäviensä kanssa, oli ne mitä sukupuolta hyvänsä, ilman että pöksyissä kuumottaa.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 14:52"]
Kirjoittelusi on selkeästi hermostunutta joten valehtelet.
[/quote]
No tuo on sun tulkintasi sitten. Voin kuitenkin ihan rehellisesti kertoa, että ikinä ei ole ollut mitään ystävyyttä enempää, eikä tule. Mieheni ei ole mustasukkainen, eikä ole syytä ollakaan. Hän ei myöskään vaadi näyttämään viestejä, enkä niitä näyttäis vaikka vaatis. Ei sen takia, että mulla mitään salattavaa olis, vaan sen takia, että ystäväni on kertonut luottamuksellisia juttuja mitkä ei muille, ei edes miehelleni kuulu. Eikä koske ainoastaan tuoa yhtä ystävää, vaan myös kaikkien muiden kanssa käytyjä keskusteluja.
Enkä myöskään vaadi miestäni tilille jokaisesta naispuolisesta ystävästä, enkä todellakaan halua nähdä mitään keskusteluja. Ne ei mua kiinnosta. Jos on asioita, mitkä mun pitäis tietää, niin mieheni ne mulle kertoo.
Olen riittävän läheltä nähnyt, mitä mustasukkaisuus voi pahimmillaan tehdä, enkä halua omaan parisuhteeseeni sellaista. Jos yhdessä ollaan, niin toiseen luotetaan, ja ollaan luottamuksen arvoisia. Jos ei voi luottaa, niin onko silloin oikean ihmisen kanssa? Mun mielestä ei.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 14:50"]
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 14:48"]
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 14:46"]
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 14:41"]
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 14:39"]
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 14:36"]
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 14:29"]
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 14:25"]
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 14:21"]
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 14:13"]
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 14:08"]
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 13:55"]
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 13:49"]
31 jatkaa vielä. Kyllä mäkin suljen keskusteluikkunan, jos mieheni tulee lukuetäisyydelle. Juurikin siitä syystä, että ne keskustelut ei kuulu hänelle.
[/quote]
Kai sinulla on parisuhdestatus oikea? Meinaa että muut tietävät ettei sinua voi iskeä.
[/quote]
Kyllä on. Ja sitä paitsi,mulle Face ei ole mikään iskupaikka. Siellä mulla on kavereina sellaisia, jotka mut muutenkin tuntee, ja tietää, että olen varattu. Tuntemattomien kanssa en siellä keskustele.
[/quote]
Luuletko olevasi jotenkin 'cool' kun on miehiä kavereina noin paljon? Ihan varmasti kaverilistassa pari jätkään odottamassa milloin olet sinkku ja pääsevät panemaan.
[/quote]
Mistäs tuon repäisit? :D Joo, en todellakaan luule olevani 'cool', kun mulla on myös miehiä kavereina. (Mistähän rivien välistä muuten keksit, että mulla on paljonkin miehiä kavereina? Itse olen tämän keskustelun aikana maininnut tasan yhden.) Ja jos siellä joku jotain odottaakin, niin miten se mun parisuhdettani uhkaa?
Nyt ihan oikeasti, rauhoittukaa hyvät naiset noiden harhojenne kanssa! Kaikki miehet eivät petä, ja jos mies haluaa pettää, niin tilaisuus löytyy kyllä vaikka kuinka kyttäisitte.
Mieheni oli muuten taas töihin lähtiessään jättänyt Facensa auki. Eikä mua kiinnostanut edes käydä kurkkimassa keskusteluja ja muuta, kirjasin ulos että itse pääsin omaani.
[/quote]
Se on semmonen juttu näissä mieskaveriasioissa että heille on tehtävä selväksi ettet ole naisena kiinnostunut heistä sinkkuna etkä varattuna,kavermiesten on ymmärrettävä että olet henkilö,et nainen.
Miehesi arvostaa varmaan paljon jos kuulisi et sinulla on seksinhimoinen kaveri facessa.
[/quote]
Onko mulla? Itse en ainakaan sellaisesta ole tietoinen.
[/quote]
Miehillä aina pillu mielessä.
Onko tuo paras kaverisi muuten sinkku?
[/quote]
Miten se liittyy mihinkään? Ystävyytemme on kymmenen vuoden ajan kestänyt molempien erilaiset elämäntilanteet ja parisuhteet, ollaan jopa oltu yhtä aikaa sinkkuja, ja silti aina vaan ystäviä. Vai onko niin, että sinkut saavat olla ystäviä vain keskenään, ja varatut sitten keskenään?
[/quote]
Oletteko panneet joskus?
[/quote]
Jos olisimme panneet, niin olisimmeko silloin olleet aina vain ystäviä? Mulla ei ole tapana paneskella ystävieni kanssa...
Alkaa mennä aika huvittavaksi tämä ketju :D
[/quote]
Eli olette panneet. Joten sinun mielestäsi olette kavereita mutta vielä 10 vuoden jälkeen tämä "kaveri" yrittää saada pesää tai on homo.
[/quote]
Joo no ei olla pantu. Eikä ystäväni myöskään ole homo, eikä ole ikinä yrittänyt mitään.
[/quote]
Kirjoittelusi on selkeästi hermostunutta joten valehtelet.