Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaiset miehet!

Vierailija
26.08.2014 |

Miten ihmeessä suomalaisista miehistä on tullut sellasia luusereita. Harva kantaa vastuutaan mistään, koko ajan pitää olla monta rautaa tulessa johon ei lukeudu oma parisuhde eikä lapset. Kavereiden kanssa tai harrastuksissa jatkuvasti. Suomalaiset miehet pettää, juo ja tekevät mitä huvittaa. Ei ole ihme että nuoret suomalaiset naiset alkavat etsiä itselleen miestä ulkomaalaisista miehistä. Itse tekisin samoin jos olisi ajankohtaista.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulle on jo sanottu ihan suoraan, ettei haluta tutustua , koska olen suomalainen. Eipä tässä kauheasti ole muita mahdollisuuksia kuin lähteä ulkomaille vaimoa etsimään.

Pahimmat turn-offit tuntuvat nykyään olevan a) on sinkku ja b) suomalainen.

Vierailija
2/7 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne turn-offit taitaa naisten mielestä olla esim. suomalaisten miesten puhumattomuus asioista, muut asiat tärkeämpiä kuin parisuhde ja lapset (ulkomaalaiset miehet on monesti perhekeskeisiä), juominen sekä suomalaiset miehet on hyvin heikkona vieraisiin naisiin....ilmeisesti suomalaiset miehet omaavat heikon itsetunnon jota pitää pönkittää vierailla naisilla ja olemalla mulkku suhteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 14:14"]

Kyllä ne turn-offit taitaa naisten mielestä olla esim. suomalaisten miesten puhumattomuus asioista, muut asiat tärkeämpiä kuin parisuhde ja lapset (ulkomaalaiset miehet on monesti perhekeskeisiä), juominen sekä suomalaiset miehet on hyvin heikkona vieraisiin naisiin....ilmeisesti suomalaiset miehet omaavat heikon itsetunnon jota pitää pönkittää vierailla naisilla ja olemalla mulkku suhteessa.

[/quote]Mocu-liitot hajoaa paljon usemmain kuin suomalaiset. Lisäksi näissä mies ei halua edes koskea lapseen. Että sellaisia "perhekeskeisiä" miehiä

http://www.avatv.fi/minisaitit.shtml/erilaiset_aidit/kausi_1/monikulttuurisen-perheen-aiti-sanna-fahmi-lastamme-ei-ymparileikattu/2012/10/1637620

Vierailija
4/7 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös muitakin ulkomaalaisia miehiä kun esim. mocu...esim. brittiläiset, irlantilaiset...

Vierailija
5/7 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli luuseri määritellään sellaiseksi, jolla on aktiivinen elämäntapa, harrastuksia ja ystäviä?

Vierailija
6/7 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammojen miesviha-jaosto on heräillyt päiväuniltaan?

Ja suomalaiset naiset ovat siis kovinkin tavoiteltavaa vaimo-matksua? Juupa juu.

Vierailija
7/7 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 12:24"]

No minulle on jo sanottu ihan suoraan, ettei haluta tutustua , koska olen suomalainen. Eipä tässä kauheasti ole muita mahdollisuuksia kuin lähteä ulkomaille vaimoa etsimään.

Pahimmat turn-offit tuntuvat nykyään olevan a) on sinkku ja b) suomalainen.

[/quote]

ja turnoff c) alkoton, tupakoimaton

Silloin ei naisen löytämisestä kannata edes haaveilla. Siis ainakaan suomalaisen.

M

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi