Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tähän loppuu miesten miellyttäminen

Vierailija
26.08.2014 |

Tiiättekö ne kaikki ohjeet mitä naisten oletetaan haluavan noudattaa saadakseen hyvän miehen pitkään parisuhteeseen? Ole nätti muttei liian kaunis, ei takertuva muttei liian itsenäinen, ei seksuaalisesti halujaan avoimesti näyttävä vaan hieman 'tone it down', koska muuten mies säikähtää ja laittaa sut vaimomapista panomappiinsa, muista olla kuitenkin hyvin seksuaalinen suhteessa ja kokeilunhaluinen, osaa tehdä hyvää ruokaa, ei liian vahvoja mielipiteitä, älä kouluttaudu liian korkealle koska se on turn off, ole miellyttävä mutta et tossu, pukeudu sopivasti; ei liian näyttävästi muttei homssuisestikaan. All in all: tee elämässäsi kaikki se mielessä, mikä kenties miellyttäisi juuri sitä yhtä miestä, jonka haluat. Koska jos nainen ei saa miestä, on se aina naisen OMA vika, teit jotain väärin, olit liikaa tai sitten liian vähän. Mies ottaa ja valitsee, nainen taipuu ja mukautuu. Oon ihan täynnä näitä ihmissuhdeoletuksia.

En ole tähän mennessä yrittänyt elää täydellisesti tietenkään miesten mukaan, mutten voi sille mitään että nää ohjeet on selkeästi nähtävillä oletuksissa mitä olen miesten kuullut puhuvan sekä siinä tyylissä mitä mun naispuoliset ystävät kertoo.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes haluaisit olla jonkun sellaisen kanssa, jolle et kelpaa sellaisena kuin olet? Minä ainakin olisin yksin mielummin.

Vierailija
22/33 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 11:14"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 11:12"]

No sama se on toisten naisten suhteen. Älä ole liian... mitään, mutta kaikkea vähän. Muuten olet wt tai hienohelma, tosikko tai jyrääjä, hiirulainen tai jota

Lisään vielä, et luulen ettei miehet ees huomais mitään eroa siinä että lopetat heidän miellyttämisen.

[/quote]

Hyvi sanottu. Ole oma itsesi, niin löydät sellaisen miehen ja sellaisia kavereita, jotka ovat kiinnostuneita sinusta. Miellytä itse itseäsi ja etsi itseäsi, niin löydät itsesi ja hyvän kumppanin. Ei niitä tarvi olla kuin yksi hyvä. Sellainen sinulle paras ja sinä hänelle paras. Ole tyttö oma itse vaan. Kuuntele sitä ja se vie sinut hyvään oloon.

Itellä ihan samoja fiiliksiä...mut tarviiko niin paljon yrittää miellyttää muita? Ja naistenlehdet on täysi juttuja. Nehän on juttuja ja kuvia, joita on manipuloitu. Ne on tarinaa. Se on niiden tarkoituskin...tarinoida ja viihdyttää.

ite ainakin voin paremmin, kun kuuntelen itseäni. Viihdyn itseni seurassa ja sit voin viihtyä välillä toistenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 12:05"]

Ap, ehkä sinussa on vikana miellyttämisen halu ja se, että et luota tarpeeksi omiin kykyihisi? Mitä haluat suhteelta? Onko sinulla muutakin elämää kuin suhde? Miksi et vain toteaisi, että englantisi on selaista kuin on? Jos itse tykkäät, on se ok sellaisenaan, mutta jos koet haluavasi muuttaa sitä, niin opiskelet?

Olet mukava. Älä vain ole liian mukava. Miehiä kuuluu näpäyttää, jos on aihetta. Pidä puolesi. Herätä luovuutesi. Voit yllättää joskus toisen ja itsesi, mutta vain olemalla silloinkin aidosti oma itsesi.

[/quote]

Olen alusta asti ollut aika herkkä ja diplomaattinen ihminen, mikä tarkoittaa sitä että mulle on kenties aika helppo sanoa ikäviä juttuja päin naamaa ja lopulta sitten vain uskon että se on totta. Toisaalta en koe, että haluan miellyttää ylimaallisen paljon, koska olen kuitenkin ollut sellaisten miesten seurassa joista oikeasti pidin. En kuitenkaan ole sillä tavalla epätoivoinen miesten huomiolle ja lähden treffeille n. 1/6 pyytämiskerrasta. Lisäksi nykyisin yritän luottaa siihen, että jos vaisto sanoo 'ei' niin jättäydyn leikistä heti pois toisin kuin aiemmin. Niin siis toi englannin kritisoiminen esim., miehet tykkää sanoa juuri tollasia näpäytyksiä mulle, mutta olen varmaan auttamattoman naiivi koska mulle itselle ei tule mieleenkään kritisoida toisia jostain jutuista jotka ei mulle edes kuulu.

Mulle suhde minkä haluaisin olisi ihan se tavallinen mikä muillakin, molemminpuolinen tunne, yhteydenpito ja halu nähdä. Sinkkuna on tosin nyt tullut oltua niin kauan, etten tiedä pystyisinkö enää suhteeseen.

Totta toi viimeinen kappale...Oon varmaan liian kiltti ollut aina ja sitä on helppo käyttää toisen hyödyksi.

ap

Vierailija
24/33 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti täytyy nyt kyllä sanoa vielä, että teillä on ihania kommentteja täällä!

Arkielämässä mun naispuolisten kavereiden kanssa ei kukaan koskaan sano mitään, että ole oma itsesi ja muista miellyttää vain itseäsi eikä ketään säätöä. Porukalla pohditaan vaan sitä, että mitä teki väärin kun sekään ei enää ollut kiinnostunut ja mikä sitäkin miestä taas vaivaa, miehet sitä ja miehet tätä...ap

Vierailija
25/33 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ystävä, joka on samanlaisessa tilanteessa kuin ap. Luulen, että liika kiltteys ja miellyttämisen halu näkyy. En tiedä ap:sta, mutta tämä ystäväni on jäänyt lukuisia kertoja jätetyksi ja joutunut pettymään, tapailua ja siihen se sitten tyssääkin. Paras vinkki on tosiaan se, että on oma itsensä. Miehet tykkää että naisessa on tiettyä "särmää" , liian kiltti ja hiljainen voi vaikuttaa tylsältä? (huumorintajua unohtamatta).

Luonteelleen ei tietenkään mitään voi, mutta liialliselle kiltteydelle voi (ja nyt tarkoitan lähinnä ystäävääni, ap:ta kun en tunne).

Vierailija
26/33 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
27/33 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikimaailmassa olisi ihmisen kanssa, jonka seurassa en voisi olla oma itseni. Mieluummin olisin yksin, kuin yrittäisin pakonomaisesti miellyttää ja viettäisin tuntikausia analysoiden omia "virheitäni".

Vierailija
28/33 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 11:56"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 11:50"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 11:44"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 11:26"]

Mun ohje on: älä tavoittele jotakuta sulle "oikeaa" miestä, ja ajattele, että sun kiinnostus on fiksoitunut juuri tiettyyn mieheen kerrallaan, silloinhan sun on pakko toimia yllämainitulla tavalla, jos et luonnostasi ole maailman hehkein ja ihanin (ja siltikään oikea mies ei ehkä rakastu sinuun) vaan etsi sellainen mies, jolle kelpaat sellaisena kuin olet. Helppoa kuin heinänteko. 

[/quote]

No mutta ei sellaista miestä olekaan jolle kelpaisin omana itsenäni.

[/quote]

No..? Kuinka niin..? En mäkään kuule ollut millään hyvällä itsetunnolla varustettu, mutta ehkä lähestyin asiaa myös niin, että jotain annettavaa mullakin on miehille. Ja onkin ollut. Mun mies ei ole mikään unelmien prinssi, se on totta, että siitä kohdasta jouduin karsimaan, olin niin "pohjalla". Eli tarkoittaa etten uskonut että kelpaan. Mutta halusin silti miehen elämänkumppanikseni ja sain ja se on hyvä.

[/quote]

Olisi se ihan kiva itsekin tietää mikä se on mikä on vialla :D Oon kuulemma kaunis, mukava ja älykäs mutten silti riittävä kun musta on tapailemieni miesten taholta löydetty kuitenkin aivan kaikki viat alkaen siitä miten lausun englantia tyyliin mun alavalintoihin tai siihen mitä haluan suhteelta. En oikein jaksa enää ja ei kaikki mun tapailemat miehet nyt kusipäitä voi olla. Ap siis tässä.

[/quote]Mitä sä itse haluat saada suhteelta? 

Vierailija
29/33 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 13:16"]

Mitä sä itse haluat saada suhteelta? 

[/quote]

Tuolla edellisellä sivulla luki jotain siitä jo...Läheisyyttä ja yhdessäoloa, joku jolta oppia elämästä ja itsestäni, sellaisen miehen kanssa jonka seurassa mulla on turvallinen ja oikea olo.

En mä oikein tiedä miten pystyn enää edes tapailemaan ketään, kun esim. viimeisimmälle exälle oli ihan fine, että me nähtiin harvoin, mutta ajattelin silloinkin että mitäpä mä tätä muuttamaan, koska kuka mies mua tosiaan edes haluaisi nähdä useammin? :D Puhun nyt tyyliin pari kertaa kuussa näkemisestä, etten mä nyt tosiaan mikään takertuja ole. Toisen vika jos halusi silti jatkaa vaikkei sitä(kään) selvästi kiinnostanut ja mä olin lopulta se joka lopetti jutun. ap

Vierailija
30/33 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks sulle ap ollut mikään meriitti se, että joku mies halusi sua kuitenkin edes nähdä? Meinaan kun olet että kuka mua haluais edes nähdä useammin?  Kun mä en seurustellut, mulla ei ollut rohkeutta edes tehdä miesten hankinnan suhteen mitään, olin niin varma, ettei kukaan kestä mua. 

No, on mullakin ollut jokunen tuollainen kokemus, sitten kun niitä lopulta alkoi olla, mutta se on johtunut kyllä siitäkin, etten ole ollut itsekään silloin kovinkaan tosissani kiinnostunut siinä.

Vierailija
31/33 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 13:34"]

Eiks sulle ap ollut mikään meriitti se, että joku mies halusi sua kuitenkin edes nähdä? Meinaan kun olet että kuka mua haluais edes nähdä useammin?  Kun mä en seurustellut, mulla ei ollut rohkeutta edes tehdä miesten hankinnan suhteen mitään, olin niin varma, ettei kukaan kestä mua. 

No, on mullakin ollut jokunen tuollainen kokemus, sitten kun niitä lopulta alkoi olla, mutta se on johtunut kyllä siitäkin, etten ole ollut itsekään silloin kovinkaan tosissani kiinnostunut siinä.

[/quote]

En mä oikein tiedä. Tai siis kyllä tavallaan ymmärrän, että onhan se hyvä asia koska me kuitenkin nähtiin. Mutta mun mieli yrittää kääntää senkin negatiiviseksi, että se varmaan johtui siitä että mitä jos se toinen oli vaikka tosi epätoivoinen eikä saanut ketään muuta kuin mut. Tai että olin sille joku hyväntekeväisyystapaus säälistä.

Kyllä tuntuu, että aion nyt olla sinkku ja kieltäytyä miehiin liittyvästä ainakin seuraavan vuoden. Tärkeintä olis löytää nyt oikea itseni ja arvostaa sitä ihan ekana ennen mitään muuta.

Kyllä mä sitä miehestä pidin paljon, mutta en niin paljon mitä jostain aiemmasta. ap

Vierailija
32/33 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
33/33 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme