Tähän loppuu miesten miellyttäminen
Tiiättekö ne kaikki ohjeet mitä naisten oletetaan haluavan noudattaa saadakseen hyvän miehen pitkään parisuhteeseen? Ole nätti muttei liian kaunis, ei takertuva muttei liian itsenäinen, ei seksuaalisesti halujaan avoimesti näyttävä vaan hieman 'tone it down', koska muuten mies säikähtää ja laittaa sut vaimomapista panomappiinsa, muista olla kuitenkin hyvin seksuaalinen suhteessa ja kokeilunhaluinen, osaa tehdä hyvää ruokaa, ei liian vahvoja mielipiteitä, älä kouluttaudu liian korkealle koska se on turn off, ole miellyttävä mutta et tossu, pukeudu sopivasti; ei liian näyttävästi muttei homssuisestikaan. All in all: tee elämässäsi kaikki se mielessä, mikä kenties miellyttäisi juuri sitä yhtä miestä, jonka haluat. Koska jos nainen ei saa miestä, on se aina naisen OMA vika, teit jotain väärin, olit liikaa tai sitten liian vähän. Mies ottaa ja valitsee, nainen taipuu ja mukautuu. Oon ihan täynnä näitä ihmissuhdeoletuksia.
En ole tähän mennessä yrittänyt elää täydellisesti tietenkään miesten mukaan, mutten voi sille mitään että nää ohjeet on selkeästi nähtävillä oletuksissa mitä olen miesten kuullut puhuvan sekä siinä tyylissä mitä mun naispuoliset ystävät kertoo.
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 11:03"]
Onko ne olleet niiden hyvien miesten oletuksia? Onko naispuolisilla ystävillä niitä hyviä miehiä?
[/quote]
Hyvä mies: koulutettu, vakityö ja tavoite edetä omalla uralla, oma asunto ja auto, harrastuksia, henkisesti tasapainoinen, laajat sosiaaliset piirit, terveelliset elämäntavat ja tavoitteena oma perhe lähivuosina. Ja kyllä on.
No sama se on toisten naisten suhteen. Älä ole liian... mitään, mutta kaikkea vähän. Muuten olet wt tai hienohelma, tosikko tai jyrääjä, hiirulainen tai jotain.
Vaatiikohan miehet oikeesti mitään noista, eikös tuollaset jutut ole jostain naistenlehdistä reväistyjä, joita naiset kirjoittavat. Musta tuntuu, et miehet haluaa vaan simppeliä elämää mukavan naisen kanssa. Naiset taitaa itse laatia nuo listat omaksi ja kanssasiskojen ansaksi.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 11:12"]
No sama se on toisten naisten suhteen. Älä ole liian... mitään, mutta kaikkea vähän. Muuten olet wt tai hienohelma, tosikko tai jyrääjä, hiirulainen tai jotain.
Vaatiikohan miehet oikeesti mitään noista, eikös tuollaset jutut ole jostain naistenlehdistä reväistyjä, joita naiset kirjoittavat. Musta tuntuu, et miehet haluaa vaan simppeliä elämää mukavan naisen kanssa. Naiset taitaa itse laatia nuo listat omaksi ja kanssasiskojen ansaksi.
[/quote]
Lisään vielä, et luulen ettei miehet ees huomais mitään eroa siinä että lopetat heidän miellyttämisen.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 11:12"]
[/quote]
Musta tuntuu myös tältä.
Pointtihan on kuitenki nsiinä, että ei meistä kenenkään, ei sinun eikä minun, tarvitse miellyttää KAIKKIa miehiä. Ei edes suurta osaa. Riittää, kun löytyy yksi. Onneksi mulle on riittänyt sellainen, joka tykkää minusta ihan oikeasti, eikä vain jos esitän jonkun keskivertolistan mukaista keskivertotyyppiä.
Aika jännä, että mä oon saanu miehen olemalla ihan oma itteni. Ja se ei ole aina mitään kaunista katseltavaa. Mutta kysymys onkin siitä, kenet miehen valitsee. Jonkun bimbon vai sellaisen, joka kykenee näkemään heikotkin puolet naisessa ja rakastamaan silti. Plus mitä nainen itse odottaa miehen olevan.
Hyi! Ikinä en miellyttäisi miestä. Ne saa nuolla mun kenkiä. Ja moni nuoleekin, kiitollisena.
Kun sinä lopetat miesten miellyttämisen, voit yllättyä kun havaitset, että miehet yrittävätkin miellyttää sinua. Semmoinen Justiina-ilmiö.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 10:52"]
Tiiättekö ne kaikki ohjeet mitä naisten oletetaan haluavan noudattaa saadakseen hyvän miehen pitkään parisuhteeseen? Ole nätti muttei liian kaunis, ei takertuva muttei liian itsenäinen, ei seksuaalisesti halujaan avoimesti näyttävä vaan hieman 'tone it down', koska muuten mies säikähtää ja laittaa sut vaimomapista panomappiinsa, muista olla kuitenkin hyvin seksuaalinen suhteessa ja kokeilunhaluinen, osaa tehdä hyvää ruokaa, ei liian vahvoja mielipiteitä, älä kouluttaudu liian korkealle koska se on turn off, ole miellyttävä mutta et tossu, pukeudu sopivasti; ei liian näyttävästi muttei homssuisestikaan. All in all: tee elämässäsi kaikki se mielessä, mikä kenties miellyttäisi juuri sitä yhtä miestä, jonka haluat. Koska jos nainen ei saa miestä, on se aina naisen OMA vika, teit jotain väärin, olit liikaa tai sitten liian vähän. Mies ottaa ja valitsee, nainen taipuu ja mukautuu. Oon ihan täynnä näitä ihmissuhdeoletuksia.
En ole tähän mennessä yrittänyt elää täydellisesti tietenkään miesten mukaan, mutten voi sille mitään että nää ohjeet on selkeästi nähtävillä oletuksissa mitä olen miesten kuullut puhuvan sekä siinä tyylissä mitä mun naispuoliset ystävät kertoo.
[/quote]
Mun ohje on: älä tavoittele jotakuta sulle "oikeaa" miestä, ja ajattele, että sun kiinnostus on fiksoitunut juuri tiettyyn mieheen kerrallaan, silloinhan sun on pakko toimia yllämainitulla tavalla, jos et luonnostasi ole maailman hehkein ja ihanin (ja siltikään oikea mies ei ehkä rakastu sinuun) vaan etsi sellainen mies, jolle kelpaat sellaisena kuin olet. Helppoa kuin heinänteko.
Miesten mielyttäminen loppuu siihen, kun aletaan olemaan vakituisesti yhdessä:) Miehetkään eivät välttämättä koe tätä negatiivisesti. Minulle ainakin on sattunut miehiä, joiden seurassa teen sitten mitä tahansa, niin aina ovat oleet hulluina minuun. Rakkautta on siis riittänyt.
Miesten suusta: - Ole sinä vain korkeammin koulutettu ja opiskele lisää, ei se minua haittaa. - En ole nähnyt toista naista, joka noin hanakasti käyttää miesten alushousuja ja paitoja tai nukkuu alasti. - Sä olet oikeasti normaalipainoinen. Moni lihava nainen pitää itseään normaalipainoisena. - Kylläpä sulla on tiukat lihakset. - Olen ylpeä, kun voitit siskoni kädenväännössä. Luulin, että siskoni olisi sinua vahvempi, kun sä oot tollainen naisellisemman näköinen. - Mulla on ollut niin kova ikävä sinua.
T: Huumorilla itseensä suhtautuva sopivan kaunis nainen
Sä olet ap huonossa miesseurassa. Bimbot miehet puhuu noin. Katsele joitain hissukamman oloisia (ei tarkoita sitä että ne on). Löytyy sitten sitä älyäkin niiltä miehiltä korvien välistä.
Miehet eivät tykkää teeskentelijöistä
Aika jänniä kommentteja täällä...Pistää miettimään. Mutta niinkuin aloituksessa sanoin, aionkin tästä lähtien tehdä juuri niinkun minä haluan, eikä niin että yritän toimia sen mukaan mitä multa joku ehkä edellyttää :D
Tosin en allekirjoita tota väitettä, että liikun bimbossa miesseurassa. Mä se bimbo olen ollut ja sepä tässä ongelma onkin muiden mukaan kuulemma.
ap
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 11:26"]
Mun ohje on: älä tavoittele jotakuta sulle "oikeaa" miestä, ja ajattele, että sun kiinnostus on fiksoitunut juuri tiettyyn mieheen kerrallaan, silloinhan sun on pakko toimia yllämainitulla tavalla, jos et luonnostasi ole maailman hehkein ja ihanin (ja siltikään oikea mies ei ehkä rakastu sinuun) vaan etsi sellainen mies, jolle kelpaat sellaisena kuin olet. Helppoa kuin heinänteko.
[/quote]
No mutta ei sellaista miestä olekaan jolle kelpaisin omana itsenäni.
Oletko kuullut sanontaa; Ole sellainen kuin olet, ole oma itsesi!
Sillä pääsee aina pisimmälle.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 11:44"]
[/quote]
[/quote]
No..? Kuinka niin..? En mäkään kuule ollut millään hyvällä itsetunnolla varustettu, mutta ehkä lähestyin asiaa myös niin, että jotain annettavaa mullakin on miehille. Ja onkin ollut. Mun mies ei ole mikään unelmien prinssi, se on totta, että siitä kohdasta jouduin karsimaan, olin niin "pohjalla". Eli tarkoittaa etten uskonut että kelpaan. Mutta halusin silti miehen elämänkumppanikseni ja sain ja se on hyvä.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 11:42"]
Aika jänniä kommentteja täällä...Pistää miettimään. Mutta niinkuin aloituksessa sanoin, aionkin tästä lähtien tehdä juuri niinkun minä haluan, eikä niin että yritän toimia sen mukaan mitä multa joku ehkä edellyttää :D
Tosin en allekirjoita tota väitettä, että liikun bimbossa miesseurassa. Mä se bimbo olen ollut ja sepä tässä ongelma onkin muiden mukaan kuulemma.
ap
[/quote]
On ne olleet bimboja, jos ne ovat vahvistaneet noita sun käsityksiä. Usko mua. Ei kaikki miehet ole sellaisia, mun mies vain tuhahtelee tuollaisille käsityksille.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 11:50"]
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 11:44"]
[/quote]
[/quote]
No..? Kuinka niin..? En mäkään kuule ollut millään hyvällä itsetunnolla varustettu, mutta ehkä lähestyin asiaa myös niin, että jotain annettavaa mullakin on miehille. Ja onkin ollut. Mun mies ei ole mikään unelmien prinssi, se on totta, että siitä kohdasta jouduin karsimaan, olin niin "pohjalla". Eli tarkoittaa etten uskonut että kelpaan. Mutta halusin silti miehen elämänkumppanikseni ja sain ja se on hyvä.
[/quote]
Olisi se ihan kiva itsekin tietää mikä se on mikä on vialla :D Oon kuulemma kaunis, mukava ja älykäs mutten silti riittävä kun musta on tapailemieni miesten taholta löydetty kuitenkin aivan kaikki viat alkaen siitä miten lausun englantia tyyliin mun alavalintoihin tai siihen mitä haluan suhteelta. En oikein jaksa enää ja ei kaikki mun tapailemat miehet nyt kusipäitä voi olla. Ap siis tässä.
Ap, ehkä sinussa on vikana miellyttämisen halu ja se, että et luota tarpeeksi omiin kykyihisi? Mitä haluat suhteelta? Onko sinulla muutakin elämää kuin suhde? Miksi et vain toteaisi, että englantisi on selaista kuin on? Jos itse tykkäät, on se ok sellaisenaan, mutta jos koet haluavasi muuttaa sitä, niin opiskelet?
Olet mukava. Älä vain ole liian mukava. Miehiä kuuluu näpäyttää, jos on aihetta. Pidä puolesi. Herätä luovuutesi. Voit yllättää joskus toisen ja itsesi, mutta vain olemalla silloinkin aidosti oma itsesi.
[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 10:52"]
[/quote]
Onko ne olleet niiden hyvien miesten oletuksia? Onko naispuolisilla ystävillä niitä hyviä miehiä?