Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en vain kertakaikkisesti pystynyt..

Vierailija
26.08.2014 |

aloittamaan töitä tänään. itkin yöllä silmät päästä, vatsa oli sekaisin ja stressasin itseni äärirajoille. lopputuloksena 2h katkonaista unta, heräsin silti laittamaan itseäni ja syömään aamupalaa. aamupalaa laittaessa pyörryin, josta tokenemisen jälkeen aloin taas itkemään ja en vain kyennyt lähtemään uuteen työpaikkaan. työsopimusta ei ole vielä kirjoitettu, joten ilmoitin etten ota paikkaa vastaan.

nyt seuraavaksi ajattelinkin soittaa johonkin, että tarvitsen jutteluseuraa, koska pelkoni takia olen jänistänyt monesta paikasta ja tilanteesta, enkä kestä tätä enää. ei tunnu kivalta :(

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi millaista tekstiä te kirjoitatte :O

Toivottavasti kukaan ei ole palstalla töissä.

ohis

Vierailija
22/36 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun? Sekoilet nyt pahasti. En ollut ketjun aloittaja, vaan puolustin häntä noissa viesteissäni 19 ja 21. Tiedätkö miksi sä olet olemassa? Ai, tulee heti moniakin mahtipontisia syitä sulla mieleen? Niin, kovin tärkeä kun tosiaankin olet. No, mäpä kerron yhden oikeasti hyvän syyn! Sä toimit täydellisen hyvänä huumorina esim. minulle siinä vaiheessa, sitten KUN sinun korttitalosi jollakin tapaa kerran sortuukin. Ehkä loppuunpalat, ehkä masennut, ehkä koet kovia yllättävältä taholta tmv. Kukapa tietää.

Mä toivon sydämestäni, että sulla on ympärilläsi silloin ihmisiä, jotka ovat tuon tasoista empatiakyvytöntä paskaa joutuneet sulta siihen saakka kuulemaan, aina olet haukkunuty jotain tahoa, jolloin heidän ei todennäköisesti tee juuri mieli tukea saati auttaa sinua. Olet kova, ja ansaitset sitten sellaisen kohtelunkin sen romahduksesi jälkeen. Niin että sitä odotellessa. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 11:22"]

:D :D. Minulla ei ole mielenterveysongelmia eikä muitakaan ongelmia. Valitettavasti. Siksi olen saanut "etuoikeuden" ylläpitää työpanoksellani kaikkia  fyysisesti ja psyykkisesti sairaita sekä niitä pikkaisen itsensä väsyneeksi tuntevia, joille tulee paha mieli jo pelkästä työn ajattelemisestakin.

[/quote]

Todennäköisesti vain provoilet, mutta jos et, niin olet raukka joka menee potkimaan maassa makaavaa ja kuvittelee olevansa tosi kova tyyppi. Mieti nyt itsekin sitä tilannetta että potkit kadulla jo valmiiksi maassa makaavaa ihmistä ja huudat solvauksia että nouse ylös ansaitsemaan oikeutesi elää, tuleeko mieleen että siinäpä vasta päästään terve tapaus? Ja joka tapauksessa, olitpa sitten työtön trolli tai työssäkäyvä jolla on kahdesta työstään huolimatta aikaa roikkua täällä solvaamassa ihmisiä, et ole terve. Tää on varmaan susta hauskaa mutta kyllä sä tuosta pääviastasi jotenkin kärsit, se on yksinkertaisesti luonnonlaki. Ja kuten joku jo kirjoitti, ap on ongelmistaan huolimaatta vetänyt sen pitemmän tikun.

Vierailija
24/36 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ässä vielä viisi vinkkiä hyvään verkkokeskusteluun:

1) Muista aihe ja asia. Pysy keskustelupalstan aiheessa ja kirjoita asioista omasta näkökulmastasi, älä keskity muiden kirjoittajien arvosteluun.

2) Ole kiinnostava. Kirjoita napakasti ja mielenkiintoisesti, älä jää inttämään tai jaarittelemaan.

3) Kunnioita muita kirjoittajia. Perustele oma mielipiteesi ja anna muiden kertoa oma mielipiteensä. Älä mene henkilökohtaisuuksiin. Kunnioita ihmisten yksityisyyttä.

4) Muista hyvä maku. Älä kiroile, älä huuda, älä solvaa, älä mässäile onnettomuuksilla tai muiden ongelmilla, älä kirjoita osoitteita tai puhelinnumeroja tai yksityishenkilöiden nimiä.

5) Muista missä olet. Käytä keskustelupalstaan vain siihen, mihin se on tarkoitettu eli keskusteluun ja mielipiteiden vaihtoon. Älä siis esimerkiksi mainosta tai markkinoi. Älä myöskään kopioi pitkiä lainauksia muiden sivustojen sisällöistä. Muista, että viestit jäävät pysyvästi sivustolle.

ohis

Vierailija
25/36 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 11:48"]

Minun? Sekoilet nyt pahasti. En ollut ketjun aloittaja, vaan puolustin häntä noissa viesteissäni 19 ja 21. Tiedätkö miksi sä olet olemassa? Ai, tulee heti moniakin mahtipontisia syitä sulla mieleen? Niin, kovin tärkeä kun tosiaankin olet. No, mäpä kerron yhden oikeasti hyvän syyn! Sä toimit täydellisen hyvänä huumorina esim. minulle siinä vaiheessa, sitten KUN sinun korttitalosi jollakin tapaa kerran sortuukin. Ehkä loppuunpalat, ehkä masennut, ehkä koet kovia yllättävältä taholta tmv. Kukapa tietää.

Mä toivon sydämestäni, että sulla on ympärilläsi silloin ihmisiä, jotka ovat tuon tasoista empatiakyvytöntä paskaa joutuneet sulta siihen saakka kuulemaan, aina olet haukkunuty jotain tahoa, jolloin heidän ei todennäköisesti tee juuri mieli tukea saati auttaa sinua. Olet kova, ja ansaitset sitten sellaisen kohtelunkin sen romahduksesi jälkeen. Niin että sitä odotellessa. :)

[/quote]

hih!

Eli kerrataanpa: ihminen, joka osallistuu nurkumatta tämän yhteiskunnan rakentamiseen ja rehellisesti kantaa kortensa kekoon ja maksaa veronsa, jopa niin, että edes ulkmailta ei taxfree-tavaraa osta (ei ole muuten edes vara käydä ulkomailla), on sinun mielestäsi OSANSA ANSAINNUT, jos romahtaa eikä enää pysty tekemään sitä tunnollista osaansa?

Huomaatko itse, kuinka sairas nimenomaan sinun asenteesi on?

Toivot pahaa ihmiselle, joka tekee kaikkensa, jotta yhteiskunta pysyy sellaisena, että kaikki pysyvät kyydisK

Kuka tässä on sairas? Ajattelusi on niin pahantahtoista, että ei ihme, ettet työelämässä pysty olemaan. Huh, pelottavaa.

Miten perustelet itsellesi sen, että ajattelet pahinta niille, jotka tekevät kaikkensa sinunkin puolestasi?

Vierailija
26/36 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi työtä, "yrittjäkin" on eikä ole varaa käydä ulkomailla :DDDD. Voi vittu näitä mielenterveysongelmaisia jotka jumiutuu tänne jankkaamaan typeriä juttujaan ja pilaamaan ketjut. Hanki nyt hyvä ihminen kunnon koulutus ja työ josta saa kunnon palkkaa! Ei ihme että tuossa tilanteessa vituttaa niin että se pitää purkaa netissä niihin joilla menee vielä huonommin.

Vierailija
27/36 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 12:02"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 11:48"]

[/quote]

hih!

Eli kerrataanpa: ihminen, joka osallistuu nurkumatta tämän yhteiskunnan rakentamiseen ja rehellisesti kantaa kortensa kekoon ja maksaa veronsa, jopa niin, että edes ulkmailta ei taxfree-tavaraa osta (ei ole muuten edes vara käydä ulkomailla), on sinun mielestäsi OSANSA ANSAINNUT, jos romahtaa eikä enää pysty tekemään sitä tunnollista osaansa?

Huomaatko itse, kuinka sairas nimenomaan sinun asenteesi on?

Toivot pahaa ihmiselle, joka tekee kaikkensa, jotta yhteiskunta pysyy sellaisena, että kaikki pysyvät kyydisK

Kuka tässä on sairas? Ajattelusi on niin pahantahtoista, että ei ihme, ettet työelämässä pysty olemaan. Huh, pelottavaa.

Miten perustelet itsellesi sen, että ajattelet pahinta niille, jotka tekevät kaikkensa sinunkin puolestasi?

[/quote]

Oletko oikeasti noin tyhmä, vai esitätkö vain? Minä käyn töissä. Lakkaa siis myöskin jo käyttämästä muotoa "sinä", koska mitä osaa et nyt ymmärtänyt siitä kun sanoin, etten minä ole tuo aloittaja. Minä PUOLUSTIN häntä, koska en voi sietää kaltaisiasi raukkoja. En pidä sinua yhtään minään, en todellakaan yhtään minään, en, vaikka maksaisit sata tonnia veroja vuodessa. Hyvää ihmistä se ei sinusta selvästikään tee. Tämä keskustelu on ohi. Vain raukka lyö lyötyä. Sellainen on virhe, jota on vaikea korjata. 24

Vierailija
28/36 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään sataa tonnia maksa veroja. Elämäm koululainen jonka yrittäminen on jotain Avon-konsultointia. Mut pakko on jollain päteä, tällä kertaa ap:n kustannuksella.

Vierailija
29/36 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 11:08"]

Veikkaan, että ap:lla on ikää max 21 vuotta, hän juo paljon ja pitää kannabista vaarattomana viihdehuumeena. Nuo tosin tekevät hänestä selvin päin ollessaan ahdistuneen, paniikkioireisen ja sätkyn.

[/quote]

olen 20v, olen käynyt koulut ja ollut töissäkin. keväällä lopetin työt masennuksen, stressin ja ahdistuksen takia, kävin lääkärin kanssa juttelemassa useasti. ja ei, en juo paljon, käyn max. kaksi kertaa kuukaudessa ulkona ja silloinkaan en vedä mitään älyttömiä määriä. kannabista en hyväksy, mutta kiva kun yritit analysoida ja tuomita minut. ap

Vierailija
30/36 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan olen normaali ihminen, mutta aina jännittää uusi työpaikka, jopa niin, etten nuku edellisenä yönä paskaakaan.

Aina silti töihin olen päässyt menemään ja huomannut, ettei olisi tarvinnut jännittää. Mutta, mutta, ihmisen mieli on kummallinen, minkäs teet.

Ja mikä pitkittyy, se mutkistuu. Ap, koeta saada uusi mahdollisuus, pienin askelin hyvä tulee.

Vierailija
31/36 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 12:18"]

Ei se mitään sataa tonnia maksa veroja. Elämäm koululainen jonka yrittäminen on jotain Avon-konsultointia. Mut pakko on jollain päteä, tällä kertaa ap:n kustannuksella.

[/quote]

:D. Mistä sä tuon sata tonnia repäisit? Ja mikä ihmeen Avon-konsultointi? Mikä mun kirjoituksissa on viitannut kumpaankaan suuntaan?

Te työttömät olette ihania!

Kun on päivät pitkät aikaa pohdiskella elämää siellä vuokrayksiönsä neljän seinän sisällä, siinä tulee vähän sellaista mukavaa psykoosintynkääkin kehiteltyä samalla ja tehtyä kaikenlaisia kivoja mielikuvitushahmoja, joita voi sitten hyvällä omallatunnolla potkia ja pyhittää näin kätevästi oma saamattomuutensa! Parempi olla laiska muiden varoilla eläjä, mut hei, tosi kiltti sellainen kuin joku ilkeä työntekijä, joka ei edes pysty lomilla käymään. Sellaisen verorahat kuuluukin haaskata muihin suihin!

Good thinking!

Mut hei, ei muuta kuin jatkakaa! Mahdatte olla jo aivan uupuneita, kun tänään on joutunut tekemään muutakin kuin olemaan, mm. pohdiskelemaan vaikeita moraalisia kysymyksiä! Se on hyvää aivojumppaa se. Alkuun voi tuntua oudolta, mutta kun vähän aikaan harjoittelee, niin ajattelu sujuu jo kuin itsestään!

Tsemppiä luuserit! Älkää kuitenkaan rasittako itseänne liikaa. Kyllä minä maksan!

Vierailija
32/36 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 15:36"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 12:18"]

[/quote]

:D. Mistä sä tuon sata tonnia repäisit? Ja mikä ihmeen Avon-konsultointi? Mikä mun kirjoituksissa on viitannut kumpaankaan suuntaan?

Te työttömät olette ihania!

Kun on päivät pitkät aikaa pohdiskella elämää siellä vuokrayksiönsä neljän seinän sisällä, siinä tulee vähän sellaista mukavaa psykoosintynkääkin kehiteltyä samalla ja tehtyä kaikenlaisia kivoja mielikuvitushahmoja, joita voi sitten hyvällä omallatunnolla potkia ja pyhittää näin kätevästi oma saamattomuutensa! Parempi olla laiska muiden varoilla eläjä, mut hei, tosi kiltti sellainen kuin joku ilkeä työntekijä, joka ei edes pysty lomilla käymään. Sellaisen verorahat kuuluukin haaskata muihin suihin!

Good thinking!

Mut hei, ei muuta kuin jatkakaa! Mahdatte olla jo aivan uupuneita, kun tänään on joutunut tekemään muutakin kuin olemaan, mm. pohdiskelemaan vaikeita moraalisia kysymyksiä! Se on hyvää aivojumppaa se. Alkuun voi tuntua oudolta, mutta kun vähän aikaan harjoittelee, niin ajattelu sujuu jo kuin itsestään!

Tsemppiä luuserit! Älkää kuitenkaan rasittako itseänne liikaa. Kyllä minä maksan!

[/quote]

hei voisitko nyt mennä johonkin muualle huutelemaan? tai tuu vaikka kahville, niin tajuat ettei ne työttömät mitään luusereita ole?

Vierailija
33/36 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satasesta vetoa että tää yksi on se assi joka riehui lapsensa menettäneen äidin ketjussa.

Vierailija
34/36 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 15:31"]

Ihan olen normaali ihminen, mutta aina jännittää uusi työpaikka, jopa niin, etten nuku edellisenä yönä paskaakaan.

Aina silti töihin olen päässyt menemään ja huomannut, ettei olisi tarvinnut jännittää. Mutta, mutta, ihmisen mieli on kummallinen, minkäs teet.

[/quote]

En ole ap mutta tässä on just se pointti miksi osalla työssäkäynti ei onnistu. Kas kun traumatisoituminen estää tuon ylläkuvaamasi oppimisprosessin. Traumatisoitumisessa ihminen lohkoo mielestään ylivoimaiset asiat ikäänkuin erilliseksi saarekkeeksi jolta katoaa yhteys siihen osaan psyykkeä joka toteaa ettei se niin kamalaa ollutkaan. Toisin sanoen psyykessä on eristynyt osa, joka reagoi "vaaraksi" kokemaansa tilanteeseen yhä uudestaan ja uudestaan, ihan riippumatta siitä mitä kokemuksia ihminen saa. Toisin sanoen ap:llä ja mulla on se tilanne, että se ensimmäinen työpäivä on ihan joka päivä ja elämä muistuttaa elokuvaa päiväni murmelina. Sitä uupuu oikeasti niin pahasti.... Mä yritin aikanaan kompensoida tätä sillä että kun pääsin päivittäisen työn aloittamisen aiheuttaman jännityksen yli, tein sitten niin kauan yhteen menoon kuin jaksoin, koska tiesin että seuraavana päivänä on taas se sama pelko vastassa ja sen ylipääseminen kestää joka päivä sen kaksi tuntia. Joskus siitä ei pääse yli lainkaan, jos on tavallaan käyttänyt henkisen tsemppienergiansa loppuun.

Vierailija
35/36 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuohon ylläolevaan vielä, ei ole niin helppoa asiaa etteikö mua sen tekeminen pelottaisi. Vaikka olen tehnyt jotain sata kertaa ja tiedän että osaan ihan sataprosenttisella varmuudella eikä mikään voi mennä pieleen, aamulla kun istun koneen en millään meinaa saada aloitetuksi. Keho käy läpi taistele tai pakene reaktion, hengitys kiihtyy ja sydämen syke nousee kun avaan tietokoneen. Mä en voi näille fyysisille reaktioille mitään, nyt on helpompaa kun tiedostan sen ja pystyn ikäänkuin vain surffaamaan pelon harjalla. Mutta se on tosi raskasta ja kuluttaa voimia.

Vierailija
36/36 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tuntuu, että ihminen tarvitsisi loputtoman empatian sijaan potkun perseelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi