Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin tytölleni talvivaatteet kirpparilta. Ihanaa

Vierailija
26.08.2014 |

Mulla oli säästössä 60euroa pienen tyttöni talvivaatteisiin. Kuoman toppakengät, rukkaset ja pipo hänellä jo olikin ja samoin fleeceasu koville pakkasille. 

Olin ajatellut, että kierrän aleja jos löytyisi viime vuoden vaatetta halvalla ja tietysti kävin myös kirpparilla.

Ja löysin lapselleni tosi siistin lennen toppahaalarin 15e ja lassien kaksiosaisen toppapuvun 15e. Yhteensä 30euroa molemmat asut. Samassa pöydässä oli myös siistiä perusvaatetta, joita ostin pussillisen ja löytyi vielä lähes käyttämättömät vikingin "kaupunkisaappaat" seitsemällä eurolla. Ja rahaa meni 47euroa.  Ja tuosta 6kympistä jäikin vielä vähän :) Olen tosi onnellinen, että sain tyttärelleni kauniita vaatteita. Kiitos teille, jotka pidätte näitä kirppispöytiä ja myytte siistiä vaatetta edullisesti. Ne tulee monelle tarpeeseen ja luonto kiittää kun vaatteet kiertoon! :)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania löytöjä olet tehnyt :)

Vierailija
2/12 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että vaatteet tulee käyttöön, ikävää olisi roskiinkaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät löydöt olet tehnyt. Itse myös kiertelen ahkerasti kirppiksiä, mutta jos on jotain parempaa ulkovaatetta, niin hintapyyntö on 50 euroa. 90-luvun kuluneen toppahaalarin olisin saanut kympillä. Jäi ostamatta.

Vierailija
4/12 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivat löydöt, pienille tytöille näyttää aina olevan kirppiksillä hyväkuntoisia vaatteita. Minä etsin pojalle ja talvivaatteet ja ulkohousut voi unohtaa ensimmäisenä. Siistejä sisävaatteita ja juhlavaatteita löytää pojallekin, hyviä löytöjä eurolla ja kahdella.

Vierailija
5/12 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olinkin tyytyväinen kun nuo toppavaatteet oli niin edullisia. Olen myös huomannut, että siistikuntoiset ja paremmat maksaa helposti sen 40-70euroa, enkä itsekään maksaisi niin paljoa 

ap

Vierailija
6/12 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä löytöjä.
itse löysin viime syksynä pojalle travellen toppahaalarin 10€:llä,uutta vastaavan kuntoinen.
Todellinen löytö oli myös 10€:llä reimatecin vk-haalari joka oli edellisvuoden mallia,ja uutta vastaava myöskin.

Vierailija
7/12 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh mun mielestä törkeää pyytää kirppisvaatteesta 50 euroa. Mulla on tällä hetkellä kirppispöytä, jossa paljon vaatetta ihan 50sentillä, merkkivaatteet max 10euroa. Silti olen päässyt omilleni kevyesti.

Vierailija
8/12 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa yksi köyhä opiskelija, joka toivoo löytävänsä talvitakin ja -kengät kirppikseltä. Onneksi täältä Tampereelta on löytynytkin yleensä tosi edullisesti kirppiskamaa.

Vierailija
9/12 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 09:10"]Huh mun mielestä törkeää pyytää kirppisvaatteesta 50 euroa. Mulla on tällä hetkellä kirppispöytä, jossa paljon vaatetta ihan 50sentillä, merkkivaatteet max 10euroa. Silti olen päässyt omilleni kevyesti.
[/quote]Ei se ole tyhmä joka pyytää...!!

Vierailija
10/12 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 09:19"][quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 09:10"]Huh mun mielestä törkeää pyytää kirppisvaatteesta 50 euroa. Mulla on tällä hetkellä kirppispöytä, jossa paljon vaatetta ihan 50sentillä, merkkivaatteet max 10euroa. Silti olen päässyt omilleni kevyesti.
[/quote]Ei se ole tyhmä joka pyytää...!!
[/quote]Niin. Kai joku sitten maksaa noita hintoja. Eipä kohta kirppikseltäkään ole varaa köyhällä ostaa jos tuo on normihinnoittelua.

Vierailija
11/12 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla että teit hyvät löydöt! Itse olen ostanut pojalle nettikirppikseltä kahdet toppahousut, kahdet talvikengät, toppatakin... haalarit oli jo ennestään kaapissa odottamassa. Hyväkuntoisia kaikki ja PALJON halvemmalla kuin jos uutena kaupasta ostais.

Vierailija
12/12 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin pojalle hyvän takin eurolla. Pitäny sitä jo kolmatta vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä