Miehen exä taas rassaa hermoja
On sovittu kaksi kertaa kuukaudessa, että lapsi on meillä. Nyt oli vaihtanut työvuoroja ja tekee ensi viikonloppuna yövuoron ja lapsi pitäisi tuoda taas meille, vaikka oli viime viikonlopunkin.
Kertokaa hyvät aaveemammat, miksi exät ovat niin mustasukkaisia aina, että yrittävät tahallaan sabotoida miehen uuden perheen elämää. Olimme suunnitelleet oman perheemme kesken lähtöä äitini tykö, mutta nyt sen joutuu jättämään, kun miehen lapsi tuodaan taas meille.
Kommentit (33)
mä en tajua miksi sitä lasta ei voi ottaa sinne mutsille mukaan?? miksi te hullut teette lapsia jos se elämänasenne on tämä?? sääliksi käy kersoja.
Jos sitä lasta ei voi ottaa mukaan mummolaan, niin minkä ihmeen vuoksi lapsen isä ei voi jäädä lapsen kanssa kotiin ja ap menisi yksin/omien lasten kanssa käymään äitinsä luona? Saisi lapsi ja isä viettää myös kahden keskeitä aikaa keskenään, mikä myöskin on tärkeää.
Sääliksi käy naisia, jotka on lähteneet mukaan pompotteluun :) Mä tein mieheni kanssa heti selväksi hänen exälle, että entisen liiton lapset kuuluu entiseen liittoon ja me aloitamme puhtaalta pöydältä. Ex valitti aikansa ja yritti mm. lasten lähettämin piirustuksin ja valokuvin "lahjoa" miestäni todella alhaiseen tyyliin, mutta lopetti kun huomasi kiukuttelunsa hyödyttömäksi. Olemme onnellisia ja utelijoille kerromme miehen exän olevan vieraannuttaja, kyselyt loppuvat siihen ja mieheni saa olla rauhassa. Keinoja on, kaikkeen EI tarvitse alistua :)
25, olet huono provo. KUKAAN ei voi olla noin hullu!!!
Että mä olen onnellinen taas tilanteestani tämän luettuani. Ollaan erottu jo lähes 10v sitten ja lapset eläneet alkuajan n. vuoden kipuilun (joo, lähinnä minun) jälkeen sellaisessa tilanteessa, että isän uuden puolison vanhemmat heille perhettä myös ja he käyttäytyvät lapsia (tai nuoria jo) kohtaan kuin kolmannet isovanhemmat. Kiitos tälle perheelle, että paskasta tilanteesta tähän tultiin.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 23:12"]Sääliksi käy naisia, jotka on lähteneet mukaan pompotteluun :) Mä tein mieheni kanssa heti selväksi hänen exälle, että entisen liiton lapset kuuluu entiseen liittoon ja me aloitamme puhtaalta pöydältä. Ex valitti aikansa ja yritti mm. lasten lähettämin piirustuksin ja valokuvin "lahjoa" miestäni todella alhaiseen tyyliin, mutta lopetti kun huomasi kiukuttelunsa hyödyttömäksi. Olemme onnellisia ja utelijoille kerromme miehen exän olevan vieraannuttaja, kyselyt loppuvat siihen ja mieheni saa olla rauhassa. Keinoja on, kaikkeen EI tarvitse alistua :)
[/quote]
Miten voit tehdä lapsille noin? Eikö sua hävetä ?
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 23:20"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 23:12"]Sääliksi käy naisia, jotka on lähteneet mukaan pompotteluun :) Mä tein mieheni kanssa heti selväksi hänen exälle, että entisen liiton lapset kuuluu entiseen liittoon ja me aloitamme puhtaalta pöydältä. Ex valitti aikansa ja yritti mm. lasten lähettämin piirustuksin ja valokuvin "lahjoa" miestäni todella alhaiseen tyyliin, mutta lopetti kun huomasi kiukuttelunsa hyödyttömäksi. Olemme onnellisia ja utelijoille kerromme miehen exän olevan vieraannuttaja, kyselyt loppuvat siihen ja mieheni saa olla rauhassa. Keinoja on, kaikkeen EI tarvitse alistua :) [/quote] Miten voit tehdä lapsille noin? Eikö sua hävetä ?
[/quote]
lapset tottuvat kaikkeen ja kukaan ei ole heitä kiusannut. Se on kiusaamista että pidetään tahalteen lapsia siinä uskossa, että mikään ei eron jälkeen ole muuttunut ja uudestaan ja uudestaan vaaditaan kirjoittamaan ja piirtämään tai lähettämään koulukuvia isälle, joka on selittänyt että ei enää pysty olla niiden lasten kanssa tekemisissä. Että se on sitä mitä sen ex-vaimon pitäisi hävetä, jos ei osaa mennä eteenpäin elämässä ja estää exässään roikkumalla myös lapsilta eteenpäin menon elämässä!
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 23:24"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 23:20"]
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 23:12"]Sääliksi käy naisia, jotka on lähteneet mukaan pompotteluun :) Mä tein mieheni kanssa heti selväksi hänen exälle, että entisen liiton lapset kuuluu entiseen liittoon ja me aloitamme puhtaalta pöydältä. Ex valitti aikansa ja yritti mm. lasten lähettämin piirustuksin ja valokuvin "lahjoa" miestäni todella alhaiseen tyyliin, mutta lopetti kun huomasi kiukuttelunsa hyödyttömäksi. Olemme onnellisia ja utelijoille kerromme miehen exän olevan vieraannuttaja, kyselyt loppuvat siihen ja mieheni saa olla rauhassa. Keinoja on, kaikkeen EI tarvitse alistua :) [/quote] Miten voit tehdä lapsille noin? Eikö sua hävetä ?
[/quote]
lapset tottuvat kaikkeen ja kukaan ei ole heitä kiusannut. Se on kiusaamista että pidetään tahalteen lapsia siinä uskossa, että mikään ei eron jälkeen ole muuttunut ja uudestaan ja uudestaan vaaditaan kirjoittamaan ja piirtämään tai lähettämään koulukuvia isälle, joka on selittänyt että ei enää pysty olla niiden lasten kanssa tekemisissä. Että se on sitä mitä sen ex-vaimon pitäisi hävetä, jos ei osaa mennä eteenpäin elämässä ja estää exässään roikkumalla myös lapsilta eteenpäin menon elämässä!
[/quote]
Mites sitten jos lasten äiti eli ex ajattelee ihan samoin kun uus mies tulee kuvioihin? Lapset kuuluu entiseen elämään, mihis ne sitten menee kun vanhemmat ei huoli kumpikaan. Pakko olla provo, ei kukaan voi olla noin idiootti kun toi 25. Jos on, niin älkää herranen aika ikinä lisääntykö!!!!
Jos puolison edellisen avioliiton lapset eivät ole tervetulleita nyksän elämään, silloin nyksä ei ole valmis suhteeseen eronneen kanssa. Oli sitten mies tai nainen. Ettikää niitä sinkkuja siinä tapauksessa. Kun lapsia on, niistä huolehditaan vaikka tulisi ero. Ikinä kukaan kaksilahkeinen ei tuu mulle sanoon että mun lapset on tässä suhteessa liikaa. Siinä tapauksessa se on se mies joka lähtee.
Mitäsjos exälle tapahtuu jotain, kuolee liikenneonnettomuudessa tms. silloin huoltajana onkin yks kaks se viikonloppuisä ja lapsi isällään koko ajan. Jos nyksä ei pysty ajattelemaan lasta osana joka päiväistä elämää, niin silloin ei kannata suhdetta sellaiseen kumppaniin jatkaa jolla jo lapsia.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 23:12"]
Sääliksi käy naisia, jotka on lähteneet mukaan pompotteluun :) Mä tein mieheni kanssa heti selväksi hänen exälle, että entisen liiton lapset kuuluu entiseen liittoon ja me aloitamme puhtaalta pöydältä. Ex valitti aikansa ja yritti mm. lasten lähettämin piirustuksin ja valokuvin "lahjoa" miestäni todella alhaiseen tyyliin, mutta lopetti kun huomasi kiukuttelunsa hyödyttömäksi. Olemme onnellisia ja utelijoille kerromme miehen exän olevan vieraannuttaja, kyselyt loppuvat siihen ja mieheni saa olla rauhassa. Keinoja on, kaikkeen EI tarvitse alistua :)
[/quote]
mites teiän kuvio sitte menee kun te erootte?
että joku aikuinen ihminen kehtaa tulla tänne väittämään, lapset nyt tottuu kaikkeen... sä et tiedä elämästä mitään. kiitä luojaas,et sä oot siellä ja mä täällä.. olen nimittäin elänyt kolmen lapseni kanssa, joista yksikään ei tottunut siihen että isä hylkäsi heidät. äläkä nyt syyllistä mua, minä ja koulupsykogi teimme kaikkemme lasten itsesyytösten ja hylätyksitulemisen tunteiden auttamiseksi. emmekä syyllistyneet tai moittineet isää lapsille, eikä myöskään pidetty väkisin yhteyttä.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 23:12"]
[/quote]
Fiksusti toimittu! :) Ei naisen tarvitse mitään miehen entisen huoran äpäröitä nähdä. :x Meilläkin vaan mun lapset on mun miehen lapsia, muut on paskaa. :)
Sulla on selvästi väärä asenne miehen lapsia kohtaan. Avaa ensin omaa ajatteluasi ja sitten koita luoda mukavat ja välittävät välit miehen lapsiin.
Ap olet todella idioottimainen tyyppi etkait oikeesti luule että miehesi lapsen äiti sinua kiusatakseen vaihtoi työvuoroja ja lapsi tulee teille peräkkäisenä vkl. Sinä annat kuvan itsestäsi että sinä et pidä siitä että miehen lapsi on teillä. Meillä on myös uusperhe ja molempien osapuolten lapset ovat olleet aina tervetulleita mukaan kumpienkin sukulaisten luokse vaikka ei olekaan mitään sukua toisilleen. Eli sinä et ole kypsä uusperheen äidiksi ja en ihmettele jos miehesi jättää sinut