Nimeä joku 50-60v ikäinen super-kaunis nainen?
Tämä rohkaisuksi ja sitä ajatusta vastaan että viisikymppistä ei koskaan kukaan katso. Minä aloitan: Shania Twain 56v Kotimaisista Anu Sinisalo 55v
Kommentit (192)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on kyllä rupsahtanut Brad, herrantähden! Tinderissä menis vasemmalle tolla kuvalla, vaikka mielestäni ollut nuorempana todella komea mies.
Miesten ikääntyminen on shokeeraavaa.
Samaa mieltä. Jostain käsittämättömästä syystä vain naisten vanhenemisesta vaahdotaan täällä päivästä toiseen. Jotkut syöttää pajunköyttä että nainen on muka naiselle susi, mutta mä oon sitä mieltä että pelkästään palstauli on naiselle susi, ei normi mies eikä varsinkaan nainen.
Julianne Moore, Halle Berry. Suomalaisista Anna-Liisa Tilus.
Vierailija kirjoitti:
Catherine Zeta-Jones
On pilannut itsensä.
https://cdn-3.expansion.mx/dims4/default/d368894/2147483647/strip/true/…
Angela Basset, tässä kuussa 63 v.
En lukenut ketjua, joten nimeän vain aloituksesta.
Ensinnäkin , minusta mukaan pitää laskea vain suomalaiset. Hollywoodin avut pitää huomioida pois.
Nuoria minun mielstäni on Ahti-Hallberg ja Tilus.
Vierailija kirjoitti:
Ukko38 kirjoitti:
Anna Abreu
Jenni vartiainen50 it the new20
Nuo ei ole kuin nelikymppisiä jos sitäkään!
Abreu on 31 ja Vartiainen 38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitähän ei montaa maailmassa ole. J Lo ja Halle Berry. Eipä juuri kenellekään tule ketään muuta koskaan mieleen. Naiset rupsahtavat totaalisesti 40 ikävuoden jälkeen.
Miehetkö ei? Ne vasta rupsahtaakin!!
On ohis joo mutta samaa olin tulossa sanomaan. Näen työssäni asiakkaideni syntymäajat. Huvittaa kun täällä päivästä toiseen jauhetaan miten muka nimenomaan naiset (huom eteenkin suomalaiset) lihoo ja rupsahtaa. Kyllä suomalaisten miesten tilanne on paljon huonompi. Vähän kolmen kympin päälle olevissa on jo ihan pappautuneita.
Ohis mutta totta. Kun on kalju ja iso löllö taikinamaha kuvitellaan että näytetään moottoripyöräkerholaisielta kun kasvatetaan pitkä parta. Keskimäärin naiset huolehtivat itsestään paremmin. Ikää tulee jokaiselle ja jokaisessa se näkyy.
Totta todellakin. Suomalaiset naiset huolehtivat itsestään paljon paremmin kuin suomalaiset miehet. Mihinkään aurinkoisten valtioiden ja/tai matalamman verotuksen kotirouvamaihin ei suomalaista naista voi verrata vaikka suominaisen haukkumaketjuissa se onkin ihan vakio.
Taidat äänestää persuja? Käytöstavoissa sinulla ainakin olisi opettelemista Aasian naisilta.
Ota säkin oppia aasialaisilta naisilta. Otetaan kaikki.
Miksi säkin oppia on otettava, eikö säkeistä just olisi päästävä eroon?
"Suomalaismiehet näyttävät vanhoilta, ovat ruttuisia, näppyläisiä ja käsittämättömän lihavia."
Tälläinen kommentti on kerännyt täällä 100 prosenttia yläpeukkuja. Hyvin te vedätte suominaiset.
Vierailija kirjoitti:
"Suomalaismiehet näyttävät vanhoilta, ovat ruttuisia, näppyläisiä ja käsittämättömän lihavia."
Tälläinen kommentti on kerännyt täällä 100 prosenttia yläpeukkuja. Hyvin te vedätte suominaiset.
Kyllä ne aasialaiset on ihan samaa mieltä. Niiltä tulee toiset 100 prosenttia jahka ensin oppivat lukemaan ja hakemaan kelasta rahaa että voivat ostaa puhelimen.
Kauniita 50-60- vuotiaita naisia on paljonkin, mutta ei julkkiksissa. Kaduilla tulee vastaan ja tietenkin minä ja yksi ystäväni lol : D. Jostain syystä esim harva miss Suomi on ikääntynyt kauniisti. Ikääntyminenkin on geeneissä, ei vain elintavoissa, vaikkakin paljon vaikuttaakin. Kun katsotte omaa äitiänne ja isäänne, siinä se tulevaisuus heh. Paljon voi vaikuttaa kyllä elintavoilla ja kehon hoidoilla, ruokavaliolla, ihon hoidolla. Olin ystävättäreni kanssa baarissa viikonloppuna ja vieressä istui nuorten naisten polttari-porukka. Kaikki lukuunottamatta yhtä olivat ylipainoisia. Yksi vähän vanhempi mies tuli sanomaan meille, että olette kauniimpia kuin nuo nuoret naiset. Hyvät nuoret naiset, älkää päästäkö itseänne ylipainoisiksi nuorena. Painoa on todella vaikea saada pois kun sitä kertyy kymmeniä kiloja liikaa. Ikäarvio meidän kohdalla on yleensä noin 40-45 v ja ikää meillä on jo päälle 50.
Jenni Haukio. Super kuuma edelleen.
Liz Hurley 55v ja siskonsa Kate 57v
https://cdn.newsapi.com.au/image/v1/190fb9697f07b6faefe721f68762426f?wi… 👍
Naisena en ymmärrä tätä miesvihaa, mitä osa kirjoittajista suoltaa täällä päivästä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne aasialaiset on ihan samaa mieltä. Niiltä tulee toiset 100 prosenttia jahka ensin oppivat lukemaan ja hakemaan kelasta rahaa että voivat ostaa puhelimen.
Ilmiannettu rasistisena vihakommenttina.
Suomalaisista tulee mieleen kansanedustaja Maria Guzenina 52 v.(?), jonka olemusta mielestäni raikastaisi tummempi tukka.
Moni suomalaismalli on edelleen hyvännäköinen.
Nina Kurkinen ei ole vielä viisikymppinen, mutta upea kasvojen luusto ei katoa iän myötä.
https://anna.fi/ihmiset-ja-suhteet/julkkikset/niina-kurkinen-katsoo-nyt…
Ne kalliit merkkivaatteet ovat ekologisia. Niitä ostetaan vähemmän, kestävät pidempään ja ne myydään eteenpäin. Niitä ei valmisteta aasian (auts, toivottavasti se aasia-hullu ei nyt herää) hikipajoissa keinokuiduista. Ja puhun nyt siis oikeista merkkituotteista, en mistään guessistä tai tommy hilfigireistä.