Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syömishäiriöön apua

Vierailija
25.08.2014 |

Moikka ! Olen sairastanut 2 vuotta sitten anoreksiaa mutta toivuin kun siihen puututtiin ajoissa. Mutta nyt olen sairastumassa uudestaan tai siltä ainakin tuntuu. Tätä on nyt kuukauden kestäny aktiivisemmin. Liikun kuin hullu, syön hyvin vähän tai no olen vähentänyt syömisiäni, nyt jo 4 päivää täysin syömättä olen ollut. Näen taas vain ison lihavan ihmisen peilistä ja itken tätä jatkuvaa kierrettä mihin olen taas joutunut. Käytän nesteenpoisto lääkkeitäkin. Olen jo täysiikäinen enkä tiedä mistä hakea apua kun aikasemmin kun sairastuin olin alaikäinen. En vain enään pysty syömään yksinkertaisesti. Nyt kun yritän syödä niin mikään ei pysy sisällä. Kuinka nopeasti menen honoon kuntoon syömättömyydellä, juomattomuudella ja nesteenpoistolääkkeillä? Mistä saan apua ja että saan hoitoa mahd. pian?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee lääkärii

Vierailija
2/3 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta kun soittaa lääkäriin ja pyytää apua! Tsemppiä!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiana yhteyttä lääkäriin mahdollisimman pian. Muuten olet kohta sairaalakunnossa kun saat elimistösi nesteenpoistolla ja syömättömyydellä niin sekaisin. Kivampi hankkia apua ennen kuin täytyy viedä piipaa-autolla sairaalaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä