Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2,5-vuotias ensimmäistä kertaa yön yli muun hoidossa, miten uskallan?

Vierailija
25.08.2014 |

Isommat lapset kyllä jätän luotettavalle hoitajalle mieluusti, vaan entäs kuopus.. Olen hänelle totaaliyh enkä ole oikeastaan koskaan erossa hänestä. On reipas ja iloinen lapsi ja nukkuu koko yön - tosin en tiedä saako joku muukin hänet nukkumaan. Niin, olisi pitänyt aiemmin mutta hoitajia ei ole koskaan ollut.

Muilla samanlaisia ongelmia?,:D Täytän siis pyöreitä ja ajattelin yöpyä lähikaupungissa hotellissa. Vai olenko itsekäs, voisin ehkä tulla yöksi kotiinkin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Are you kidding me?

Vierailija
2/11 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansaitset vapaayösi, hotelliin vaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 12:46"]Are you kidding me?

[/quote]

Ei tämä valitettavasti ole vitsi ollenkaan. Anteeksi jos kysyn tyhmiä.

Vierailija
4/11 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko parasta, jos et poistu kotoa ennen kuin kuopus on 18... Tai sitten ei. Relaa. ;)

Vierailija
5/11 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 12:47"]Ansaitset vapaayösi, hotelliin vaan!

[/quote]

Kiitos :) Olisi kyllä ihanaa kerrankin herätä ilman lapsia.

Vierailija
6/11 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kummalla se on vaikeaa nukkua erossa yksi yö? Lapsella vai äitillä? =) Taidat itsekin tietää. Hauskaa vapaata!

Vierailija
7/11 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh. Mun lapset ovat kaikki olleet 2-vuotiaina viikonkin hoidossa eivätkä siitä mitenkään kärsineet.

Vierailija
8/11 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi ei mene rikki, vaikka ei joutuisi muiden hoitoon yöksi. Mene, jos siltä tuntuu, mutta lapsi ei sitä eroa tarvitse. Tässä on vielä 15 vuotta aikaa ottaa siitä eroa.

Vierailija
9/11 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ohis, mutta mistä ilmestyi se luotettava hoitaja juuri nyt, jos heitä ei ole ennen ollut?

(Ja tiedoksesi, että lapsi kyllä selviää hengissä, vaikka olisi sinusta yön erossa... :)

Vierailija
10/11 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vain ahdistaa, kun tilanne on uusi mulle. Isompien lasten isä voisi hoitaa myös tämän nuorimman (joo minä syntinen, lapset kahdelle miehelle) kun on jo näinkin iso. Hän varmasti osaa ja pärjää. Tuntuu vaan.. No, itsekkäältä ja taas tyhmältä miettiä tällaista. Ap

Vierailija
11/11 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin se menee ja sitten on kiva tulla taas kotiin, kun on saanut pikkuisen hengähdystauon ja päässyt valmiiseen aamupalapöytäänkin :) Mukavia juhlia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi