Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaunis vaimo = kestävä avioliitto?

Vierailija
25.08.2014 |

Onko sun lähipiirissäsi näin? Mun lähipiirissä näin näyttää olevan. Myös kun ottaa huomioon omien vanhempien sisarukset ja heidän liittojen kestävyydet. Yhdessä pitkään olleita pareja näyttää yhdistävän naisen ulkonäkö. Sattumaa?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nainen lähtee helposti liitosta, jos ei ole tyytyväinen. Mies ei välttämättä edes tajua mitään olleen vialla...

Vierailija
22/40 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kauneus mitään merkitse. Eräskin mies petti hoikkaa kuvankaunista vaimoaan minun, lihavan ja tavallisen näköisen kanssa melkein puoli vuotta, työpaikalla. Meillä oli siis pelkkä seksisuhde. Ei kauneus tuo onnea parisuhteeseen eikä takaa miehen uskollisuutta. Lopetettuani suhteen tämä mies vielä vonkasi perääni. Olin kuulemma parempi sängyssä kuin estoinen vaimo... Eipä kunnioittanut vaimoaan kovin paljoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmmm

Vierailija
24/40 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On juurikin näin. Jos on kaunis ja pysynyt hoikkana niin erot todella harvinaisia etenkin jos vielä koulutettuja ihmisiä. Yli 70 kiloiset persjalat eroaa todella usein.

Vierailija
25/40 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit naiset saavat parhaat miehet. Ja toisaalta parhaat miehet saavat parhaimmat naiset. Kummatkin tekevät kaikkensa liittonsa eteen, kun ruoho ei ole vihreämpää muualla ;)

Vierailija
26/40 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 09:53"]

Kauniit naiset saavat parhaat miehet. Ja toisaalta parhaat miehet saavat parhaimmat naiset. Kummatkin tekevät kaikkensa liittonsa eteen, kun ruoho ei ole vihreämpää muualla ;)

[/quote]

Tai ehkä kummatkin tekevät kaikkensa liittonsa eteen jotta ruoho ei olisi vihreämpää muualla? 

Vierailija
27/40 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman, kun puhutaan niistä kaikista parhaimmista naisista. Ei joka luokan ja vuosikurssin tissityrkyistä, vaan aivan kaikista eleganteimmista tapauksista, joita on ehkä vain yksi koko koulussa tai tiedekunnassa kerrallaan jne.

Vierailija
28/40 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 11:19"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 09:53"]

[/quote] Parhaat? Tarkoitat varmaankin ulkonäön puolesta parhaat? Hyvä ulkonäköhän ei ole mikään tae hyvästä luonteesta.

[/quote]

Silloin kun puhutaan parhaista, tarkoitetaan niitä joilla on ulkonäköä ja luonnetta. Kyllä sen näkee naamasta jos on täyden kympin paketti!

Vierailija
29/40 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä parhaat avioliitot solmitaan sydämellä. Ulkonäkö on vain pintaa.

Vierailija
30/40 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Silloin kun puhutaan parhaista, tarkoitetaan niitä joilla on ulkonäköä ja luonnetta. Kyllä sen näkee naamasta jos on täyden kympin paketti!"

"Paras" ei todellakaan aina ole ulkonäöllisesti paras. Ja mitä luonteeseen tulee, niin se on tärkeämpi kuin ulkonäkö. Mutta ihminen, joka on ylpeä, ja liian itsevarma, hänellä ei ole todellista vahvaa luonnetta. Todellinen luonne vaatii nöyryyttä.

Vierailija
31/40 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan itse asiassa täysin päinvastoin. Vähemmän viehättävä panostaa suhteeseen enemmän ja on uskollisempi. Vastahan tästä oli juttua lehdistössä.

Vierailija
32/40 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteen voi ennustaa matemaattisella kaavalla

L = 8 + 0,5Y - 0,2P + 0,9Hm + 0,3Mf + J - 0,3G - 0,5(Sm - Sf)2 + I + 1,5C

http://www.talouselama.fi/uutiset/matemaatikot-kehittivat-kaavan-jolla-voi-ennustaa-parisuhteen-keston-3453817

Vierailija
33/40 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä hyvältä näyttävien suhteet kestävät parhaiten eli ruma mies ja vaimo tai kaunis (komea) mies ja kaunis vaimo.

Kaupungilla näkee enemmän ensimmäisiä.

Vierailija
34/40 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse olen kaunis ja varakas sekä intohimoinen. Liittomme kestää vaikka itse en välttämättä katsoisi itseni holtotonta käytöstä. Kaipa mulla on kaikki mitä mies tahtoo :)

Vierailija
35/40 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit on usein fiksuja ja mukavia. Tarkoitan nyt oikeita kaunottaria, en ns. blogikauneutta.

Tietämäni kestävimmät liitot on sellaisia joissa nainen on miestään fiksumpi (koulumenestysmielessä mitattuna). Mies voi toki olla omalla alallaan menestyvä tai vaikka muita miehiä dominoiva sonni, mutta vaimo on se jolta mies voi kysyä, ja kysyykin, neuvoja isoissa päätöksissä.

Vierailija
36/40 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.talouselama.fi/uutiset/matemaatikot-kehittivat-kaavan-jolla-voi-ennustaa-parisuhteen-keston-3453817

46,8 vuotta

Vierailija
37/40 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

46,8 vuotta

31,9 vuotta ja kun se on tähän mennessä kestänyt n. 22 vuotta on ero odotettavissa  ilmeisesti 10 vuoden kuluttua.

Vierailija
38/40 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö olla noin leuhkan oloinen?

Vierailija
39/40 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

46,8 vuotta

31,9 vuotta ja kun se on tähän mennessä kestänyt n. 22 vuotta on ero odotettavissa  ilmeisesti 10 vuoden kuluttua.

38 vuotta ja ollaan oltu 29 vuotta. Ero alkaa jo häämöttää. Lisää armonaikaa saisi jos nainen tykkäisi enemmän rahasta tai seksistä?

Vierailija
40/40 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tavallinen/ruma ja mies on klassisesti pitkä, tumma ja komea. Yhdessä yli 30 vuotta. Kyllä sillä luonteiden yhteensopivuudella on merkitystä