Tuttu nolasi kavereiden edessä
Ja vielä tosi törkeästi.. Paha mieli jäi pitkäksi aikaa (olen muutenkin herkkä loukkauksille).. Auttakaa pääsemään yli tästä..
Kommentit (29)
Turha sitä on enää vatvoa kun se tilanne meni jo! Sinun olisi heti pitänyt reagoida jotenkin mutta miten sitä en tiedä kun en tiedä "noloa" juttua tarkasti.
Eli olisit sanonut ettei pidä paikkaansa tai kysynyt mitä ihmettä höpötät tai sanonut että luottamuksellisia asioita ei ole tapana kertoa eteenpäin tai jotain tilanteeseen sopivaan. Tai ainahan voi sanoa kypsästi että haista kuule vittu ;)
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 13:18"]Turha sitä on enää vatvoa kun se tilanne meni jo! Sinun olisi heti pitänyt reagoida jotenkin mutta miten sitä en tiedä kun en tiedä "noloa" juttua tarkasti.
Eli olisit sanonut ettei pidä paikkaansa tai kysynyt mitä ihmettä höpötät tai sanonut että luottamuksellisia asioita ei ole tapana kertoa eteenpäin tai jotain tilanteeseen sopivaan. Tai ainahan voi sanoa kypsästi että haista kuule vittu ;)
[/quote] jos olisin sanonut haista vittu, hän olis sanonut "levitä eteen" :/
Kannattais sanoo asiat face to face ku ne tapahtuu eikä miettiä pitkän aikaa yksinään mitä tehdä.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 12:15"]Tuota... mitäs itse jankkasit sitä ikivanhaa asiaa. Ei se ollut helppoa sille toisellekaan. Mutta kai sä nyt tajuat lopettaa ja voitte molemmat unohtaa menneet.
[/quote] Siis mitä asiaa? En puhunut koko tyypille yhtikäs mitään..
Ap
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 12:16"]Olet jo iso tyttö. Seuraavalla kerralla puutut tilanteeseen HETI. Ja opi ottamaan asioita huumorilla ja anna jo anteeksi se koulukiusaus.
[/quote] Mistä tiedät että minua on koulukiusattu?
Ap
Olisit pyytänyt sitä tuttua hieman sivummalle ja kahden kesken kertonut, mikä sen käytöksessä on mielestäsi törppöä ja epäkohteliasta . Ystävälläsi on varmasti hyvä muisti ja seuravalla kerralla harkitsee sanoamisiaan huolellisemmin.
Itse aikoinaan tein juuri näin, tilanteesta on jo vuosia aikaa, mutta kaveri muistaa sen vieläkin.
Kannattaa heti puuttua tilanteeseen ja puhua asiat selviksi.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 12:16"]
Olet jo iso tyttö. Seuraavalla kerralla puutut tilanteeseen HETI. Ja opi ottamaan asioita huumorilla ja anna jo anteeksi se koulukiusaus.
[/quote]
Koulukiusausta ei tarvitse antaa anteeksi, ei ainakaan ellei kiusaaja itse pyydä.